• Menu
Darmowa dostawa od: 45 zł brutto
Ceny netto
Pomoc
Biuro obsługi klienta
801 800 801
opłata 0,29zł netto/min
pon. - pt. 8:00 - 17:00
Napisz wiadomość
info@ofix.pl

Wiedza o tym, jak urządzić biuro jest niezbędna do stworzenia środowiska, które zwiększa produktywność pracowników i zapewnia im odpowiednią koncentrację. Jednak przy tak dużej różnorodności artykułów oraz mebli biurowych na rynku, trudno jest wybrać to, co najlepiej sprawdzi się w Twoim miejscu pracy. Dlatego postaramy Ci się pomóc złagodzić stres związany z planowaniem przestrzeni biurowej i w tym artykule podpowiemy na co warto zwrócić uwagę, by zaaranżować strefę do pracy w prawidłowy sposób. W Ofix.pl rozumiemy, że projekt Twojego biura bezpośrednio wpływa na wydajność i kreatywność pracowników oraz jakość pracy, dlatego poniżej omówimy jakie produkty są niezbędne do stworzenia wygodnej i funkcjonalnej przestrzeni roboczej. Zachęcamy do lektury.

Jak urządzić biuro w pracy? Biurko i wygodny fotel to podstawa!

Urządzanie nowoczesnego biura to nie lada wyzwanie. Odpowiednio urządzone miejsce do pracy powinno być funkcjonalne i przyjazne dla jego użytkowników, a do tego prezentować się nienagannie, gdyż stanowi wizytówkę firmy. Ale jak sprawić by tak się stało? Zacznij od wyboru komfortowych mebli, które tworzyć będą ergonomiczne stanowisko pracy. Przede wszystkim zaopatrz pomieszczenie w odpowiednie biurka. To przy nich pracownicy biurowi spędzają większą część dnia wypełniając swoje służbowe obowiązki. Dlatego ważne jest by były one optymalnie dopasowane do ich potrzeb. Warto wybierać modele posiadające regulację wysokości, która pozwala na dostosowanie ustawień chociażby do wzrostu pracownika. Takie biurka z regulacją cieszą się coraz większą popularnością, ponieważ umożliwiają pracę w pozycji stojącej. Jeśli chodzi o blat biurka powinien być na tyle szeroki i długi by zapewniał odpowiednią powierzchnię roboczą, dostosowaną do wykonywanego rodzaju pracy i by wszystkie niezbędne materiały były w zasięgu ręki. Jak ustawić biurko? To proste ustaw biurko tak, by miało dostęp do światła, najlepiej bokiem do okna. Jeśli zamierzasz urządzić domowe biuro nie zapominaj też o tym, by wydzielić na biurko takie miejsce by oddzielić strefę pracy od strefy prywatnej, tym bardziej jeśli chcesz postawić biurko w sypialni.

biurko i fotel biurowy

Wiesz już, że biurko jest obowiązkowym elementem wyposażenia i to nieważne czy aranżujesz biuro w siedzibie firmy czy tworzysz przestrzeń do pracy w domu. Jaki jeszcze mebel potrzebny jest do pracy stacjonarnej w firmowym gabinecie oraz do miejsca do pracy zdalnej w domowym biurze? Wielogodzinna praca biurowa wiąże się z dużym obciążeniem kręgosłupa i częstymi przykrymi dolegliwościami. Zadbaj więc o ergonomiczny fotel biurowy lub obrotowe krzesło. Ich zadaniem jest zapewnienie odpowiedniego podparcia pleców i wyeliminowanie wszelkich bólów i mogących wystąpić obrażeń. Tak samo jak w przypadku biurka, wybieraj warianty z możliwością jak największej regulacji ustawień. Warto postawić na modele z wyprofilowanym oparciem, posiadające zagłówek oraz podłokietniki. Dla większej wygody polecamy wykorzystać podpórki pod plecy oraz ergonomiczne podnóżki (sprawdź podnóżek Leitz Ergo Wow).

