• Menu
INFORMACJA
Zamówienia złożone w dniu 2.05: 1) do godziny 15:00 zostaną dostarczone 6.05 2) po godzinie 15:00 zostaną dostarczone 7.05
Darmowa dostawa od: 45 zł brutto
Ceny netto
Pomoc
Biuro obsługi klienta
801 800 801
opłata 0,29zł netto/min
pon. - pt. 8:00 - 17:00
Napisz wiadomość
info@ofix.pl

Wiedza o tym, jak urządzić biuro jest niezbędna do stworzenia środowiska, które zwiększa produktywność pracowników i zapewnia im odpowiednią koncentrację. Jednak przy tak dużej różnorodności artykułów oraz mebli biurowych na rynku, trudno jest wybrać to, co najlepiej sprawdzi się w Twoim miejscu pracy. Dlatego postaramy Ci się pomóc złagodzić stres związany z planowaniem przestrzeni biurowej i w tym artykule podpowiemy na co warto zwrócić uwagę, by zaaranżować strefę do pracy w prawidłowy sposób. W Ofix.pl rozumiemy, że projekt Twojego biura bezpośrednio wpływa na wydajność i kreatywność pracowników oraz jakość pracy, dlatego poniżej omówimy jakie produkty są niezbędne do stworzenia wygodnej i funkcjonalnej przestrzeni roboczej. Zachęcamy do lektury.

Jak urządzić biuro w pracy? Biurko i wygodny fotel to podstawa!

Urządzanie nowoczesnego biura to nie lada wyzwanie. Odpowiednio urządzone miejsce do pracy powinno być funkcjonalne i przyjazne dla jego użytkowników, a do tego prezentować się nienagannie, gdyż stanowi wizytówkę firmy. Ale jak sprawić by tak się stało? Zacznij od wyboru komfortowych mebli, które tworzyć będą ergonomiczne stanowisko pracy. Przede wszystkim zaopatrz pomieszczenie w odpowiednie biurka. To przy nich pracownicy biurowi spędzają większą część dnia wypełniając swoje służbowe obowiązki. Dlatego ważne jest by były one optymalnie dopasowane do ich potrzeb. Warto wybierać modele posiadające regulację wysokości, która pozwala na dostosowanie ustawień chociażby do wzrostu pracownika. Takie biurka z regulacją cieszą się coraz większą popularnością, ponieważ umożliwiają pracę w pozycji stojącej. Jeśli chodzi o blat biurka powinien być na tyle szeroki i długi by zapewniał odpowiednią powierzchnię roboczą, dostosowaną do wykonywanego rodzaju pracy i by wszystkie niezbędne materiały były w zasięgu ręki. Jak ustawić biurko? To proste ustaw biurko tak, by miało dostęp do światła, najlepiej bokiem do okna. Jeśli zamierzasz urządzić domowe biuro nie zapominaj też o tym, by wydzielić na biurko takie miejsce by oddzielić strefę pracy od strefy prywatnej, tym bardziej jeśli chcesz postawić biurko w sypialni.

biurko i fotel biurowy

Wiesz już, że biurko jest obowiązkowym elementem wyposażenia i to nieważne czy aranżujesz biuro w siedzibie firmy czy tworzysz przestrzeń do pracy w domu. Jaki jeszcze mebel potrzebny jest do pracy stacjonarnej w firmowym gabinecie oraz do miejsca do pracy zdalnej w domowym biurze? Wielogodzinna praca biurowa wiąże się z dużym obciążeniem kręgosłupa i częstymi przykrymi dolegliwościami. Zadbaj więc o ergonomiczny fotel biurowy lub obrotowe krzesło. Ich zadaniem jest zapewnienie odpowiedniego podparcia pleców i wyeliminowanie wszelkich bólów i mogących wystąpić obrażeń. Tak samo jak w przypadku biurka, wybieraj warianty z możliwością jak największej regulacji ustawień. Warto postawić na modele z wyprofilowanym oparciem, posiadające zagłówek oraz podłokietniki. Dla większej wygody polecamy wykorzystać podpórki pod plecy oraz ergonomiczne podnóżki (sprawdź podnóżek Leitz Ergo Wow).

