• Menu
INFORMACJA
Zamówienia złożone w dniu 9.06: 1) do godziny 14:00 zostaną dostarczone 12.06 2) po godzinie 14:00 zostaną dostarczone 13.06 Doradcy Klienta będą dostępni w godzinach 8-15.
Darmowa dostawa od: 100 zł brutto
Ceny netto
Pomoc
Biuro obsługi klienta
801 800 801
opłata 0,29zł netto/min
pon. - pt. 8:00 - 17:00
Napisz wiadomość
info@ofix.pl

Wiedza o tym, jak urządzić biuro jest niezbędna do stworzenia środowiska, które zwiększa produktywność pracowników i zapewnia im odpowiednią koncentrację. Jednak przy tak dużej różnorodności artykułów oraz mebli biurowych na rynku, trudno jest wybrać to, co najlepiej sprawdzi się w Twoim miejscu pracy. Dlatego postaramy Ci się pomóc złagodzić stres związany z planowaniem przestrzeni biurowej i w tym artykule podpowiemy na co warto zwrócić uwagę, by zaaranżować strefę do pracy w prawidłowy sposób. W Ofix.pl rozumiemy, że projekt Twojego biura bezpośrednio wpływa na wydajność i kreatywność pracowników oraz jakość pracy, dlatego poniżej omówimy jakie produkty są niezbędne do stworzenia wygodnej i funkcjonalnej przestrzeni roboczej. Zachęcamy do lektury.

Jak urządzić biuro w pracy? Biurko i wygodny fotel to podstawa!

Urządzanie nowoczesnego biura to nie lada wyzwanie. Odpowiednio urządzone miejsce do pracy powinno być funkcjonalne i przyjazne dla jego użytkowników, a do tego prezentować się nienagannie, gdyż stanowi wizytówkę firmy. Ale jak sprawić by tak się stało? Zacznij od wyboru komfortowych mebli, które tworzyć będą ergonomiczne stanowisko pracy. Przede wszystkim zaopatrz pomieszczenie w odpowiednie biurka. To przy nich pracownicy biurowi spędzają większą część dnia wypełniając swoje służbowe obowiązki. Dlatego ważne jest by były one optymalnie dopasowane do ich potrzeb. Warto wybierać modele posiadające regulację wysokości, która pozwala na dostosowanie ustawień chociażby do wzrostu pracownika. Takie biurka z regulacją cieszą się coraz większą popularnością, ponieważ umożliwiają pracę w pozycji stojącej. Jeśli chodzi o blat biurka powinien być na tyle szeroki i długi by zapewniał odpowiednią powierzchnię roboczą, dostosowaną do wykonywanego rodzaju pracy i by wszystkie niezbędne materiały były w zasięgu ręki. Jak ustawić biurko? To proste ustaw biurko tak, by miało dostęp do światła, najlepiej bokiem do okna. Jeśli zamierzasz urządzić domowe biuro nie zapominaj też o tym, by wydzielić na biurko takie miejsce by oddzielić strefę pracy od strefy prywatnej, tym bardziej jeśli chcesz postawić biurko w sypialni.

biurko i fotel biurowy

Wiesz już, że biurko jest obowiązkowym elementem wyposażenia i to nieważne czy aranżujesz biuro w siedzibie firmy czy tworzysz przestrzeń do pracy w domu. Jaki jeszcze mebel potrzebny jest do pracy stacjonarnej w firmowym gabinecie oraz do miejsca do pracy zdalnej w domowym biurze? Wielogodzinna praca biurowa wiąże się z dużym obciążeniem kręgosłupa i częstymi przykrymi dolegliwościami. Zadbaj więc o ergonomiczny fotel biurowy lub obrotowe krzesło. Ich zadaniem jest zapewnienie odpowiedniego podparcia pleców i wyeliminowanie wszelkich bólów i mogących wystąpić obrażeń. Tak samo jak w przypadku biurka, wybieraj warianty z możliwością jak największej regulacji ustawień. Warto postawić na modele z wyprofilowanym oparciem, posiadające zagłówek oraz podłokietniki. Dla większej wygody polecamy wykorzystać podpórki pod plecy oraz ergonomiczne podnóżki (sprawdź podnóżek Leitz Ergo Wow).