Polecane produkty

Podnóżek Kensington SmartFit SoleMate, 450x340x48mm, szary
Podnóżek Kensington SmartFit SoleMate, 450x340x48mm, szary
kod: FR37
29 kwi u Ciebie
166,15 zł brutto
Fotel biurowy - gabinetowy Nowy Styl William R (Leon) steel EF031, tkanina, szary
Fotel biurowy - gabinetowy Nowy Styl William R (Leon) steel EF031, tkanina, szary
kod: FT73
29 kwi u Ciebie
-11%
995,07 zł brutto
884,52 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 995,07
Podnóżek Kensington SoleMate Comfort, 546x117x355mm, szaro-czarny
Podnóżek Kensington SoleMate Comfort, 546x117x355mm, szaro-czarny
kod: FR30
8 maj u Ciebie
461,95 zł brutto
Mata podłogowa pod krzesło Q-Connect, 120x90cm, litera T, miękka, przezroczysty
Mata podłogowa pod krzesło Q-Connect, 120x90cm, litera T, miękka, przezroczysty
kod: ZB59
29 kwi u Ciebie
222,51 zł brutto
Mata podłogowa pod krzesło Q-Connect, 134x115cm, litera T, miękka, przezroczysty
Mata podłogowa pod krzesło Q-Connect, 134x115cm, litera T, miękka, przezroczysty
kod: ZB60
29 kwi u Ciebie
191,13 zł brutto
Mata podłogowa pod krzesło Q-Connect, 120x90cm, prostokątny, twarda, przezroczysty
Mata podłogowa pod krzesło Q-Connect, 120x90cm, prostokątny, twarda, przezroczysty
kod: ZB61
29 kwi u Ciebie
172,94 zł brutto
Mata podłogowa pod krzesło Q-Connect, 120x90cm, litera T, twarda, przezroczysty
Mata podłogowa pod krzesło Q-Connect, 120x90cm, litera T, twarda, przezroczysty
kod: ZB62
7 maj u Ciebie
222,51 zł brutto
Poduszka chłodząca na krzesło Kensington Premium, żelowa, czarny
Poduszka chłodząca na krzesło Kensington Premium, żelowa, czarny
kod: KS313
29 kwi u Ciebie
276,50 zł brutto
Poduszka na krzesło Kensington, ergonomiczna, czarny
Poduszka na krzesło Kensington, ergonomiczna, czarny
kod: KS312
29 kwi u Ciebie
540,57 zł brutto
Krzesło obrotowe Nowy Styl Offix Ibra YB105, z mechanizmem, czerwony
Krzesło obrotowe Nowy Styl Offix Ibra YB105, z mechanizmem, czerwony
kod: KS273
17 cze u Ciebie
1105,77 zł brutto
Krzesło Nowy Styl Cortina K-30, czerwony
Krzesło Nowy Styl Cortina K-30, czerwony
kod: KS274
17 cze u Ciebie
234,81 zł brutto
Wyprzedaż
Krzesło obrotowe Nowy Styl Adler GTP C-11, czarny
Krzesło obrotowe Nowy Styl Adler GTP C-11, czarny
kod: KS277
29 kwi u Ciebie
441,57 zł brutto
Krzesło obrotowe Nowy Styl Metron R EF-031, szary
Krzesło obrotowe Nowy Styl Metron R EF-031, szary
kod: KS278
17 cze u Ciebie
-17%
724,47 zł brutto
601,47 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 724,47
Krzesło obrotowe Nowy Styl Cooper Mesh Hrua EF031, szary
Krzesło obrotowe Nowy Styl Cooper Mesh Hrua EF031, szary
kod: KS280
29 kwi u Ciebie
1241,07 zł brutto
Hit cenowy
Krzesło biurowe Nowy Styl Iso Black C38, ciemnoszary
Krzesło biurowe Nowy Styl Iso Black C38, ciemnoszary
kod: KS283
29 kwi u Ciebie
191,06 zł brutto
Krzesło składane Nowy Styl Polyfold K05, grafitowy
Krzesło składane Nowy Styl Polyfold K05, grafitowy
kod: KS310
17 cze u Ciebie
-10%
147,60 zł brutto
133,54 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 147,60
Krzesło składane Nowy Styl Polyfold K02, czarny
Krzesło składane Nowy Styl Polyfold K02, czarny
kod: KS311
29 kwi u Ciebie
140,70 zł brutto
Fotel Nowy Styl Supreme Orion, MADRYT9100, eko-skóra, czarny
Fotel Nowy Styl Supreme Orion, MADRYT9100, eko-skóra, czarny
kod: FT84
29 kwi u Ciebie
1285,67 zł brutto
Nowość
Ortopedyczna poduszka na krzesło Powerton WPEUS1, czarny
Ortopedyczna poduszka na krzesło Powerton WPEUS1, czarny
kod: PQ12
29 kwi u Ciebie
76,19 zł brutto
Nowość
Podnóżek ergonomiczny Leitz Ergo, 508x135x300 mm, szary
Podnóżek ergonomiczny Leitz Ergo, 508x135x300 mm, szary
kod: FR57
29 kwi u Ciebie
326,72 zł brutto

Jakie inne meble sprawdzą się w aranżacji nowoczesnego biura oraz w pracy home office?