Polecane produkty

Podnóżek Kensington SmartFit SoleMate Plus, 450x350mm, szaro-czarny
Podnóżek Kensington SmartFit SoleMate Plus, 450x350mm, szaro-czarny
kod: FR25
30 kwi u Ciebie
326,10 zł brutto
Krzesło obrotowe Nowy Styl Stillo 10 EF808, profil GTP, pomarańczowy
Krzesło obrotowe Nowy Styl Stillo 10 EF808, profil GTP, pomarańczowy
kod: KS86
30 kwi u Ciebie
-11%
724,47 zł brutto
641,49 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 724,47
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, niebieski
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, niebieski
kod: KS385
30 kwi u Ciebie
330,80 zł brutto
Podnóżek regulowany Kensington SoleMassage, czarny
Podnóżek regulowany Kensington SoleMassage, czarny
kod: FR40
30 kwi u Ciebie
-15%
326,10 zł brutto
276,71 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 326,10
Fotel biurowy - gabinetowy Realspace Pro London, tkanina, czarny
Fotel biurowy - gabinetowy Realspace Pro London, tkanina, czarny
kod: FT47
30 kwi u Ciebie
1253,37 zł brutto
Fotel gabinetowy Nowy Styl Amos W-42C, czarny
Fotel gabinetowy Nowy Styl Amos W-42C, czarny
kod: FT82
30 kwi u Ciebie
1597,77 zł brutto
Krzesło obrotowe Nowy Styl Stillo 10 EF-002, profil GTP, ciemnoszary
Krzesło obrotowe Nowy Styl Stillo 10 EF-002, profil GTP, ciemnoszary
kod: KS73
30 kwi u Ciebie
699,87 zł brutto
Fotel biurowy Office Products Corsica, ekoskóra, czarny
Fotel biurowy Office Products Corsica, ekoskóra, czarny
kod: FT58
30 kwi u Ciebie
-12%
626,07 zł brutto
552,27 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 626,07
Fotel biurowy Office Products Cyprus, ekoskóra, czarny
Fotel biurowy Office Products Cyprus, ekoskóra, czarny
kod: KS210
7 maj u Ciebie
736,77 zł brutto
Mata podłogowa pod krzesło Q-Connect, 120x90cm, litera T, twarda, przezroczysty
Mata podłogowa pod krzesło Q-Connect, 120x90cm, litera T, twarda, przezroczysty
kod: ZB62
7 maj u Ciebie
222,51 zł brutto
Krzesło obrotowe Nowy Styl EF019 Cooper Mesh HRUA, czarny
Krzesło obrotowe Nowy Styl EF019 Cooper Mesh HRUA, czarny
kod: FT85
15 maj u Ciebie
1228,77 zł brutto
Fotel gabinetowy Nowy Styl Multi Revita R HIT R, czarny
Fotel gabinetowy Nowy Styl Multi Revita R HIT R, czarny
kod: FT81
13 maj u Ciebie
666,51 zł brutto
Kółka do krzeseł Nowy Styl, 11mm, guma, 5 sztuk, szaro-czarny
Kółka do krzeseł Nowy Styl, 11mm, guma, 5 sztuk, szaro-czarny
kod: KK4
15 maj u Ciebie
53,23 zł brutto
Fotel ergonomiczny Diablo Basic, czarno-szary
Fotel ergonomiczny Diablo Basic, czarno-szary
kod: FT142
30 kwi u Ciebie
-5%
1364,07 zł brutto
1290,27 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 1364,07
Krzesło obrotowe Nowy Styl Cooper Mesh Hrua EF031, szary
Krzesło obrotowe Nowy Styl Cooper Mesh Hrua EF031, szary
kod: KS280
30 kwi u Ciebie
1241,07 zł brutto
Fotel Nowy Styl Supreme Orion, MADRYT9100, eko-skóra, czarny
Fotel Nowy Styl Supreme Orion, MADRYT9100, eko-skóra, czarny
kod: FT84
30 kwi u Ciebie
1285,67 zł brutto
Ortopedyczna poduszka na krzesło Leitz Ergo Cosy, 355x75x455mm, żółty
Ortopedyczna poduszka na krzesło Leitz Ergo Cosy, 355x75x455mm, żółty
kod: PQ11
8 maj u Ciebie
260,18 zł brutto
Hit cenowy
Krzesło obrotowe biurowe Entelo Duo white, rozmiar 6, granatowy
Krzesło obrotowe biurowe Entelo Duo white, rozmiar 6, granatowy
kod: KS339
wydłużony czas dostawy
656,02 zł brutto
Poduszka balansująca na krzesło Leitz Ergo, z pokrowcem, ciemnoszary
Poduszka balansująca na krzesło Leitz Ergo, z pokrowcem, ciemnoszary
kod: PZ160
17 maj u Ciebie
203,91 zł brutto
Poduszka balansująca na krzesło Leitz Ergo, z pokrowcem, jasnoszary
Poduszka balansująca na krzesło Leitz Ergo, z pokrowcem, jasnoszary
kod: PZ159
8 maj u Ciebie
203,91 zł brutto