Polecane produkty

Fotel Nowy Styl Supreme Orion, MADRYT9100, eko-skóra, czarny

Fotel Nowy Styl Supreme Orion, MADRYT9100, eko-skóra, czarny

kod: FT84
12 cze u Ciebie
1597,77 zł brutto
Mata dekontaminacyjna (dezynfekcyjna), 115x60cm, 30 warstw, biały(c)

Mata dekontaminacyjna (dezynfekcyjna), 115x60cm, 30 warstw, biały(c)

kod: ZB81
wydłużony czas dostawy
98,40 zł brutto
Krzesło składane Nowy Styl Polyfold K05, grafitowy

Krzesło składane Nowy Styl Polyfold K05, grafitowy

kod: KS310
26 lip u Ciebie
147,60 zł brutto
Kółka do krzeseł Nowy Styl, 11mm, do powierzchni twardych, 5 sztuk, szaro-czarny

Kółka do krzeseł Nowy Styl, 11mm, do powierzchni twardych, 5 sztuk, szaro-czarny

kod: KK7
12 cze u Ciebie
81,06 zł brutto
Krzesło biurowe Nowy Styl Iso Black C38, ciemnoszary

Krzesło biurowe Nowy Styl Iso Black C38, ciemnoszary

kod: KS283
12 cze u Ciebie
257,07 zł brutto
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, żółty

Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, żółty

kod: KS387
19 cze u Ciebie
320,46 zł brutto
Kółka do krzeseł Nowy Styl, 11mm, guma, 5 sztuk, szaro-czarny

Kółka do krzeseł Nowy Styl, 11mm, guma, 5 sztuk, szaro-czarny

kod: KK4
12 cze u Ciebie
53,23 zł brutto
Fotel biurowy Office Products Cyprus, ekoskóra, czarny

Fotel biurowy Office Products Cyprus, ekoskóra, czarny

kod: KS210
16 cze u Ciebie
-21%
859,77 zł brutto
675,27 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 859,77
Krzesło konferencyjne Entelo Uni Plus, z blatem, czarny

Krzesło konferencyjne Entelo Uni Plus, z blatem, czarny

kod: KS345
28 cze u Ciebie
749,07 zł brutto
Nowość
Podnóżek Kensington SmartFit SoleMate Pro Elite, szary

Podnóżek Kensington SmartFit SoleMate Pro Elite, szary

kod: FR50
12 cze u Ciebie
344,45 zł brutto
Nowość
Podnóżek Kensington SoleRest, 450x350mm, czarny

Podnóżek Kensington SoleRest, 450x350mm, czarny

kod: FR52
12 cze u Ciebie
185,08 zł brutto
Podnóżek regulowany Q-Connect, 400x70x350mm, antracytowy

Podnóżek regulowany Q-Connect, 400x70x350mm, antracytowy

kod: FR28
12 cze u Ciebie
237,27 zł brutto
Zagłówek Realspace Pro Dakar, 160x90x160mm, czarny

Zagłówek Realspace Pro Dakar, 160x90x160mm, czarny

kod: KS179
12 cze u Ciebie
71,89 zł brutto
Mata dekontaminacyjna (dezynfekcyjna), 115x60cm, 30 warstw, niebieski (c)

Mata dekontaminacyjna (dezynfekcyjna), 115x60cm, 30 warstw, niebieski (c)

kod: ZB92
12 cze u Ciebie
171,61 zł brutto
Krzesło obrotowe Realspace to go Ben Nevis, bez podłokietników, niebieski

Krzesło obrotowe Realspace to go Ben Nevis, bez podłokietników, niebieski

kod: KS57
12 cze u Ciebie
293,31 zł brutto
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, niebieski

Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, niebieski

kod: KS382
12 cze u Ciebie
840,21 zł brutto
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, szary

Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, szary

kod: KS383
12 cze u Ciebie
840,21 zł brutto
Fotel biurowy Office Products Corsica, ekoskóra, czarny

Fotel biurowy Office Products Corsica, ekoskóra, czarny

kod: FT58
12 cze u Ciebie
-25%
736,77 zł brutto
552,27 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 736,77
Krzesło składane Nowy Styl Polyfold K02, czarny

Krzesło składane Nowy Styl Polyfold K02, czarny

kod: KS311
12 cze u Ciebie
147,60 zł brutto
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, niebieski

Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, niebieski

kod: KS385
12 cze u Ciebie
320,46 zł brutto

Jakie inne meble sprawdzą się w aranżacji nowoczesnego biura oraz w pracy home office?