Z pewnością warto wygospodarować miejsce na regały, szafy i półki. Będziesz mieć miejsce do przechowywania luźnych dokumentów, segregatorów, skoroszytów, teczek zawieszanych, kartotek i pojemników na akta, czyli na wszystko to co jest konieczne do wykonywania codziennych obowiązków w Twojej biurowej pracy. Ważne jest by wygospodarować przestrzeń dla tych regałów i ustawić meble blisko biurka, oczywiście w miarę możliwości. Wtedy wszystkie przechowywane na nich przedmioty będziesz mieć zawsze pod ręką. Jeśli chodzi o wielkość regałów, dopasuj ich gabaryty do miejsca jakim dysponujesz- na niewielkiej przestrzeni nie warto umieszczać ogromnych szaf, które przytłoczą wnętrze. Tutaj liczyć się będą jasne kolory, które rozjaśnią pokój i optycznie go powiększą. W sklepach tego rodzaju meble możesz kupić gotowe lub zamówić pod konkretny wymiar.

Kupując meble do biura kieruj się nie tylko ich użytecznością, ale także jakością wykonania i wykończeniem. Wybieraj tylko modele o wysokiej trwałości, od sprawdzonych marek. Meble te powinny Ci służyć przez lata, tak więc ich wytrzymałość jest niezwykle istotną kwestią. A ponieważ, tak jak wspomnieliśmy powyżej, biuro jest wizytówką firmy warto kierować się także względami estetycznymi. Dopasuj rodzaj mebli do interesującego się stylu wnętrza, by stworzyć spójną aranżację, która nie będzie rozpraszać uwagi użytkowników a dodatkowo zadba o elegancki i profesjonalny wizerunek Twojej firmy.

pracownik biurowy opierający się o regał z dokumentami

Umeblowanie biura to jednak nie tylko meble, ale także biurowy sprzęt, bez którego trudno byłoby pracować. Dlatego w dalszej kolejności to właśnie na nim skupimy naszą uwagę.

Wyposażenie biura sprzęt. Jakie urządzenia wybrać? Czy monitor i drukarka wystarczą?

Nieodłącznym elementem pracy biurowej jest sprzęt elektroniczny. Rzeczą pierwszej potrzeby jest oczywiście komputer, gdyż to właśnie praca przy komputerze stanowi większą część biurowego dnia. Może to być komputer stacjonarny lub laptop. Ich parametry dobierz do swoich potrzeb. Ważną rzeczą w biurze jest monitor z dobrą matrycą. To dzięki niej wyświetlany obraz będzie wyraźny i doskonałej jakości. Dostępne na rynku modele ekranów mają różną wielkość, rozdzielczość oraz współczynnik proporcji, więc każdy znajdzie coś dla siebie. W tym miejscu warto wspomnieć o dodatkowych akcesoriach do ekranów, które mogą znacznie poprawić komfort pracy. A są nimi uchwyty do monitorów, filtry prywatyzujące oraz podstawy pod monitor. Aby praca z komputerem była komfortowa i efektywna niezbędne są akcesoria komputerowe takie jak: klawiatura, mysz a także wszelkiego rodzaju podkładki pod mysz i pod nadgarstki. Polecamy ergonomiczną serię podkładek Leitz Ergo Wow, które nie tylko wpłyną na poprawę komfortu pracy, ale także za sprawą wyrafinowanego designu dodadzą stylu Twojemu pomieszczeniu.