Jakie inne meble sprawdzą się w aranżacji nowoczesnego biura oraz w pracy home office?

Z pewnością warto wygospodarować miejsce na regały, szafy i półki. Będziesz mieć miejsce do przechowywania luźnych dokumentów, segregatorów, skoroszytów, teczek zawieszanych, kartotek i pojemników na akta, czyli na wszystko to co jest konieczne do wykonywania codziennych obowiązków w Twojej biurowej pracy. Ważne jest by wygospodarować przestrzeń dla tych regałów i ustawić meble blisko biurka, oczywiście w miarę możliwości. Wtedy wszystkie przechowywane na nich przedmioty będziesz mieć zawsze pod ręką. Jeśli chodzi o wielkość regałów, dopasuj ich gabaryty do miejsca jakim dysponujesz- na niewielkiej przestrzeni nie warto umieszczać ogromnych szaf, które przytłoczą wnętrze. Tutaj liczyć się będą jasne kolory, które rozjaśnią pokój i optycznie go powiększą. W sklepach tego rodzaju meble możesz kupić gotowe lub zamówić pod konkretny wymiar.

Kupując meble do biura kieruj się nie tylko ich użytecznością, ale także jakością wykonania i wykończeniem. Wybieraj tylko modele o wysokiej trwałości, od sprawdzonych marek. Meble te powinny Ci służyć przez lata, tak więc ich wytrzymałość jest niezwykle istotną kwestią. A ponieważ, tak jak wspomnieliśmy powyżej, biuro jest wizytówką firmy warto kierować się także względami estetycznymi. Dopasuj rodzaj mebli do interesującego się stylu wnętrza, by stworzyć spójną aranżację, która nie będzie rozpraszać uwagi użytkowników a dodatkowo zadba o elegancki i profesjonalny wizerunek Twojej firmy.

pracownik biurowy opierający się o regał z dokumentami

Umeblowanie biura to jednak nie tylko meble, ale także biurowy sprzęt, bez którego trudno byłoby pracować. Dlatego w dalszej kolejności to właśnie na nim skupimy naszą uwagę.

Wyposażenie biura sprzęt. Jakie urządzenia wybrać? Czy monitor i drukarka wystarczą?

Nieodłącznym elementem pracy biurowej jest sprzęt elektroniczny. Rzeczą pierwszej potrzeby jest oczywiście komputer, gdyż to właśnie praca przy komputerze stanowi większą część biurowego dnia. Może to być komputer stacjonarny lub laptop. Ich parametry dobierz do swoich potrzeb. Ważną rzeczą w biurze jest monitor z dobrą matrycą. To dzięki niej wyświetlany obraz będzie wyraźny i doskonałej jakości. Dostępne na rynku modele ekranów mają różną wielkość, rozdzielczość oraz współczynnik proporcji, więc każdy znajdzie coś dla siebie. W tym miejscu warto wspomnieć o dodatkowych akcesoriach do ekranów, które mogą znacznie poprawić komfort pracy. A są nimi uchwyty do monitorów, filtry prywatyzujące oraz podstawy pod monitor. Aby praca z komputerem była komfortowa i efektywna niezbędne są akcesoria komputerowe takie jak: klawiatura, mysz a także wszelkiego rodzaju podkładki pod mysz i pod nadgarstki. Polecamy ergonomiczną serię podkładek Leitz Ergo Wow, które nie tylko wpłyną na poprawę komfortu pracy, ale także za sprawą wyrafinowanego designu dodadzą stylu Twojemu pomieszczeniu.