Z pewnością warto wygospodarować miejsce na regały, szafy i półki. Będziesz mieć miejsce do przechowywania luźnych dokumentów, segregatorów, skoroszytów, teczek zawieszanych, kartotek i pojemników na akta, czyli na wszystko to co jest konieczne do wykonywania codziennych obowiązków w Twojej biurowej pracy. Ważne jest by wygospodarować przestrzeń dla tych regałów i ustawić meble blisko biurka, oczywiście w miarę możliwości. Wtedy wszystkie przechowywane na nich przedmioty będziesz mieć zawsze pod ręką. Jeśli chodzi o wielkość regałów, dopasuj ich gabaryty do miejsca jakim dysponujesz- na niewielkiej przestrzeni nie warto umieszczać ogromnych szaf, które przytłoczą wnętrze. Tutaj liczyć się będą jasne kolory, które rozjaśnią pokój i optycznie go powiększą. W sklepach tego rodzaju meble możesz kupić gotowe lub zamówić pod konkretny wymiar.

Kupując meble do biura kieruj się nie tylko ich użytecznością, ale także jakością wykonania i wykończeniem. Wybieraj tylko modele o wysokiej trwałości, od sprawdzonych marek. Meble te powinny Ci służyć przez lata, tak więc ich wytrzymałość jest niezwykle istotną kwestią. A ponieważ, tak jak wspomnieliśmy powyżej, biuro jest wizytówką firmy warto kierować się także względami estetycznymi. Dopasuj rodzaj mebli do interesującego się stylu wnętrza, by stworzyć spójną aranżację, która nie będzie rozpraszać uwagi użytkowników a dodatkowo zadba o elegancki i profesjonalny wizerunek Twojej firmy.

pracownik biurowy opierający się o regał z dokumentami

Umeblowanie biura to jednak nie tylko meble, ale także biurowy sprzęt, bez którego trudno byłoby pracować. Dlatego w dalszej kolejności to właśnie na nim skupimy naszą uwagę.

Wyposażenie biura sprzęt. Jakie urządzenia wybrać? Czy monitor i drukarka wystarczą?

Nieodłącznym elementem pracy biurowej jest sprzęt elektroniczny. Rzeczą pierwszej potrzeby jest oczywiście komputer, gdyż to właśnie praca przy komputerze stanowi większą część biurowego dnia. Może to być komputer stacjonarny lub laptop. Ich parametry dobierz do swoich potrzeb. Ważną rzeczą w biurze jest monitor z dobrą matrycą. To dzięki niej wyświetlany obraz będzie wyraźny i doskonałej jakości. Dostępne na rynku modele ekranów mają różną wielkość, rozdzielczość oraz współczynnik proporcji, więc każdy znajdzie coś dla siebie. W tym miejscu warto wspomnieć o dodatkowych akcesoriach do ekranów, które mogą znacznie poprawić komfort pracy. A są nimi uchwyty do monitorów, filtry prywatyzujące oraz podstawy pod monitor. Aby praca z komputerem była komfortowa i efektywna niezbędne są akcesoria komputerowe takie jak: klawiatura, mysz a także wszelkiego rodzaju podkładki pod mysz i pod nadgarstki. Polecamy ergonomiczną serię podkładek Leitz Ergo Wow, które nie tylko wpłyną na poprawę komfortu pracy, ale także za sprawą wyrafinowanego designu dodadzą stylu Twojemu pomieszczeniu.

Polecane produkty

Żelowa podkładka pod mysz Yenkee YPM 4000BK, 250x220x20 mm, czarny

Żelowa podkładka pod mysz Yenkee YPM 4000BK, 250x220x20 mm, czarny

kod: PZ125
12 cze u Ciebie
-18%
41,70 zł brutto
34,32 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 41,70
Podkładka pod mysz Yenkee YPM 35 Speed Top M, 350x280x3 mm, czarny

Podkładka pod mysz Yenkee YPM 35 Speed Top M, 350x280x3 mm, czarny

kod: PZ124
5 lip u Ciebie
19,54 zł brutto
Podkładka pod mysz Yenkee YPM 47 Speed Top L, 470x350x3 mm, czarny