Polecane produkty

Klawiatura przewodowa A4Tech FX60H, z dwoma portami USB i podświetleniem, szary
Klawiatura przewodowa A4Tech FX60H, z dwoma portami USB i podświetleniem, szary
kod: KL194
3 lip u Ciebie
167,37 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Kensington Pro Fit Wireless, laserowa, czarny
Mysz bezprzewodowa Kensington Pro Fit Wireless, laserowa, czarny
kod: MS201
29 kwi u Ciebie
143,93 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Kensington SureTrack Dual, optyczna, czarny
Mysz bezprzewodowa Kensington SureTrack Dual, optyczna, czarny
kod: MS202
8 maj u Ciebie
139,17 zł brutto
Podkładka pod nadgarstek Kensington, ErgoSoft, do klawiatur standardowych, czarny
Podkładka pod nadgarstek Kensington, ErgoSoft, do klawiatur standardowych, czarny
kod: PZ119
29 kwi u Ciebie
156,09 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Kensington ValuMouse, optyczna, czarny
Mysz bezprzewodowa Kensington ValuMouse, optyczna, czarny
kod: MS203
29 kwi u Ciebie
155,58 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Kensington Pro Fit Ergo, pionowa, optyczna, czarny
Mysz bezprzewodowa Kensington Pro Fit Ergo, pionowa, optyczna, czarny
kod: MS204
29 kwi u Ciebie
236,04 zł brutto
Podkładka pod nadgarstek Kensington, ErgoSoft, do myszy płaskich, 160x108mm, szary
Podkładka pod nadgarstek Kensington, ErgoSoft, do myszy płaskich, 160x108mm, szary
kod: PZ121
29 kwi u Ciebie
60,54 zł brutto
Mysz przewodowa Kensington, ValuMouse, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Kensington, ValuMouse, optyczna, czarny
kod: MS205
8 maj u Ciebie
78,60 zł brutto
Podkładka pod nadgarstek Kensington ErgoSoft, do klawiatur płaskich i kompaktowych, 281x10x101mm, szary
Podkładka pod nadgarstek Kensington ErgoSoft, do klawiatur płaskich i kompaktowych, 281x10x101mm, szary
kod: PZ122
29 kwi u Ciebie
91,81 zł brutto
Podkładka pod nadgarstek Kensington, piankowa, 575x134x38mm, czarny
Podkładka pod nadgarstek Kensington, piankowa, 575x134x38mm, czarny
kod: PZ123
29 kwi u Ciebie
63,71 zł brutto
Podkładka żelowa pod mysz i nadgarstek Kensington, zachowująca kształt, 255x215x7mm, czarny
Podkładka żelowa pod mysz i nadgarstek Kensington, zachowująca kształt, 255x215x7mm, czarny
kod: PZ82
29 kwi u Ciebie
132,72 zł brutto
Podkładka pod nadgarstek Kensington, Ergosoft, do klawiatur gamingowych, 464x25x79mm, szary
Podkładka pod nadgarstek Kensington, Ergosoft, do klawiatur gamingowych, 464x25x79mm, szary
kod: PZ108
29 kwi u Ciebie
149,65 zł brutto
Podkładka żelowa przed klawiaturę Fellowes, regulowana, 20x538x110mm,  grafitowy
Podkładka żelowa przed klawiaturę Fellowes, regulowana, 20x538x110mm, grafitowy
kod: PZ49
29 kwi u Ciebie
87,21 zł brutto
Podkładka pod mysz Kensington Duo Gel, szary
Podkładka pod mysz Kensington Duo Gel, szary
kod: PZ85
29 kwi u Ciebie
130,26 zł brutto
Podkładka pod nadgarstek Kensington, Duo Gel, czerwono-czarny
Podkładka pod nadgarstek Kensington, Duo Gel, czerwono-czarny
kod: PZ88
29 kwi u Ciebie
134,25 zł brutto
Klawiatura przewodowa A4Tech KV-300H, z 2 portami USB, szaro-czarny
Klawiatura przewodowa A4Tech KV-300H, z 2 portami USB, szaro-czarny
kod: KL77
29 kwi u Ciebie
132,61 zł brutto
Mysz przewodowa LogiLink ID0158, pionowa, optyczna, czarny
Mysz przewodowa LogiLink ID0158, pionowa, optyczna, czarny
kod: MS153
29 kwi u Ciebie
56,65 zł brutto
Podkładka pod nadgarstek i klawiaturę LogiLink, 280x90mm, nadruk "Forest"
Podkładka pod nadgarstek i klawiaturę LogiLink, 280x90mm, nadruk "Forest"
kod: PZ93
7 maj u Ciebie
23,26 zł brutto
Mysz przewodowa Yenkee YMS 1010BK Dakar, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Yenkee YMS 1010BK Dakar, optyczna, czarny
kod: MS215
29 kwi u Ciebie
-26%
52,77 zł brutto
39,24 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 52,77
Mysz przewodowa Yenkee USB Suva, optyczna, czerwono-czarny
Mysz przewodowa Yenkee USB Suva, optyczna, czerwono-czarny
kod: MS218
29 kwi u Ciebie
18,19 zł brutto

