• Menu
Darmowa dostawa od: 100 zł brutto
Ceny netto
Pomoc
Biuro obsługi klienta
801 800 801
opłata 0,29zł netto/min
pon. - pt. 8:00 - 17:00
Napisz wiadomość
info@ofix.pl

Wraz z rozwojem technologii i coraz większą popularnością pracy zdalnej coraz więcej osób decyduje się na urządzenie domowego biura. prace w domu. Taki gabinet domowy to świetne rozwiązanie dla tych, którzy chcą uniknąć codziennych dojazdów do pracy i mieć możliwość swobodnego organizowania czasu. Warto zaaranżować domowe biuro w taki sposób, aby praca z domu była efektywna, skuteczna, a najważniejsze żeby zapewnić sobie komfort pracy. W tym artykule przedstawię pomysł na biuro w domu, czyli krótki poradnik dotyczących aranżacji i wyposażenia biura w domu, aby zapewnić sobie wygodne i funkcjonalne miejsce do pracy.

Biuro w domu

Jak urządzić biuro w domu?

Pierwszym krokiem jest wybór odpowiedniego miejsca na biuro w domu. Wiele osób wybiera gabinet w domu, ale nie zawsze jest to możliwe. Planując aranżację domowego biura, warto zwrócić uwagę na przestrzeń do pracy, która sprzyja koncentracji, a jednocześnie pozwala na swobodne poruszanie się. Gabinet nie może znajdować się w salonie lub sypialni, najlepiej jeśli to będzie małe biuro, w którym domownicy nie będą przeszkadzać podczas pracy. Powinno być ono zorganizowane w sposób, który pozwoli na łatwe dotarcie do potrzebnych narzędzi pracy, takich jak laptop, telefon czy długopisy.

Następnie warto zadbać o  odpowiednie oświetlenie do domowego biura. Urządzając gabinet trzeba wiedzieć, że oświetlenie ma ogromny wpływ na efektywność pracy. Dlatego warto skorzystać z pomocy lamp i świateł sufitowych, aby zapewnić sobie odpowiednią ilość światła w trakcie pracy, aby nie przeszkadzało w pracy i nie powodowało zmęczenia. Ważne, aby światło nie było zbyt ostre, co może rozpraszać w czasie pracy. Idealnie sprawdzi się światło neutralne z lampek biurkowych (link)

Kolejną czynnością jest wybór mebli biurowych. Biurko do gabinetu oraz krzesło są najważniejsze, ponieważ to na nich spędzamy większość czasu. Powinny być one wygodne i ergonomiczne, aby zapewnić komfort podczas pracy. Dobrym pomysłem jest również zakup fotela biurowego, który zapewni odpowiednie podparcie dla pleców i szyi. Optymalne biurko powinno mieć wymiary od 120 cm na 80 cm do 140 cm na 90 cm, a jego wysokość powinna być regulowana. Prawidłowa wysokość pozwala na zachowanie prawidłowej postawy podczas pisania na klawiaturze lub korzystania z myszy komputerowej, co może zapobiec urazom układu mięśniowo-szkieletowego w przyszłości. Ważne jest również, aby upewnić się, że jest wystarczająco dużo miejsca na przechowywanie materiałów biurowych.

Urządzając biuro warto zastanawiać się jakie artykuły biurowe czy sprzęt będziemy wykorzystywać. W zależności od wykonywanego zawodu rozważ meble i dodatki do biura. Np., jeżeli jesteś księgową/ym możesz potrzebować więcej miejsca do przechowywania dokumentów, segregatorów czy nawet pudeł archiwizacyjnym, będąc programistom ważniejsze zapewne będzie dla Ciebie miejsce na kilka monitorów ,odpowiednio ustawiony ekran komputera i ergonomiczny fotel. Z kolei jako projektant możesz potrzebować karteczek samoprzylepnych, dobrych ołówków i przestrzeni do tworzenia rysunków lub rozkładania projektów. 

Ważne jest też w jakim stylu chcesz mieć swoje domowe biuro, urządzając nowoczesne biuro w domu warto wybrać produkty o minimalistycznym designie w jednej kolorystyce. Możesz wykorzystać serie produktowe typu Leitz Cosy, gdzie zarówno w tym samym odcieniu dostaniesz pojemniki na dokumenty, segregatory jak i zszywacze czy podkładki pod mysz.  Podczas gdy w klasycznym biurze powinieneś wybrać bardziej dekoracyjne produkty, które nadadzą przestrzeni odrobinę wyrafinowania. Tutaj sprawdzą się produkty, które nadadzą wnętrzu głębi np z marki Leitz WOW, żywe lub stonowane kolory uzupełnią biuro idealnie. 