Podkładka pod mysz Yenkee YPM 47 Speed Top L, 470x350x3 mm, czarny

kod: PZ126
5 lip u Ciebie
28,17 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Logitech MX Master 2S, laserowa, grafitowy

Mysz bezprzewodowa Logitech MX Master 2S, laserowa, grafitowy

kod: MS176
12 cze u Ciebie
-13%
466,17 zł brutto
404,67 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 466,17
Mysz przewodowa Kensington, ValuMouse, optyczna, czarny

Mysz przewodowa Kensington, ValuMouse, optyczna, czarny

kod: MS205
19 cze u Ciebie
76,14 zł brutto
Klawiatura przewodowa Gembird KB-U-103-RU, czarny

Klawiatura przewodowa Gembird KB-U-103-RU, czarny

kod: KL97
wydłużony czas dostawy
33,09 zł brutto
Nowość
Podkładka pod nadgarstek Kensington ErgoSoft,  do klawiatur płaskich i kompaktowych, czarny

Podkładka pod nadgarstek Kensington ErgoSoft, do klawiatur płaskich i kompaktowych, czarny

kod: PZ147
12 cze u Ciebie
-39%
172,08 zł brutto
104,43 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 172,08
Nowość
Mysz bezprzewodowa Kensington Pro Fit Ergo, czarny

Mysz bezprzewodowa Kensington Pro Fit Ergo, czarny

kod: MS265
12 cze u Ciebie
281,67 zł brutto
Nowość
Mysz bezprzewodowa Kensington SureTrack Dual, optyczna, niebieski

Mysz bezprzewodowa Kensington SureTrack Dual, optyczna, niebieski

kod: MS266
12 cze u Ciebie
-38%
229,89 zł brutto
142,56 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 229,89
Nowość
Mysz przewodowa Kensington, Pro Fit, średniowymiarowa, optyczna, czarny

Mysz przewodowa Kensington, Pro Fit, średniowymiarowa, optyczna, czarny

kod: MS263
12 cze u Ciebie
149,94 zł brutto
Nowość
Podkładka pod mysz i nadgarstek Kensington, piankowa, niebieski

Podkładka pod mysz i nadgarstek Kensington, piankowa, niebieski

kod: PZ149
12 cze u Ciebie
76,14 zł brutto
Nowość
Podstawka pod nadgarstek Kensington ErgoSoft, do klawiatur mechanicznych i dla graczy, czarny

Podstawka pod nadgarstek Kensington ErgoSoft, do klawiatur mechanicznych i dla graczy, czarny

kod: PZ150
12 cze u Ciebie
151,17 zł brutto
Nowość
Trackball przewodowy Kensington SlimBlade, laserowy, czarno-czerwony

Trackball przewodowy Kensington SlimBlade, laserowy, czarno-czerwony

kod: MS261
12 cze u Ciebie
699,87 zł brutto
Nowość
Klawiatura bezprzewodowa Kensington Pro Fit Ergo, czarny

Klawiatura bezprzewodowa Kensington Pro Fit Ergo, czarny

kod: KL177
12 cze u Ciebie
-29%
503,07 zł brutto
355,47 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 503,07
Podkładka pod mysz Fellowes Premium, żelowa, 26x156x250mm, grafitowy

Podkładka pod mysz Fellowes Premium, żelowa, 26x156x250mm, grafitowy

kod: PZ33
12 cze u Ciebie
87,21 zł brutto
Mysz przewodowa Yenkee USB Suva, optyczna, żółto-czarny

Mysz przewodowa Yenkee USB Suva, optyczna, żółto-czarny

kod: MS219
12 cze u Ciebie
-16%
26,94 zł brutto
22,62 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 26,94
Mysz przewodowa Yenkee YMS 1010BK Dakar, optyczna, czarny

Mysz przewodowa Yenkee YMS 1010BK Dakar, optyczna, czarny

kod: MS215
12 cze u Ciebie
-26%
52,77 zł brutto
39,24 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 52,77
Zestaw przewodowy Tracer Gamezone Stir USB, klawiatura + mysz, czarny

Zestaw przewodowy Tracer Gamezone Stir USB, klawiatura + mysz, czarny

kod: KL139
12 cze u Ciebie
69,99 zł brutto
Podkładka żelowa pod nadgarstek Kensington, czarny