Jednak laptop i monitor oraz akcesoria komputerowe to nie jedyne urządzenia, w które powinny znajdować się w wygodnym biurze. Ponieważ praca w biurze bezpośrednio związana jest z pracą z dokumentami, urządzeniem obowiązkowym jest drukarka a do niej papier ksero. Możesz na niej drukować potrzebne pisma, umowy, cenniki czy ulotki zarówno czarno-białe jak i w kolorze. Jeśli wydrukowałeś bardzo ważny dokument, który nie może ulec zniszczeniu użyj laminatora. Z jego pomocą oprawisz wydruk specjalną folią laminacyjną i nadasz mu w ten sposób wysokiej trwałości i odporności na czynniki zewnętrzne. Twój dokument będzie w idealnym stanie, zawsze kiedy po niego sięgniesz. Dlatego zaopatrz swoją przestrzeń do pracy w praktyczny laminator. Nie zapomnij też o bindownicy, która przyda Ci się do oprawy większej ilość kartek, łącząc je przy pomocy specjalnego grzbietu oraz okładek- przedniej i tylnej.

Jaki jeszcze sprzęt przyda Ci się w dużym i małym biurze oraz domowym gabinecie? Z pewnością niszczarka. Właściwa utylizacja dokumentów jest szczególnie istotna w pozbywaniu się pism o wysokim stopniu poufności. Wybierz niszczarkę zgodną z RODO a będziesz mieć pewność, że zastrzeżone treści zawarte na niszczonych kartkach nie będą do odzyskania. W ten sposób nie dojdzie do kradzieży danych przez osoby niepowołane. Jeśli zamierzasz urządzić biuro w domu wystarczy Ci model niszczarki, który niszczyć będzie jednorazowo kilka, kilkanaście kartek. Jeśli zaś szukasz niszczarki do dużego biura korporacyjnego sięgnij po warianty bardziej wydajne. Zwróć też uwagę, że niektóre modele posiadają możliwość niszczenia innych nośników danych takich jak płyty CD/DVD, dyskietki, karty plastikowe oraz nośniki elektroniczne.

niszczarka stojąca przy biurku

Drobny sprzęt biurowy - w co warto zainwestować?

Z bardziej drobnego sprzętu, polecamy zaopatrzyć biuro w kalkulatory do niezbędnych obliczeń. W zależności od potrzeb, wybierz do swojego biura tradycyjne kalkulatory o podstawowych funkcjach lub te bardziej profesjonalne czyli naukowe lub z drukarką. Na Twoim biurku powinna się też zmieścić lampka biurowa. Będzie ona nieoceniona w sytuacji, gdy w Twoim biurze dostęp do światła dziennego jest ograniczony oraz w trakcie zimowych i jesiennych dni, kiedy szybko robi się ciemno. Dzięki lampce uzyskasz ukierunkowane źródło światła, które dopasujesz do swoich potrzeb, co będzie miało wpływ na jakość Twojej pracy. Doskonałym pomysłem jest zaopatrzenie gabinetu w zegar ścienny, który jest nie tylko użytecznym akcesorium, ale także elementem designu wpływającym na charakter i styl wnętrza. Idealną propozycją jest zegar ścienny Leitz Wow w różnych kolorach do wyboru.

Przydatne sprzęty do biura to również zszywacze i dziurkacze. Nawet małe biuro w domu nie obędzie się bez tych artykułów- sprawdzą się, w każdym miejscu w którym pracuje się z dokumentami. Zszywaczem zepniesz ze sobą luźne notatki, rachunki, umowy itp. i zaprowadzisz w nich porządek. Z kolei przy pomocy dziurkacza zrobisz w arkuszach otwory, dzięki czemu będziesz mógł wpiąć przedziurkowane kartki do segregatora czy skoroszytu. W ten sposób odpowiednio je zarchiwizujesz.