Bez względu na styl, ważne jest, aby wszystkie produkty pasowały do siebie i tworzyły harmonię w domowym biurze. W Ofix.pl możesz znaleźć idealne produkty do swojego nowoczesnego lub klasycznego biura, aby mieć wydajne i przytulne miejsce pracy w domu. 

Biuro w domu-produkty

Identyfikator do teczek Leitz Alpha Active, 5 sztuk, transparentny

Identyfikator do teczek Leitz Alpha Active, 5 sztuk, transparentny

kod: PL1063
pojutrze u Ciebie
-49%
39,24 zł brutto
19,89 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 39,24
Pudełko do przechowywania Leitz Click&Store Cosy, średnie, 281x200x370mm, niebieski

Pudełko do przechowywania Leitz Click&Store Cosy, średnie, 281x200x370mm, niebieski

kod: PA924
pojutrze u Ciebie
71,28 zł brutto
Koszulka/kosmetyczka z suwakiem Leitz Wow, wodoodporna, różowy

Koszulka/kosmetyczka z suwakiem Leitz Wow, wodoodporna, różowy

kod: KO355
pojutrze u Ciebie
27,45 zł brutto
Przekładki plastikowe numeryczne Leitz Wow, A4+, 1-10 przekładek, do nadruku tekstu na kartę, biało-czarny

Przekładki plastikowe numeryczne Leitz Wow, A4+, 1-10 przekładek, do nadruku tekstu na kartę, biało-czarny

kod: PL1137
pojutrze u Ciebie
29,89 zł brutto
Pudełko do przechowywania Leitz Click&Store Cosy, duże, rozmiar L (320x310x360mm), szary

Pudełko do przechowywania Leitz Click&Store Cosy, duże, rozmiar L (320x310x360mm), szary

kod: PA918
pojutrze u Ciebie
78,74 zł brutto
Półka na dokumenty Leitz Recycle, A4, plastikowa, czarny

Półka na dokumenty Leitz Recycle, A4, plastikowa, czarny

kod: PB486
pojutrze u Ciebie
23,70 zł brutto
Koszulki groszkowe Leitz Recycle, A4, 70µm, w kartonie, 40 sztuk, transparentny

Koszulki groszkowe Leitz Recycle, A4, 70µm, w kartonie, 40 sztuk, transparentny

kod: KO418
12 gru u Ciebie
65,07 zł brutto
Ofertówki groszkowe Leitz Recycle "L",  A4, do 40 kartek, 140µm, 100 sztuk, transparentny

Ofertówki groszkowe Leitz Recycle "L", A4, do 40 kartek, 140µm, 100 sztuk, transparentny

kod: KO384
12 gru u Ciebie
184,38 zł brutto
Ofertówki groszkowe Leitz Recycle, A4, "L", 140µm, 25 sztuk, transparentny

Ofertówki groszkowe Leitz Recycle, A4, "L", 140µm, 25 sztuk, transparentny

kod: KO420
12 gru u Ciebie
74,91 zł brutto
Organizer na dokumenty Leitz Recycle, A4, czarny

Organizer na dokumenty Leitz Recycle, A4, czarny

kod: PC408
8 gru u Ciebie
52,77 zł brutto
Organizer na dokumenty Leitz Recycle, A4, czerwony

Organizer na dokumenty Leitz Recycle, A4, czerwony

kod: PC409
8 gru u Ciebie
52,77 zł brutto
Organizer na dokumenty Leitz Recycle, A4, niebieski

Organizer na dokumenty Leitz Recycle, A4, niebieski

kod: PC410
8 gru u Ciebie
52,77 zł brutto
Organizer na dokumenty Leitz Recycle, A4, zielony

Organizer na dokumenty Leitz Recycle, A4, zielony

kod: PC411
8 gru u Ciebie
52,77 zł brutto
Pojemnik Leitz Recycle, z 4 szufladami, czarny

Pojemnik Leitz Recycle, z 4 szufladami, czarny

kod: PD117
8 gru u Ciebie
478,47 zł brutto
Pojemnik na dokumenty Leitz Recycle, A4, 75mm, czarny

