Office Depot Business Partner
801 800 801
W koszyku:
0 prod. 0 zł
rozwiń

 

 

 

1. Czy zapłacę za dostawę?

 

Dostawa towarów odbywa się na koszt Sprzedającego pod warunkiem, że wartość dostarczonych jednorazowo na ten sam adres towarów wg cennika ofix.pl wynosi co najmniej 250zł netto. Poniżej tej wartości zamówienia, dostawa odbywa się na koszt Klienta, któremu do faktury zakupu doliczane są koszty transportu - odpowiednio:

  • jeśli wartość dostawy (dostaw na ten sam dzień) wynosi 150-249,99zł netto - koszt dostawy wynosi 10zł netto
  • jeśli poniżej 150zł netto - 15zł netto.

 

                                                                                        

 

2. Kiedy otrzymam zamówione dzisiaj artykuły?

 

Dostawa jest realizowana następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia, jeśli otrzymamy je do godziny 17-tej. Złożone po tej godzinie otrzymasz kolejnego dnia roboczego. Jeśli życzysz sobie dostawy w innym (późniejszym) terminie, przed wysłaniem zamówienia wybierz datę z kalendarza.

Jeśli zamówiony produkt jest dostępny w ilości mniejszej niż zamówiłeś lub jego zamówienie wiąże się z czasem oczekiwania, skontaktujemy się z Tobą i ustalimy dogodny termin dostawy. 

                                                                                          

3. Czy razem z zamówionym towarem otrzymam dokument zakupu?

 

Tak, kierowca wraz z artykułami dostarczy dokument zakupu - fakturę lub WZ. Oryginał jest dla Ciebie, podpisana kopia wraca do nas.

 

 4. Jak postępować w przypadku uszkodzonej przesyłki?

 

Chcąc zapewnić Państwu najwyższą jakość obsługi, prosimy zwrócić uwagę na stan przesyłki dostarczonej przez kuriera (TNT, Siódemka itp.). W przypaku stwierdzenia uszkodzeń (rozerwany karton, uszkodzona taśma, zamoczenia) należy sporządzić w obecności kuriera protokół szkody i przesłać podpisany przez odbierającego przesyłkę i kuriera w formie skanu na info@ofix.pl lub faxem: 61 655 00 55.

 

Nasz standard pakowania paczek!