Dla miłośników nowoczesnych gadżetów polecamy piórniki z ładowarką indukcyjną. Taki sprzęt nie tylko pomaga utrzymać porządek w przyborach do pisania, ale także posłuży Ci do wygodnego, bezprzewodowego ładowania Twojego smartfona - za pomocą indukcji.

Wyposażenie biura akcesoria. Jakie przybory do biura są niezbędne w codziennej pracy?

Poza urządzeniami przydatne rzeczy do biura to oczywiście wszelkie akcesoria biurowe. Począwszy od artykułów piśmiennych niezbędnych do podpisywania różnego rodzaju dokumentów, poprzez potrzebne do notowania zeszyty, kołonotatniki, bloki biurowe i karteczki samoprzylepne, aż po wszystkie artykuły do organizacji i archiwizacji papierów. Wśród najważniejszych z nich wymienić należy koszulki, teczki (np. z gumką marki Leitz), skoroszyty i segregatory. Ciekawym i praktycznym rozwiązaniem są również pudła archiwizacyjne, w których możesz schować dokumenty lub drobne przedmioty, zabezpieczając je przed zniszczeniem i zgubieniem. Doskonałą propozycją są uniwersalne, kartonowe pudła Leitz Click&Store z przegródkami lub bez, pokryte polipropylenem dla zwiększonej wytrzymałości. Posiadają zdejmowaną pokrywę a ich konstrukcja na napy ułatwia ich szybkie złożenie. Każde z tych pudeł posiada etykietę do opisu dla łatwej identyfikacji zawartości.

Polecane produkty

Nowość
Zeszyt w wąskie linie Oxford Kids, A4, miękka oprawa, 32 kartki, mix wzorów
Zeszyt w wąskie linie Oxford Kids, A4, miękka oprawa, 32 kartki, mix wzorów
kod: ZS804
29 kwi u Ciebie
7,04 zł brutto
Nowość
Blok rysunkowy do malowania Oxford, A4, 20 kartek, biały
Blok rysunkowy do malowania Oxford, A4, 20 kartek, biały
kod: PS224
29 kwi u Ciebie
-8%
7,90 zł brutto
7,27 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 7,90
Nowość
Blok rysunkowy Oxford Kids, A4, 20 kartek, biały
Blok rysunkowy Oxford Kids, A4, 20 kartek, biały
kod: PS231
29 kwi u Ciebie
4,45 zł brutto
Nowość
Zeszyt przedmiotowy w linie Oxford J. Polski, A4, miękka oprawa, 60 kartek, czerwony
Zeszyt przedmiotowy w linie Oxford J. Polski, A4, miękka oprawa, 60 kartek, czerwony
kod: ZS808
29 kwi u Ciebie
17,04 zł brutto
Nowość
Blok techniczny Astra Astrapap, A4, 10 kartek, kolorowy
Blok techniczny Astra Astrapap, A4, 10 kartek, kolorowy
kod: PS221
29 kwi u Ciebie
4,76 zł brutto
Nowość
Zeszyt w kratkę Oxford Kids, A4, miękka oprawa, 32 kartki, mix wzorów
Zeszyt w kratkę Oxford Kids, A4, miękka oprawa, 32 kartki, mix wzorów
kod: ZS803
29 kwi u Ciebie
7,20 zł brutto
Ofix Days
Karteczki do notatek Office Products, nieklejone, 85x85x40mm, biały
Karteczki do notatek Office Products, nieklejone, 85x85x40mm, biały
kod: PN56
29 kwi u Ciebie
-53%
8,97 zł brutto
4,23 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 8,97
Nowość
Brulion w kratkę Oxford Esse, A4, twarda oprawa, 96 kartek, mix kolorów
Brulion w kratkę Oxford Esse, A4, twarda oprawa, 96 kartek, mix kolorów
kod: ZS822
29 kwi u Ciebie
-7%
22,55 zł brutto
21,02 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 22,55
Zeszyt w linie Oxford Campus, A5, miękka oprawa, 60 kartek, mix kolorów pastelowych
Zeszyt w linie Oxford Campus, A5, miękka oprawa, 60 kartek, mix kolorów pastelowych
kod: ZS624
29 kwi u Ciebie
10,34 zł brutto
Zakładki samoprzylepne Grand GR-255W, strzałki, indeksujące, folia, 45x23mm, 5x25 sztuk, mix kolorów
Zakładki samoprzylepne Grand GR-255W, strzałki, indeksujące, folia, 45x23mm, 5x25 sztuk, mix kolorów
kod: ZI132
29 kwi u Ciebie
3,44 zł brutto
Podkład do pisania Esselte, A4, niebieski
Podkład do pisania Esselte, A4, niebieski
kod: CB85
29 kwi u Ciebie
17,65 zł brutto
Kołonotatnik Leitz Wow, A4, w kratkę, 80 kartek, fioletowy
Kołonotatnik Leitz Wow, A4, w kratkę, 80 kartek, fioletowy
kod: ZS237
29 kwi u Ciebie
45,72 zł brutto
Zeszyt w wąskie linie Interdruk, A5, miękka oprawa, 16 kartek, mix wzorów
Zeszyt w wąskie linie Interdruk, A5, miękka oprawa, 16 kartek, mix wzorów
kod: ZS187
29 kwi u Ciebie
1,38 zł brutto
Zeszyt w kratkę Leitz Wow, A5, twarda oprawa, 80 kartek, fioletowy
Zeszyt w kratkę Leitz Wow, A5, twarda oprawa, 80 kartek, fioletowy
kod: ZS189
8 maj u Ciebie
28,89 zł brutto
Podkład do pisania Biurfol (clipboard), A4, poziomy (klip po dłuższym boku), czerwony
Podkład do pisania Biurfol (clipboard), A4, poziomy (klip po dłuższym boku), czerwony
kod: CB186
29 kwi u Ciebie
11,45 zł brutto
Kołonotatnik z okładką kartonową Leitz Office, A4, w kratkę, 90 kartek, szary
Kołonotatnik z okładką kartonową Leitz Office, A4, w kratkę, 90 kartek, szary
kod: ZS264
29 kwi u Ciebie
42,14 zł brutto
Karteczki samoprzylepne Donau, 38x51mm, 3x100 karteczek, neonowy niebieski
Karteczki samoprzylepne Donau, 38x51mm, 3x100 karteczek, neonowy niebieski
kod: NS303
29 kwi u Ciebie
12,16 zł brutto
Podkład do pisania Leitz Wow, A4, czarny
Podkład do pisania Leitz Wow, A4, czarny
kod: CB179
29 kwi u Ciebie
34,21 zł brutto
Podkład do pisania Leitz Wow, A4, zielony
Podkład do pisania Leitz Wow, A4, zielony
kod: CB180
29 kwi u Ciebie
34,21 zł brutto
Podkład do pisania Leitz Wow, A4, żółty
Podkład do pisania Leitz Wow, A4, żółty
kod: CB181
2 maj u Ciebie
34,21 zł brutto