Pojemnik na dokumenty Leitz Recycle, A4, 75mm, czarny

kod: PC347
12 gru u Ciebie
52,77 zł brutto
Półka na dokumenty Leitz Recycle, A4, plastikowa, czarny

Półka na dokumenty Leitz Recycle, A4, plastikowa, czarny

kod: PB568
8 gru u Ciebie
40,47 zł brutto
Półka na dokumenty Leitz Recycle, A4, plastikowa, czerwony

Półka na dokumenty Leitz Recycle, A4, plastikowa, czerwony

kod: PB569
8 gru u Ciebie
40,47 zł brutto
Półka na dokumenty Leitz Recycle, A4, plastikowa, niebieski

Półka na dokumenty Leitz Recycle, A4, plastikowa, niebieski

kod: PB570
8 gru u Ciebie
40,47 zł brutto
Półka na dokumenty Leitz Recycle, A4, plastikowa, zielony

Półka na dokumenty Leitz Recycle, A4, plastikowa, zielony

kod: PB571
8 gru u Ciebie
40,47 zł brutto
Skoroszyt kartonowy Leitz Recycle, A4, do 250 kartek, 275g/m2, czerwony

Skoroszyt kartonowy Leitz Recycle, A4, do 250 kartek, 275g/m2, czerwony

kod: SL1704
12 gru u Ciebie
8,35 zł brutto

Jakie są najlepsze meble do domowego biura? Aranżacja

Pierwszym krokiem jest wybór biurka, aby praca była efektywna nie można pracować z laptopem na kolanach na kanapie w salonie. Biurko to kluczowy element każdego biura, ponieważ to na nim spędzisz większość czasu. Wybierając biurko, zwróć uwagę na jego wielkość, funkcjonalność, i wytrzymałość. Jeśli potrzebujesz dużo przestrzeni do pracy, rozmiar twojego biurka powinien być większej powierzchni. Rozmiary biurek mogą różnić się w zależności od producenta i modelu, ale optymalne wymiary biurka to zazwyczaj: szerokość: od 120 cm do 140 cm, głębokość: od 80 cm do 90 cm, wysokość: regulowana, dostosowana do indywidualnych potrzeb. Upewnij się również, że jest na tyle wytrzymałe, aby wytrzymać codzienne użytkowanie.  

Kolejnym ważnym meblem przy aranżacji biura w domu jest krzesło lub fotel biurowy, a teraz równie modne i według badań wpływające na naszą kondycje i zdrowie piłki lub stołki do siedzenia. Wybierz taki, który zapewni Ci wygodę i dobre podparcie pleców. Dobrze dobrany fotel pomoże Ci utrzymać właściwą postawę ciała podczas pracy, co jest kluczowe dla Twojego zdrowia. Znakomitym fotelem, który zadba o twój kręgosłup jest Fotel Biurowy Office Products Cyprus, jest on tapicerowany ekoskórą, posiada również zagłówek, przez co zapewnia wysoki poziom komfortu. Siedząc na kanapie i pracując w złej pozycji może doprowadzić do problemów z kręgosłupem.  Upewnij się, że jest regulowany, aby dopasować wysokość i nachylenie do swoich potrzeb.

Nie zapomnij również o regale lub szafie na dokumenty i książki. Regał biurowy to doskonałe rozwiązanie dla osób, które potrzebują przechowywać dokumenty i akta. Jeśli pracujesz w domu, dobrym rozwiązaniem jest również szafka na dokumenty, która pozwoli Ci utrzymać porządek. Zwróć uwagę na głębokość szafki, standardowe segregatory i pojemniki na dokumenty mają rozmiar 28cm, warto by regał był o 1-2cm głębszy.