Polecane produkty

Mysz przewodowa Hama MC-200, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Hama MC-200, optyczna, czarny
kod: MS168
30 kwi u Ciebie
29,99 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Logitech M705 Marathon, laserowa, czarno-szary
Mysz bezprzewodowa Logitech M705 Marathon, laserowa, czarno-szary
kod: MS108
30 kwi u Ciebie
-20%
204,06 zł brutto
163,47 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 204,06
Mysz bezprzewodowa Defender Touch MM-997, optyczna, Bluetooth/USB, czarny
Mysz bezprzewodowa Defender Touch MM-997, optyczna, Bluetooth/USB, czarny
kod: MS296
30 kwi u Ciebie
-10%
34,32 zł brutto
30,75 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 34,32
Podkładka ergonomiczna pod mysz i nadgarstek Leitz Ergo WOW, 200x23x260 mm, biało-niebieski
Podkładka ergonomiczna pod mysz i nadgarstek Leitz Ergo WOW, 200x23x260 mm, biało-niebieski
kod: PZ114
30 kwi u Ciebie
127,51 zł brutto
Podkładka pod nadgarstek Kensington ErgoSoft, do myszy standardowej, szary
Podkładka pod nadgarstek Kensington ErgoSoft, do myszy standardowej, szary
kod: PZ141
30 kwi u Ciebie
65,07 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Kensington Pro Fit, średniowymiarowa, optyczna, niebieski
Mysz bezprzewodowa Kensington Pro Fit, średniowymiarowa, optyczna, niebieski
kod: MS227
30 kwi u Ciebie
150,53 zł brutto
Mysz bezprzewodowa dla leworęcznych Natec Crake 2, pionowa, optyczna, bluetooth, czarny
Mysz bezprzewodowa dla leworęcznych Natec Crake 2, pionowa, optyczna, bluetooth, czarny
kod: MS298
30 kwi u Ciebie
59,90 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Kensington, Pro Fit, średniowymiarowa, zielony
Mysz bezprzewodowa Kensington, Pro Fit, średniowymiarowa, zielony
kod: MS121
30 kwi u Ciebie
152,40 zł brutto
Klawiatura przewodowa płaska Kensington Advance Fit, czarny
Klawiatura przewodowa płaska Kensington Advance Fit, czarny
kod: KL76
30 kwi u Ciebie
192,90 zł brutto
Podkładka pod nadgarstek Kensington, Ergosoft, do klawiatur gamingowych, 464x25x79mm, szary
Podkładka pod nadgarstek Kensington, Ergosoft, do klawiatur gamingowych, 464x25x79mm, szary
kod: PZ108
30 kwi u Ciebie
149,65 zł brutto
Podkładka pod mysz Kensington Duo Gel, szary
Podkładka pod mysz Kensington Duo Gel, szary
kod: PZ85
30 kwi u Ciebie
130,26 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Kensington Pro Fit Wireless, laserowa, czarny
Mysz bezprzewodowa Kensington Pro Fit Wireless, laserowa, czarny
kod: MS201
30 kwi u Ciebie
143,93 zł brutto
Trackball przewodowy Kensington Expert, optyczny, czarny
Trackball przewodowy Kensington Expert, optyczny, czarny
kod: MS208
30 kwi u Ciebie
784,13 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Kensington ValuMouse, optyczna, czarny
Mysz bezprzewodowa Kensington ValuMouse, optyczna, czarny
kod: MS203
30 kwi u Ciebie
155,58 zł brutto
Podkładka przed klawiaturę Leitz Ergo Cosy, 77x22x437mm, regulowana, biały
Podkładka przed klawiaturę Leitz Ergo Cosy, 77x22x437mm, regulowana, biały
kod: PZ136
30 kwi u Ciebie
123,33 zł brutto
Podkładka żelowa pod nadgarstek Kensington, czarny
Podkładka żelowa pod nadgarstek Kensington, czarny
kod: PZ62
30 kwi u Ciebie
124,83 zł brutto
Podkładka pod nadgarstek Kensington, Duo Gel, czerwono-czarny
Podkładka pod nadgarstek Kensington, Duo Gel, czerwono-czarny
kod: PZ88
30 kwi u Ciebie
134,25 zł brutto
Mysz przewodowa LogiLink ID0158, pionowa, optyczna, czarny
Mysz przewodowa LogiLink ID0158, pionowa, optyczna, czarny
kod: MS153
30 kwi u Ciebie
56,65 zł brutto
Podkładka żelowa pod nadgarstek Fellowes Crystal, 122x18x88 mm, fioletowy
Podkładka żelowa pod nadgarstek Fellowes Crystal, 122x18x88 mm, fioletowy
kod: PZ23
30 kwi u Ciebie
33,36 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Tracer Gamezone Airman RF Nano, optyczna, czarny
Mysz bezprzewodowa Tracer Gamezone Airman RF Nano, optyczna, czarny
kod: MS187
30 kwi u Ciebie
46,83 zł brutto