Podkładka żelowa pod nadgarstek Kensington, czarny

kod: PZ62
12 cze u Ciebie
121,65 zł brutto
Podkładka pod myszkę i nadgarstek Kensington Ergosoft, do standardowych myszy, 240x195x21mm, szary

Podkładka pod myszkę i nadgarstek Kensington Ergosoft, do standardowych myszy, 240x195x21mm, szary

kod: PZ107
12 cze u Ciebie
131,49 zł brutto

Jednak laptop i monitor oraz akcesoria komputerowe to nie jedyne urządzenia, w które powinny znajdować się w wygodnym biurze. Ponieważ praca w biurze bezpośrednio związana jest z pracą z dokumentami, urządzeniem obowiązkowym jest drukarka a do niej papier ksero. Możesz na niej drukować potrzebne pisma, umowy, cenniki czy ulotki zarówno czarno-białe jak i w kolorze. Jeśli wydrukowałeś bardzo ważny dokument, który nie może ulec zniszczeniu użyj laminatora. Z jego pomocą oprawisz wydruk specjalną folią laminacyjną i nadasz mu w ten sposób wysokiej trwałości i odporności na czynniki zewnętrzne. Twój dokument będzie w idealnym stanie, zawsze kiedy po niego sięgniesz. Dlatego zaopatrz swoją przestrzeń do pracy w praktyczny laminator. Nie zapomnij też o bindownicy, która przyda Ci się do oprawy większej ilość kartek, łącząc je przy pomocy specjalnego grzbietu oraz okładek- przedniej i tylnej.

Jaki jeszcze sprzęt przyda Ci się w dużym i małym biurze oraz domowym gabinecie? Z pewnością niszczarka. Właściwa utylizacja dokumentów jest szczególnie istotna w pozbywaniu się pism o wysokim stopniu poufności. Wybierz niszczarkę zgodną z RODO a będziesz mieć pewność, że zastrzeżone treści zawarte na niszczonych kartkach nie będą do odzyskania. W ten sposób nie dojdzie do kradzieży danych przez osoby niepowołane. Jeśli zamierzasz urządzić biuro w domu wystarczy Ci model niszczarki, który niszczyć będzie jednorazowo kilka, kilkanaście kartek. Jeśli zaś szukasz niszczarki do dużego biura korporacyjnego sięgnij po warianty bardziej wydajne. Zwróć też uwagę, że niektóre modele posiadają możliwość niszczenia innych nośników danych takich jak płyty CD/DVD, dyskietki, karty plastikowe oraz nośniki elektroniczne.

niszczarka stojąca przy biurku

Drobny sprzęt biurowy - w co warto zainwestować?

Z bardziej drobnego sprzętu, polecamy zaopatrzyć biuro w kalkulatory do niezbędnych obliczeń. W zależności od potrzeb, wybierz do swojego biura tradycyjne kalkulatory o podstawowych funkcjach lub te bardziej profesjonalne czyli naukowe lub z drukarką. Na Twoim biurku powinna się też zmieścić lampka biurowa. Będzie ona nieoceniona w sytuacji, gdy w Twoim biurze dostęp do światła dziennego jest ograniczony oraz w trakcie zimowych i jesiennych dni, kiedy szybko robi się ciemno. Dzięki lampce uzyskasz ukierunkowane źródło światła, które dopasujesz do swoich potrzeb, co będzie miało wpływ na jakość Twojej pracy. Doskonałym pomysłem jest zaopatrzenie gabinetu w zegar ścienny, który jest nie tylko użytecznym akcesorium, ale także elementem designu wpływającym na charakter i styl wnętrza. Idealną propozycją jest zegar ścienny Leitz Wow w różnych kolorach do wyboru.

Przydatne sprzęty do biura to również zszywacze i dziurkacze. Nawet małe biuro w domu nie obędzie się bez tych artykułów- sprawdzą się, w każdym miejscu w którym pracuje się z dokumentami. Zszywaczem zepniesz ze sobą luźne notatki, rachunki, umowy itp. i zaprowadzisz w nich porządek. Z kolei przy pomocy dziurkacza zrobisz w arkuszach otwory, dzięki czemu będziesz mógł wpiąć przedziurkowane kartki do segregatora czy skoroszytu. W ten sposób odpowiednio je zarchiwizujesz.