Biuro w domu- produkty

Stolik biurowy do komputera Durable System 75 VH, na kółkach, szary

Stolik biurowy do komputera Durable System 75 VH, na kółkach, szary

kod: BR148
pojutrze u Ciebie
2126,67 zł brutto
Szafka biurowa Durable 74/59, drewno, 528x748x592mm, biały

Szafka biurowa Durable 74/59, drewno, 528x748x592mm, biały

kod: RG184
pojutrze u Ciebie
921,27 zł brutto
Szafka biurowa Durable 74/59, drewno, 528x748x592mm, brązowy

Szafka biurowa Durable 74/59, drewno, 528x748x592mm, brązowy

kod: RG182
pojutrze u Ciebie
921,27 zł brutto
Szafka biurowa Durable 74/59, drewno, 528x748x592mm, szary

Szafka biurowa Durable 74/59, drewno, 528x748x592mm, szary

kod: RG183
pojutrze u Ciebie
921,27 zł brutto
Szafka biurowa Durable Design Line L, metal, 770x820x440mm, antracytowy

Szafka biurowa Durable Design Line L, metal, 770x820x440mm, antracytowy

kod: RG186
pojutrze u Ciebie
1757,67 zł brutto
Szafka biurowa Durable Design Line, metal, 575x820x380mm, antracytowy

Szafka biurowa Durable Design Line, metal, 575x820x380mm, antracytowy

kod: RG185
pojutrze u Ciebie
1573,17 zł brutto
Szafka biurowa Durable System 48, 600x477x432mm, buk

Szafka biurowa Durable System 48, 600x477x432mm, buk

kod: BR150
pojutrze u Ciebie
847,47 zł brutto
Szafka biurowa Durable System 48, 600x477x432mm, szary

Szafka biurowa Durable System 48, 600x477x432mm, szary

kod: BR149
pojutrze u Ciebie
847,47 zł brutto
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, niebieski

Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, niebieski

kod: KS385
pojutrze u Ciebie
320,46 zł brutto
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, żółty

Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, żółty

kod: KS387
pojutrze u Ciebie
320,46 zł brutto
Krzesło konferencyjne Entelo Uni Plus, z blatem, szary

Krzesło konferencyjne Entelo Uni Plus, z blatem, szary

kod: KS346
wydłużony czas dostawy
884,37 zł brutto
Krzesło Nowy Styl Cortina K-30, czerwony

Krzesło Nowy Styl Cortina K-30, czerwony

kod: KS274
23 sty u Ciebie
234,81 zł brutto
Szafa kartotekowa Metalkas, 3 szuflady, 1010x420x600mm, szary

Szafa kartotekowa Metalkas, 3 szuflady, 1010x420x600mm, szary

kod: RG109
29 gru u Ciebie
3923,70 zł brutto
Krzesło konferencyjne Entelo Uni Plus, z blatem, czarny

Krzesło konferencyjne Entelo Uni Plus, z blatem, czarny

kod: KS345
21 gru u Ciebie
884,37 zł brutto
Stół składany Nowy Styl Rico, 160x80cm, buk

Stół składany Nowy Styl Rico, 160x80cm, buk

kod: BR50
21 gru u Ciebie
-11%
736,77 zł brutto
657,23 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 736,77
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, żółty

Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, żółty

kod: KS384
pojutrze u Ciebie
840,21 zł brutto
Hit cenowy
Fotel Nowy Styl Supreme Orion, MADRYT9100, eko-skóra, czarny

Fotel Nowy Styl Supreme Orion, MADRYT9100, eko-skóra, czarny

kod: FT84
21 gru u Ciebie
1597,77 zł brutto
Krzesło składane Nowy Styl Polyfold K05, grafitowy

Krzesło składane Nowy Styl Polyfold K05, grafitowy

kod: KS310
23 sty u Ciebie
147,60 zł brutto
Fotel biurowy Office Products Cyprus, ekoskóra, czarny

Fotel biurowy Office Products Cyprus, ekoskóra, czarny

kod: KS210
11 gru u Ciebie
-5%
675,27 zł brutto
638,37 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 675,27
Szafa na dokumenty Metalkas, 1980x800x400mm, dwudrzwiowa, szary

Szafa na dokumenty Metalkas, 1980x800x400mm, dwudrzwiowa, szary

kod: SU44
29 gru u Ciebie
2040,57 zł brutto

Jaki wybrać kolor ścian do biura domowego?

Wybór koloru ścian również ma znaczenie dla efektywności pracy. Postaw na stonowane kolory, które będą sprzyjać skupieniu i koncentracji, ale jednocześnie wyrażą twoją osobowość. Jasne kolory, takie jak biały czy szary, są zazwyczaj najlepsze dla biura w domu, ponieważ są neutralne i sprzyjają koncentracji. Jednak jeśli chcemy dodać nieco inspiracji i kreatywności do tak zwanego home office, można wybrać jaśniejszy kolor ścian lub zdecyduj się na dekoracyjne elementy, takie jak ramki z fotografiami, rośliny czy poduszki.