Jednak laptop i monitor oraz akcesoria komputerowe to nie jedyne urządzenia, w które powinny znajdować się w wygodnym biurze. Ponieważ praca w biurze bezpośrednio związana jest z pracą z dokumentami, urządzeniem obowiązkowym jest drukarka a do niej papier ksero. Możesz na niej drukować potrzebne pisma, umowy, cenniki czy ulotki zarówno czarno-białe jak i w kolorze. Jeśli wydrukowałeś bardzo ważny dokument, który nie może ulec zniszczeniu użyj laminatora. Z jego pomocą oprawisz wydruk specjalną folią laminacyjną i nadasz mu w ten sposób wysokiej trwałości i odporności na czynniki zewnętrzne. Twój dokument będzie w idealnym stanie, zawsze kiedy po niego sięgniesz. Dlatego zaopatrz swoją przestrzeń do pracy w praktyczny laminator. Nie zapomnij też o bindownicy, która przyda Ci się do oprawy większej ilość kartek, łącząc je przy pomocy specjalnego grzbietu oraz okładek- przedniej i tylnej.

Jaki jeszcze sprzęt przyda Ci się w dużym i małym biurze oraz domowym gabinecie? Z pewnością niszczarka. Właściwa utylizacja dokumentów jest szczególnie istotna w pozbywaniu się pism o wysokim stopniu poufności. Wybierz niszczarkę zgodną z RODO a będziesz mieć pewność, że zastrzeżone treści zawarte na niszczonych kartkach nie będą do odzyskania. W ten sposób nie dojdzie do kradzieży danych przez osoby niepowołane. Jeśli zamierzasz urządzić biuro w domu wystarczy Ci model niszczarki, który niszczyć będzie jednorazowo kilka, kilkanaście kartek. Jeśli zaś szukasz niszczarki do dużego biura korporacyjnego sięgnij po warianty bardziej wydajne. Zwróć też uwagę, że niektóre modele posiadają możliwość niszczenia innych nośników danych takich jak płyty CD/DVD, dyskietki, karty plastikowe oraz nośniki elektroniczne.

niszczarka stojąca przy biurku

Drobny sprzęt biurowy - w co warto zainwestować?

Z bardziej drobnego sprzętu, polecamy zaopatrzyć biuro w kalkulatory do niezbędnych obliczeń. W zależności od potrzeb, wybierz do swojego biura tradycyjne kalkulatory o podstawowych funkcjach lub te bardziej profesjonalne czyli naukowe lub z drukarką. Na Twoim biurku powinna się też zmieścić lampka biurowa. Będzie ona nieoceniona w sytuacji, gdy w Twoim biurze dostęp do światła dziennego jest ograniczony oraz w trakcie zimowych i jesiennych dni, kiedy szybko robi się ciemno. Dzięki lampce uzyskasz ukierunkowane źródło światła, które dopasujesz do swoich potrzeb, co będzie miało wpływ na jakość Twojej pracy. Doskonałym pomysłem jest zaopatrzenie gabinetu w zegar ścienny, który jest nie tylko użytecznym akcesorium, ale także elementem designu wpływającym na charakter i styl wnętrza. Idealną propozycją jest zegar ścienny Leitz Wow w różnych kolorach do wyboru.

Przydatne sprzęty do biura to również zszywacze i dziurkacze. Nawet małe biuro w domu nie obędzie się bez tych artykułów- sprawdzą się, w każdym miejscu w którym pracuje się z dokumentami. Zszywaczem zepniesz ze sobą luźne notatki, rachunki, umowy itp. i zaprowadzisz w nich porządek. Z kolei przy pomocy dziurkacza zrobisz w arkuszach otwory, dzięki czemu będziesz mógł wpiąć przedziurkowane kartki do segregatora czy skoroszytu. W ten sposób odpowiednio je zarchiwizujesz.

Dla miłośników nowoczesnych gadżetów polecamy piórniki z ładowarką indukcyjną. Taki sprzęt nie tylko pomaga utrzymać porządek w przyborach do pisania, ale także posłuży Ci do wygodnego, bezprzewodowego ładowania Twojego smartfona - za pomocą indukcji.