Dla miłośników nowoczesnych gadżetów polecamy piórniki z ładowarką indukcyjną. Taki sprzęt nie tylko pomaga utrzymać porządek w przyborach do pisania, ale także posłuży Ci do wygodnego, bezprzewodowego ładowania Twojego smartfona - za pomocą indukcji.

Wyposażenie biura akcesoria. Jakie przybory do biura są niezbędne w codziennej pracy?

Poza urządzeniami przydatne rzeczy do biura to oczywiście wszelkie akcesoria biurowe. Począwszy od artykułów piśmiennych niezbędnych do podpisywania różnego rodzaju dokumentów, poprzez potrzebne do notowania zeszyty, kołonotatniki, bloki biurowe i karteczki samoprzylepne, aż po wszystkie artykuły do organizacji i archiwizacji papierów. Wśród najważniejszych z nich wymienić należy koszulki, teczki (np. z gumką marki Leitz), skoroszyty i segregatory. Ciekawym i praktycznym rozwiązaniem są również pudła archiwizacyjne, w których możesz schować dokumenty lub drobne przedmioty, zabezpieczając je przed zniszczeniem i zgubieniem. Doskonałą propozycją są uniwersalne, kartonowe pudła Leitz Click&Store z przegródkami lub bez, pokryte polipropylenem dla zwiększonej wytrzymałości. Posiadają zdejmowaną pokrywę a ich konstrukcja na napy ułatwia ich szybkie złożenie. Każde z tych pudeł posiada etykietę do opisu dla łatwej identyfikacji zawartości.

Polecane produkty

Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky, 76x76mm, 90 karteczek, mix kolorów neonowych

Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky, 76x76mm, 90 karteczek, mix kolorów neonowych

kod: NS253
12 cze u Ciebie
13,23 zł brutto
Karteczki samoprzylepne Post-it, 51x51 mm, 400 karteczek, mix kolorów

Karteczki samoprzylepne Post-it, 51x51 mm, 400 karteczek, mix kolorów

kod: NS239
12 cze u Ciebie
27,07 zł brutto
Karteczki samoprzylepne Donau, 76x76mm, 400 karteczek, mix kolorów neonowych

Karteczki samoprzylepne Donau, 76x76mm, 400 karteczek, mix kolorów neonowych

kod: PN41
12 cze u Ciebie
-40%
26,35 zł brutto
15,82 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 26,35
Kołonotatnik Interdruk  A4, w linie, 100 kartek, mix wzorów

Kołonotatnik Interdruk A4, w linie, 100 kartek, mix wzorów

kod: ZS454
12 cze u Ciebie
17,07 zł brutto
Karteczki samoprzylepne Q-connect Brilliant, 76x76mm, 80 karteczek, zielony neonowy

Karteczki samoprzylepne Q-connect Brilliant, 76x76mm, 80 karteczek, zielony neonowy

kod: NS201
12 cze u Ciebie
-16%
6,14 zł brutto
5,17 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 6,14
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky, 76x76 mm, 90 karteczek, błękitny

Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky, 76x76 mm, 90 karteczek, błękitny

kod: NS254
12 cze u Ciebie
14,81 zł brutto
Zakładki samoprzylepne Eagle, proste, indeksujące, 15x50mm, 4x40 sztuk, mix kolorów neonowych

Zakładki samoprzylepne Eagle, proste, indeksujące, 15x50mm, 4x40 sztuk, mix kolorów neonowych

kod: ZI117
12 cze u Ciebie
7,87 zł brutto
Podkład do pisania Q-connect (clipboard), z okładką, A4, czarny

Podkład do pisania Q-connect (clipboard), z okładką, A4, czarny

kod: CB142
12 cze u Ciebie
-32%
14,01 zł brutto
9,59 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 14,01
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky, 76x76 mm, 90 karteczek, zielony

Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky, 76x76 mm, 90 karteczek, zielony

kod: NS252
12 cze u Ciebie
14,81 zł brutto
Podkład do pisania Leitz Wow, A4, czarny

Podkład do pisania Leitz Wow, A4, czarny

kod: CB179
12 cze u Ciebie
32,07 zł brutto
Zeszyt w kratkę Leitz Wow, A4, twarda oprawa, 80 kartek, różowy