Biuro w domu – jakie dekoracje wybrać ?

Wybór dekoracji do domowego biura zależy od indywidualnych preferencji i stylu aranżacji, ale istnieją kilka uniwersalnych wskazówek, które mogą pomóc Ci w urządzeniu przyjemnej przestrzeni do pracy.

Karteczki samoprzylepne to nie tylko praktyczne narzędzie do organizacji i przypominania sobie zadań, ale mogą również pełnić funkcję elementu dekoracyjnego w biurze. Ich kolorowe i różnorodne wzory mogą dodać charakteru i ożywić przestrzeń biurową Lampka biurowa to jedna z kluczowych dekoracji w domowym biurze. Wybierz tę, która zapewni odpowiednie światło do pracy i będzie estetycznie się prezentować. Organizer to kolejny niezbędny element biura, który może jednocześnie pełnić funkcję dekoracyjną. Wybierz taki, który będzie pasował do kolorystyki wnętrza i pozwoli na przechowywanie wszelkich niezbędnych akcesoriów. Marka Ofix.pl w swoim asortymencie posiada również wiele segregatorów takich jak: ringowe, z mechanizmem lub prezentacyjne, które idealnie nadadzą się do przechowania ważnych dokumentów. Półka na dokumenty będzie idealną dekoracją, ale również miejscem na przechowywanie dokumentów lub akcesoriów biurowych Przybornik na biurko jest bardzo praktyczny. Spełnia funkcje jako dekoracja oraz pozwala na utrzymanie porządku i łatwiejsze znalezienie potrzebnych przedmiotów w miejscu pracy. Możemy w nim przechowywać długopisy, ołówki lub kalkulatoryKalendarz ścienny lub biurkowy  może przydać się do zapisywania ważnych spotkań. Ramki ścienne  to doskonały sposób na dodanie charakteru i personalizacji wnętrza. Może pełnić zarówno funkcję dekoracyjną, jak i praktyczną, umożliwiając wyświetlanie ważnych dokumentów, grafik, zdjęć czy inspirujących cytatów.

Ważne jest także, aby dekoracje nie rozpraszały uwagi i nie przeszkadzały w pracy, dlatego zdecyduj się na te, które będą harmonijnie komponować się z otoczeniem i pozwolą na skupienie się na zadaniach. Biuro to nasze codzienne miejsce pracy, dlatego też przed zakupem czegokolwiek warto postarać się zastanowić czy dana rzecz jest potrzebna.

Dekoracje do biura w domu

Podkład na biurko Durable, 530x400m, z zakładką, czarny

Podkład na biurko Durable, 530x400m, z zakładką, czarny

kod: PU108
pojutrze u Ciebie
37,36 zł brutto
Podkład na biurko Durable, z zabezpieczeniem krawędzi, 650x500mm, szary

Podkład na biurko Durable, z zabezpieczeniem krawędzi, 650x500mm, szary

kod: PU116
pojutrze u Ciebie
172,08 zł brutto
Pojemnik na długopisy Durable Eco, 80x102mm, czarny

Pojemnik na długopisy Durable Eco, 80x102mm, czarny

kod: PB544
pojutrze u Ciebie
20,53 zł brutto
Podkład na biurko Durable Artwork, 650x520mm, szary

Podkład na biurko Durable Artwork, 650x520mm, szary

kod: PU104
pojutrze u Ciebie
148,71 zł brutto
Podkład na biurko Durable, z kalendarzem zakładką, 650x500mm, granatowy

Podkład na biurko Durable, z kalendarzem zakładką, 650x500mm, granatowy

kod: PU114
pojutrze u Ciebie
73,68 zł brutto
Podkład na biurko Durable, 530x400m, z zakładką, granatowy

Podkład na biurko Durable, 530x400m, z zakładką, granatowy

kod: PU110
pojutrze u Ciebie
57,69 zł brutto
Podkład ochronny na biurko Durable, ozdobne krawędzie, 530x400mm, granatowy

Podkład ochronny na biurko Durable, ozdobne krawędzie, 530x400mm, granatowy

kod: PU97
pojutrze u Ciebie
47,85 zł brutto
Podkład ochronny na biurko Durable, ozdobne krawędzie, 650x500mm, szary