Wyposażenie biura akcesoria. Jakie przybory do biura są niezbędne w codziennej pracy?

Poza urządzeniami przydatne rzeczy do biura to oczywiście wszelkie akcesoria biurowe. Począwszy od artykułów piśmiennych niezbędnych do podpisywania różnego rodzaju dokumentów, poprzez potrzebne do notowania zeszyty, kołonotatniki, bloki biurowe i karteczki samoprzylepne, aż po wszystkie artykuły do organizacji i archiwizacji papierów. Wśród najważniejszych z nich wymienić należy koszulki, teczki (np. z gumką marki Leitz), skoroszyty i segregatory. Ciekawym i praktycznym rozwiązaniem są również pudła archiwizacyjne, w których możesz schować dokumenty lub drobne przedmioty, zabezpieczając je przed zniszczeniem i zgubieniem. Doskonałą propozycją są uniwersalne, kartonowe pudła Leitz Click&Store z przegródkami lub bez, pokryte polipropylenem dla zwiększonej wytrzymałości. Posiadają zdejmowaną pokrywę a ich konstrukcja na napy ułatwia ich szybkie złożenie. Każde z tych pudeł posiada etykietę do opisu dla łatwej identyfikacji zawartości.

Polecane produkty

Kołonotatnik Interdruk  A4, w linie, 100 kartek, mix wzorów
Kołonotatnik Interdruk A4, w linie, 100 kartek, mix wzorów
kod: ZS454
30 kwi u Ciebie
17,34 zł brutto
Podkład do pisania D.Rect (clipboard), A4, niebieski
Podkład do pisania D.Rect (clipboard), A4, niebieski
kod: CB61
30 kwi u Ciebie
8,97 zł brutto
Kołonotatnik Leitz Cosy, B5, w kratkę, 80 kartek, szary
Kołonotatnik Leitz Cosy, B5, w kratkę, 80 kartek, szary
kod: ZS538
30 kwi u Ciebie
86,28 zł brutto
Kołonotatnik Leitz Wow, A4, w kratkę, 80 kartek, fioletowy
Kołonotatnik Leitz Wow, A4, w kratkę, 80 kartek, fioletowy
kod: ZS237
30 kwi u Ciebie
45,72 zł brutto
Zakładki samoprzylepne Post-it (676-AYPV), proste, indeksujące, PP, silne, 15.88x38.1mm, 4x10 sztuk, mix kolorów
Zakładki samoprzylepne Post-it (676-AYPV), proste, indeksujące, PP, silne, 15.88x38.1mm, 4x10 sztuk, mix kolorów
kod: ZI118
30 kwi u Ciebie
-44%
36,78 zł brutto
20,42 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 36,78
Notes samoprzylepny Post-it Super Sticky, 76x76mm, 350 karteczek, żółty, neonowy
Notes samoprzylepny Post-it Super Sticky, 76x76mm, 350 karteczek, żółty, neonowy
kod: NS214
30 kwi u Ciebie
41,56 zł brutto
Szkicownik Oxford Sketchbook, A4, 50 kartek, podwójna spirala, biały
Szkicownik Oxford Sketchbook, A4, 50 kartek, podwójna spirala, biały
kod: PS187
30 kwi u Ciebie
36,92 zł brutto
Ekologiczne karteczki samoprzylepne Post-it, kolekcja NATURE, pastelowe, 38x51mm, 6x100 karteczek, mix kolorów
Ekologiczne karteczki samoprzylepne Post-it, kolekcja NATURE, pastelowe, 38x51mm, 6x100 karteczek, mix kolorów
kod: NS343
30 kwi u Ciebie
51,54 zł brutto
Blok techniczny Bambino, A4, 10 kartek, biały
Blok techniczny Bambino, A4, 10 kartek, biały
kod: PS211
30 kwi u Ciebie
4,10 zł brutto
Notes samoprzylepny Post-It Super Sticky (654-SS-VP24COL), 76x76mm, 24 (21+3 gratis) x 90 karteczek, mix kolorów
Notes samoprzylepny Post-It Super Sticky (654-SS-VP24COL), 76x76mm, 24 (21+3 gratis) x 90 karteczek, mix kolorów
kod: NS307
30 kwi u Ciebie
195,74 zł brutto
Zakładki samoprzylepne Post-It proste, indeksujące, 25x76mm, 3x100 sztuk,  mix kolorów neonowych
Zakładki samoprzylepne Post-It proste, indeksujące, 25x76mm, 3x100 sztuk, mix kolorów neonowych
kod: NS158
30 kwi u Ciebie
22,31 zł brutto
Podkład do pisania Leitz Wow z okładką, A4, żółty
Podkład do pisania Leitz Wow z okładką, A4, żółty
kod: CB185
30 kwi u Ciebie
53,54 zł brutto
Karteczki samoprzylepne Post-it Soulful, 127x76mm, 6x90 karteczek, mix kolorów pastelowych
Karteczki samoprzylepne Post-it Soulful, 127x76mm, 6x90 karteczek, mix kolorów pastelowych
kod: NS352
30 kwi u Ciebie
133,95 zł brutto
Podajnik do karteczek samoprzylepnych Post-it Pro + notes 100 karteczek, czarny
Podajnik do karteczek samoprzylepnych Post-it Pro + notes 100 karteczek, czarny
kod: NS267
30 kwi u Ciebie
60,96 zł brutto
Podkład do pisania Leitz Wow z okładką, A4, zielony
Podkład do pisania Leitz Wow z okładką, A4, zielony
kod: CB184
30 kwi u Ciebie
53,53 zł brutto
Karteczki samoprzylepne  Post-it Super Sticky Z-Notes XL, w linię, 101x101mm, 5x90 karteczek, żółty
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky Z-Notes XL, w linię, 101x101mm, 5x90 karteczek, żółty
kod: NS273
30 kwi u Ciebie
77,01 zł brutto
Szkicownik Oxford Sketchbook, A5, 96 kartek, ecru
Szkicownik Oxford Sketchbook, A5, 96 kartek, ecru
kod: PS184
30 kwi u Ciebie
-8%
26,43 zł brutto
24,40 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 26,43
Notatnik w kratkę Leitz Cosy, B5, twarda oprawa, 80 kartek, niebieski
Notatnik w kratkę Leitz Cosy, B5, twarda oprawa, 80 kartek, niebieski
kod: ZS534
30 kwi u Ciebie
90,28 zł brutto
Podkład do pisania Biurfol, A4, biały
Podkład do pisania Biurfol, A4, biały
kod: CB84
30 kwi u Ciebie
7,55 zł brutto
Pojemnik z białymi karteczkami Durable Trend, 100x105x100mm, 800 karteczek, przezroczysty niebieski
Pojemnik z białymi karteczkami Durable Trend, 100x105x100mm, 800 karteczek, przezroczysty niebieski
kod: PB532
30 kwi u Ciebie
-43%
45,39 zł brutto
25,87 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 45,39