Zeszyt w kratkę Leitz Wow, A4, twarda oprawa, 80 kartek, różowy

kod: ZS21
12 cze u Ciebie
39,79 zł brutto
Podkład do pisania Leitz Solid, z okładką, A4, czarny

Podkład do pisania Leitz Solid, z okładką, A4, czarny

kod: CB122
12 cze u Ciebie
36,59 zł brutto
Notatnik w kratkę Leitz Cosy, A5, twarda oprawa, 80 kartek, szary

Notatnik w kratkę Leitz Cosy, A5, twarda oprawa, 80 kartek, szary

kod: ZS532
12 cze u Ciebie
61,03 zł brutto
Zeszyt w kratkę Leitz Wow, A5, twarda oprawa, 80 kartek, turkusowy

Zeszyt w kratkę Leitz Wow, A5, twarda oprawa, 80 kartek, turkusowy

kod: ZS190
12 cze u Ciebie
27,86 zł brutto
Kołonotatnik Esselte College, A5, w kratkę, 70 kartek

Kołonotatnik Esselte College, A5, w kratkę, 70 kartek

kod: ZS552
12 cze u Ciebie
14,99 zł brutto
Podkład do pisania Biurfol, A3, klip po dłuższym boku, granatowy

Podkład do pisania Biurfol, A3, klip po dłuższym boku, granatowy

kod: CB75
12 cze u Ciebie
35,25 zł brutto
Brulion w kratkę Interdruk , A4, twarda oprawa, 288 kartek, mix wzorów

Brulion w kratkę Interdruk , A4, twarda oprawa, 288 kartek, mix wzorów

kod: ZS227
12 cze u Ciebie
43,58 zł brutto
Zeszyt w kratkę Leitz Wow, A5, twarda oprawa, 80 kartek, różowy

Zeszyt w kratkę Leitz Wow, A5, twarda oprawa, 80 kartek, różowy

kod: ZS12
12 cze u Ciebie
27,86 zł brutto
Podkład do pisania Leitz Wow, A4, niebieski

Podkład do pisania Leitz Wow, A4, niebieski

kod: CB100
12 cze u Ciebie
32,07 zł brutto
Karteczki samoprzylepne Post-It Super Sticky Z-Notes (R330-SS-VP16), 76x76mm, 16 (14+2  gratis) x 90 karteczek, mix kolorów

Karteczki samoprzylepne Post-It Super Sticky Z-Notes (R330-SS-VP16), 76x76mm, 16 (14+2 gratis) x 90 karteczek, mix kolorów

kod: NS279
12 cze u Ciebie
148,28 zł brutto

Zastanawiasz się jakie niezbędne artykuły powinny znaleźć się na Twoim biurku? Na pewno nie może na nim zabraknąć półek i szuflad na dokumenty oraz pojemników na katalogi i czasopisma. Dzięki nim uporządkujesz luźne kartki papieru, które porozrzucane po blacie biurka tworzą ogromny bałagan. Na biurku sprawdzą się również wszelkiego rodzaju przyborniki, w których przechowasz i dokumenty i akcesoria. A są to na przykład trwałe pojemniki z materiału ABS wykonane przez markę Leitz, które możesz zakupić u nas z pokrywą lub bez. Zmieścisz w nich nożyczki, taśmę klejącą, linijkę, zszywacz z zapasem zszywek, dziurkacz i inne niezbędne akcesoria, w tym ładowarkę do telefonu. Jeśli lubisz umilić sobie dzień pracy słuchając swojej ulubionej muzyki, rozważ zakup kubka na długopisy ze wzmacniaczem dźwięku. Wystarczy umieścić swój smartfon w specjalnej przegródce by wydobywający się z niego dźwięk był bardziej wyraźny i czysty- świetny gadżet dla melomanów. Pod biurko z kolei polecamy kosze na odpady, z pomocą których w łatwy sposób pozbędziesz się biurowych śmieci.