Podkład ochronny na biurko Durable, ozdobne krawędzie, 650x500mm, szary

kod: PU102
pojutrze u Ciebie
51,54 zł brutto
Klej w płynie Toma Slime TO-482, 1l

Klej w płynie Toma Slime TO-482, 1l

kod: BA141
pojutrze u Ciebie
31,86 zł brutto
Nowość
Klej w sztyfcie BIC ECOlutions Glue Stick, 36g, 12 sztuk

Klej w sztyfcie BIC ECOlutions Glue Stick, 36g, 12 sztuk

kod: BA144
pojutrze u Ciebie
137,64 zł brutto
Podkład na biurko Durable Artwork, 650x520mm, granatowy

Podkład na biurko Durable Artwork, 650x520mm, granatowy

kod: PU103
pojutrze u Ciebie
148,71 zł brutto
Podkład na biurko Durable, 650x520mm, z zakładką, granatowy

Podkład na biurko Durable, 650x520mm, z zakładką, granatowy

kod: PU107
pojutrze u Ciebie
62,61 zł brutto
Podkład na biurko Durable, ze skóry, 65x45cm, szary

Podkład na biurko Durable, ze skóry, 65x45cm, szary

kod: PU115
pojutrze u Ciebie
749,07 zł brutto
Nowość
Podkład na biurko ze skóry Durable, 420x300mm, czarny

Podkład na biurko ze skóry Durable, 420x300mm, czarny

kod: PU121
pojutrze u Ciebie
539,97 zł brutto
Nowość
Podkład na biurko ze skóry Durable, 650x450mm, grafitowy

Podkład na biurko ze skóry Durable, 650x450mm, grafitowy

kod: PU122
pojutrze u Ciebie
749,07 zł brutto
Podkład ochronny na biurko Durable, ozdobne krawędzie, 530x400mm, czerwony

Podkład ochronny na biurko Durable, ozdobne krawędzie, 530x400mm, czerwony

kod: PU96
pojutrze u Ciebie
47,85 zł brutto
Nowość
Ekierka Leniar, 21cm, 60 stopni, srebrny

Ekierka Leniar, 21cm, 60 stopni, srebrny

kod: LJ108
pojutrze u Ciebie
55,23 zł brutto
Klip biurowy Grand, 32 mm, 12 sztuk, czarny

Klip biurowy Grand, 32 mm, 12 sztuk, czarny

kod: TQ36
pojutrze u Ciebie
4,44 zł brutto
Klip biurowy Grand, 25 mm, 12 sztuk, czarny

Klip biurowy Grand, 25 mm, 12 sztuk, czarny

kod: TQ38
pojutrze u Ciebie
-6%
3,73 zł brutto
3,52 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 3,73
Zszywacz biurowy D.Rect 325, do 25 kartek, niebieski

Zszywacz biurowy D.Rect 325, do 25 kartek, niebieski

kod: ZA82
pojutrze u Ciebie
-6%
16,56 zł brutto
15,56 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 16,56
Biuro domowe

Podsumowując aranżując domowe biuro warto pamiętać, że powinien on wyrażać twoją osobowość oraz styl pracy. Wybór odpowiedniego miejsca, właściwe oświetlenie i meble biurowe mają ogromne znaczenie dla komfortu i produktywności. Jeśli pracujesz z domu na pełen etat, zdecyduj się na funkcjonalne meble, takie jak biurko narożne, biurko wiszące lub regulowane, które pomogą ci utrzymać porządek na biurku. Biurko o odpowiednich wymiarach i regulowanej wysokości, ergonomiczne krzesło lub fotel oraz miejsce na przechowywanie materiałów biurowych są niezbędne. Ważne jest również utrzymanie harmonii pomiędzy funkcjonalnością a estetyką. Przy wyborze koloru ścian warto postawić na stonowane barwy, a dodatkowe dekoracje, takie jak karteczki samoprzylepne, lampki biurowe, organizery czy ramki, mogą dodać charakteru i ułatwić organizację.  W takim domowym gabinecie spędzamy sporą część dnia, dlatego też warto zadbać o jego aranżacje, aby czuć się w nim komfortowo. Biura domowe mają swoje wady i zalety, z jednej strony nie można swobodnie organizować swój czas, natomiast z drugiej strony pracujemy w miejscu gdzie toczy się rodzinne życie. Dobrze zaplanowane i urządzone biuro w domu to klucz do efektywności i komfortu podczas pracy zdalnej.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Czytaj więcej