Zastanawiasz się jakie niezbędne artykuły powinny znaleźć się na Twoim biurku? Na pewno nie może na nim zabraknąć półek i szuflad na dokumenty oraz pojemników na katalogi i czasopisma. Dzięki nim uporządkujesz luźne kartki papieru, które porozrzucane po blacie biurka tworzą ogromny bałagan. Na biurku sprawdzą się również wszelkiego rodzaju przyborniki, w których przechowasz i dokumenty i akcesoria. A są to na przykład trwałe pojemniki z materiału ABS wykonane przez markę Leitz, które możesz zakupić u nas z pokrywą lub bez. Zmieścisz w nich nożyczki, taśmę klejącą, linijkę, zszywacz z zapasem zszywek, dziurkacz i inne niezbędne akcesoria, w tym ładowarkę do telefonu. Jeśli lubisz umilić sobie dzień pracy słuchając swojej ulubionej muzyki, rozważ zakup kubka na długopisy ze wzmacniaczem dźwięku. Wystarczy umieścić swój smartfon w specjalnej przegródce by wydobywający się z niego dźwięk był bardziej wyraźny i czysty- świetny gadżet dla melomanów. Pod biurko z kolei polecamy kosze na odpady, z pomocą których w łatwy sposób pozbędziesz się biurowych śmieci.