Zastanawiasz się jakie niezbędne artykuły powinny znaleźć się na Twoim biurku? Na pewno nie może na nim zabraknąć półek i szuflad na dokumenty oraz pojemników na katalogi i czasopisma. Dzięki nim uporządkujesz luźne kartki papieru, które porozrzucane po blacie biurka tworzą ogromny bałagan. Na biurku sprawdzą się również wszelkiego rodzaju przyborniki, w których przechowasz i dokumenty i akcesoria. A są to na przykład trwałe pojemniki z materiału ABS wykonane przez markę Leitz, które możesz zakupić u nas z pokrywą lub bez. Zmieścisz w nich nożyczki, taśmę klejącą, linijkę, zszywacz z zapasem zszywek, dziurkacz i inne niezbędne akcesoria, w tym ładowarkę do telefonu. Jeśli lubisz umilić sobie dzień pracy słuchając swojej ulubionej muzyki, rozważ zakup kubka na długopisy ze wzmacniaczem dźwięku. Wystarczy umieścić swój smartfon w specjalnej przegródce by wydobywający się z niego dźwięk był bardziej wyraźny i czysty- świetny gadżet dla melomanów. Pod biurko z kolei polecamy kosze na odpady, z pomocą których w łatwy sposób pozbędziesz się biurowych śmieci.