Polecane produkty

Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, turkusowy

Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, turkusowy

kod: KP295
19 cze u Ciebie
39,96 zł brutto
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, fioletowy

Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, fioletowy

kod: KP296
19 cze u Ciebie
39,96 zł brutto
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, żółty

Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, żółty

kod: KP297
19 cze u Ciebie
39,96 zł brutto
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, czarny

Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, czarny

kod: KP332
12 cze u Ciebie
51,54 zł brutto
Kosz na śmieci Durable Basic, 13l, czarny

Kosz na śmieci Durable Basic, 13l, czarny

kod: KP360
12 cze u Ciebie
42,93 zł brutto
Kosz na śmieci Durable, 18,5l, czarny

Kosz na śmieci Durable, 18,5l, czarny

kod: KM169
12 cze u Ciebie
217,59 zł brutto
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, czarny

Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, czarny

kod: KM171
12 cze u Ciebie
190,53 zł brutto
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, szary

Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, szary

kod: KM155
12 cze u Ciebie
135,18 zł brutto
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 30l, czarny

Kosz na śmieci Durable, metalowy, 30l, czarny

kod: KM174
12 cze u Ciebie
223,74 zł brutto
Kosz na śmieci Durable Eco, 16l, okragły, szary

Kosz na śmieci Durable Eco, 16l, okragły, szary

kod: KP356
12 cze u Ciebie
51,54 zł brutto
Kosz na śmieci Durable SAFE, 30l, czarny

Kosz na śmieci Durable SAFE, 30l, czarny

kod: KM173
12 cze u Ciebie
355,47 zł brutto
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, srebrny

Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, srebrny

kod: KM170
12 cze u Ciebie
190,53 zł brutto
Kosz na śmieci Leitz Recycle, 15l, czarny

Kosz na śmieci Leitz Recycle, 15l, czarny

kod: KP309
19 cze u Ciebie
50,31 zł brutto
Kosz na śmieci Han Grip, 18l, czarny

Kosz na śmieci Han Grip, 18l, czarny

kod: KP177
12 cze u Ciebie
30,17 zł brutto
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, żółty

Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, żółty

kod: KP18
19 cze u Ciebie
46,62 zł brutto
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, niebieski

Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, niebieski

kod: KP331
20 cze u Ciebie
51,54 zł brutto
Kosz na śmieci Esselte Colour'Ice, 14l, niebieski

Kosz na śmieci Esselte Colour'Ice, 14l, niebieski

kod: KP252
19 cze u Ciebie
50,31 zł brutto
Kosz na śmieci Q-connect Office Set, druciany, ażurowy, 12l, srebrny

Kosz na śmieci Q-connect Office Set, druciany, ażurowy, 12l, srebrny

kod: KM164
12 cze u Ciebie
39,24 zł brutto
Nowość
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, srebrny

Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, srebrny

kod: KM179
12 cze u Ciebie
34,90 zł brutto
Nowość
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 23.5x27cm, srebrny

Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 23.5x27cm, srebrny

kod: KM177
12 cze u Ciebie
-33%
41,70 zł brutto
27,90 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 41,70

By zaaranżować biuro w domu (tzw. biuro domowe) lub biuro w siedzibie firmy musisz wziąć pod uwagę wiele kwestii. Przede wszystkim zastanów się jakie produkty będą Ci potrzebne, by Twoja przestrzeń do pracy była funkcjonalna. Sporządź listę mebli, sprzętu i artykułów biurowych, bez których nie wyobrażasz sobie swojej działalności. Wybieraj produkty dobrej jakości, od renomowanych producentów, które będą Ci służyć niezawodnie przez długi czas. Zwracaj uwagę nie tylko na użyteczność elementów wyposażenia biura, ale także na ich aspekt wizualny, który zgodnie z powiedzeniem "jak Cię widzą tak Cię piszą" wpływać będzie na wizerunek firmy. Dobieraj stylowe produkty tworzące spójną całość. Najlepiej sprawdzą się akcesoria pochodzące z jednej kolekcji, które będą ze sobą współgrać i tworzyć estetyczną, profesjonalną przestrzeń. Przykładem takiej kolekcji jest seria Leitz Wow, która oferuje całą gamę nowoczesnych produktów do biura, w wielu fantastycznych wersjach kolorystycznych. Są to eleganckie artykuły, do tego z nietoksycznych materiałów, które sprawią, że wnętrze Twojego biura zyska blasku i stylu. Po wszystkie elementy wyposażenia biura zapraszamy do naszego sklepu internetowego. Z Ofix.pl urządzisz swoje biuro tanio i stylowo, a co najważniejsze funkcjonalnie.

Zobacz również

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Czytaj więcej