Polecane produkty

Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, żółty
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, żółty
kod: KP18
29 kwi u Ciebie
47,85 zł brutto
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, czerwony
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, czerwony
kod: KP3
29 kwi u Ciebie
47,85 zł brutto
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, żółty
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, żółty
kod: KP297
29 kwi u Ciebie
44,88 zł brutto
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15l, czarny
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15l, czarny
kod: KP298
29 kwi u Ciebie
43,30 zł brutto
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, turkusowy
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, turkusowy
kod: KP295
8 maj u Ciebie
41,38 zł brutto
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, fioletowy
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, fioletowy
kod: KP296
29 kwi u Ciebie
41,38 zł brutto
Kosz na śmieci Esselte Colour'Ice, 14l, niebieski
Kosz na śmieci Esselte Colour'Ice, 14l, niebieski
kod: KP252
8 maj u Ciebie
51,54 zł brutto
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, niebieski
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, niebieski
kod: KP331
9 maj u Ciebie
50,31 zł brutto
Hit cenowy
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 30l, czarny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 30l, czarny
kod: KM174
9 maj u Ciebie
139,52 zł brutto
Hit cenowy
Kosz na śmieci Q-connect Office Set, druciany, ażurowy, 12l, srebrny
Kosz na śmieci Q-connect Office Set, druciany, ażurowy, 12l, srebrny
kod: KM164
7 maj u Ciebie
22,80 zł brutto
Kosz na śmieci Durable Basic, 13l, czarny
Kosz na śmieci Durable Basic, 13l, czarny
kod: KP360
29 kwi u Ciebie
-6%
42,93 zł brutto
40,47 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 42,93
Kosz na śmieci Grand GR-018S, metalowy, 19l, srebrny
Kosz na śmieci Grand GR-018S, metalowy, 19l, srebrny
kod: KM181
29 kwi u Ciebie
45,69 zł brutto
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
kod: KM192
29 kwi u Ciebie
306,27 zł brutto
Kosz na śmieci Durable, metalowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
kod: KM186
29 kwi u Ciebie
306,27 zł brutto
Kosz na śmieci, Durable, metalowy, z perforacją, 15l, antracytowy
Kosz na śmieci, Durable, metalowy, z perforacją, 15l, antracytowy
kod: KM190
29 kwi u Ciebie
169,62 zł brutto
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, antracytowy
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, antracytowy
kod: KM189
29 kwi u Ciebie
186,84 zł brutto
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, antracytowy
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, antracytowy
kod: KM187
29 kwi u Ciebie
-5%
135,18 zł brutto
127,80 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 135,18
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
kod: KM188
29 kwi u Ciebie
-37%
122,88 zł brutto
77,70 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 122,88
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, czarny
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, czarny
kod: KM178
29 kwi u Ciebie
55,23 zł brutto
Kosz na śmieci Durable Eco, 16l, okragły, szary
Kosz na śmieci Durable Eco, 16l, okragły, szary
kod: KP356
29 kwi u Ciebie
-25%
50,31 zł brutto
37,75 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 50,31

By zaaranżować biuro w domu (tzw. biuro domowe) lub biuro w siedzibie firmy musisz wziąć pod uwagę wiele kwestii. Przede wszystkim zastanów się jakie produkty będą Ci potrzebne, by Twoja przestrzeń do pracy była funkcjonalna. Sporządź listę mebli, sprzętu i artykułów biurowych, bez których nie wyobrażasz sobie swojej działalności. Wybieraj produkty dobrej jakości, od renomowanych producentów, które będą Ci służyć niezawodnie przez długi czas. Zwracaj uwagę nie tylko na użyteczność elementów wyposażenia biura, ale także na ich aspekt wizualny, który zgodnie z powiedzeniem "jak Cię widzą tak Cię piszą" wpływać będzie na wizerunek firmy. Dobieraj stylowe produkty tworzące spójną całość. Najlepiej sprawdzą się akcesoria pochodzące z jednej kolekcji, które będą ze sobą współgrać i tworzyć estetyczną, profesjonalną przestrzeń. Przykładem takiej kolekcji jest seria Leitz Wow, która oferuje całą gamę nowoczesnych produktów do biura, w wielu fantastycznych wersjach kolorystycznych. Są to eleganckie artykuły, do tego z nietoksycznych materiałów, które sprawią, że wnętrze Twojego biura zyska blasku i stylu. Po wszystkie elementy wyposażenia biura zapraszamy do naszego sklepu internetowego. Z Ofix.pl urządzisz swoje biuro tanio i stylowo, a co najważniejsze funkcjonalnie. Sprawdź również ranking foteli biurowych, by wybrać najlepszy dla Twojego biura.