Polecane produkty

Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
kod: KM154
30 kwi u Ciebie
-5%
135,18 zł brutto
127,80 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 135,18
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, różowy
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, różowy
kod: KP88
30 kwi u Ciebie
41,38 zł brutto
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, żółty
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, żółty
kod: KP297
30 kwi u Ciebie
44,88 zł brutto
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, czarny
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, czarny
kod: KP332
30 kwi u Ciebie
50,31 zł brutto
Kosz na śmieci Grand GR-017S, kwadratowy, druciany, 18l, srebrny
Kosz na śmieci Grand GR-017S, kwadratowy, druciany, 18l, srebrny
kod: KM180
30 kwi u Ciebie
42,96 zł brutto
Hit cenowy
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 30l, czarny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 30l, czarny
kod: KM174
9 maj u Ciebie
139,52 zł brutto
Hit cenowy
Kosz na śmieci Q-connect Office Set, druciany, ażurowy, 12l, srebrny
Kosz na śmieci Q-connect Office Set, druciany, ażurowy, 12l, srebrny
kod: KM164
7 maj u Ciebie
22,80 zł brutto
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, turkusowy
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, turkusowy
kod: KP295
8 maj u Ciebie
41,38 zł brutto
Kosz na śmieci Durable Basic, 13l, czarny
Kosz na śmieci Durable Basic, 13l, czarny
kod: KP360
30 kwi u Ciebie
-6%
42,93 zł brutto
40,47 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 42,93
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, czarny
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, czarny
kod: KM178
30 kwi u Ciebie
55,23 zł brutto
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, przezroczysty zielony
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, przezroczysty zielony
kod: KP26
30 kwi u Ciebie
50,31 zł brutto
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15l, czarny
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15l, czarny
kod: KP298
30 kwi u Ciebie
43,30 zł brutto
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, czerwony
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, czerwony
kod: KP3
30 kwi u Ciebie
47,85 zł brutto
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, żółty
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, żółty
kod: KP18
30 kwi u Ciebie
47,85 zł brutto
Hit cenowy
Kosz na śmieci Leviatan, metalowa siatka, 12l, szary
Kosz na śmieci Leviatan, metalowa siatka, 12l, szary
kod: KM157
30 kwi u Ciebie
54 zł brutto
Hit cenowy
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 23.5x27cm, srebrny
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 23.5x27cm, srebrny
kod: KM177
30 kwi u Ciebie
34,10 zł brutto
Hit cenowy
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, srebrny
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, srebrny
kod: KM179
30 kwi u Ciebie
35,20 zł brutto
Hit cenowy
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, czarny
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, czarny
kod: KM171
30 kwi u Ciebie
110,23 zł brutto
Kosz na śmieci Grand GR-018S, metalowy, 19l, srebrny
Kosz na śmieci Grand GR-018S, metalowy, 19l, srebrny
kod: KM181
30 kwi u Ciebie
45,69 zł brutto
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
kod: KM192
30 kwi u Ciebie
306,27 zł brutto

By zaaranżować biuro w domu (tzw. biuro domowe) lub biuro w siedzibie firmy musisz wziąć pod uwagę wiele kwestii. Przede wszystkim zastanów się jakie produkty będą Ci potrzebne, by Twoja przestrzeń do pracy była funkcjonalna. Sporządź listę mebli, sprzętu i artykułów biurowych, bez których nie wyobrażasz sobie swojej działalności. Wybieraj produkty dobrej jakości, od renomowanych producentów, które będą Ci służyć niezawodnie przez długi czas. Zwracaj uwagę nie tylko na użyteczność elementów wyposażenia biura, ale także na ich aspekt wizualny, który zgodnie z powiedzeniem "jak Cię widzą tak Cię piszą" wpływać będzie na wizerunek firmy. Dobieraj stylowe produkty tworzące spójną całość. Najlepiej sprawdzą się akcesoria pochodzące z jednej kolekcji, które będą ze sobą współgrać i tworzyć estetyczną, profesjonalną przestrzeń. Przykładem takiej kolekcji jest seria Leitz Wow, która oferuje całą gamę nowoczesnych produktów do biura, w wielu fantastycznych wersjach kolorystycznych. Są to eleganckie artykuły, do tego z nietoksycznych materiałów, które sprawią, że wnętrze Twojego biura zyska blasku i stylu. Po wszystkie elementy wyposażenia biura zapraszamy do naszego sklepu internetowego. Z Ofix.pl urządzisz swoje biuro tanio i stylowo, a co najważniejsze funkcjonalnie. Sprawdź również ranking foteli biurowych, by wybrać najlepszy dla Twojego biura.