• Menu
Darmowa dostawa od: 45 zł brutto
Ceny netto
Pomoc
Biuro obsługi klienta
801 800 801
opłata 0,29zł netto/min
pon. - pt. 8:00 - 17:00
Napisz wiadomość
info@ofix.pl

Wiedza o tym, jak urządzić biuro jest niezbędna do stworzenia środowiska, które zwiększa produktywność pracowników i zapewnia im odpowiednią koncentrację. Jednak przy tak dużej różnorodności artykułów oraz mebli biurowych na rynku, trudno jest wybrać to, co najlepiej sprawdzi się w Twoim miejscu pracy. Dlatego postaramy Ci się pomóc złagodzić stres związany z planowaniem przestrzeni biurowej i w tym artykule podpowiemy na co warto zwrócić uwagę, by zaaranżować strefę do pracy w prawidłowy sposób. W Ofix.pl rozumiemy, że projekt Twojego biura bezpośrednio wpływa na wydajność i kreatywność pracowników oraz jakość pracy, dlatego poniżej omówimy jakie produkty są niezbędne do stworzenia wygodnej i funkcjonalnej przestrzeni roboczej. Zachęcamy do lektury.

Jak urządzić biuro w pracy? Biurko i wygodny fotel to podstawa!

Urządzanie nowoczesnego biura to nie lada wyzwanie. Odpowiednio urządzone miejsce do pracy powinno być funkcjonalne i przyjazne dla jego użytkowników, a do tego prezentować się nienagannie, gdyż stanowi wizytówkę firmy. Ale jak sprawić by tak się stało? Zacznij od wyboru komfortowych mebli, które tworzyć będą ergonomiczne stanowisko pracy. Przede wszystkim zaopatrz pomieszczenie w odpowiednie biurka. To przy nich pracownicy biurowi spędzają większą część dnia wypełniając swoje służbowe obowiązki. Dlatego ważne jest by były one optymalnie dopasowane do ich potrzeb. Warto wybierać modele posiadające regulację wysokości, która pozwala na dostosowanie ustawień chociażby do wzrostu pracownika. Takie biurka z regulacją cieszą się coraz większą popularnością, ponieważ umożliwiają pracę w pozycji stojącej. Jeśli chodzi o blat biurka powinien być na tyle szeroki i długi by zapewniał odpowiednią powierzchnię roboczą, dostosowaną do wykonywanego rodzaju pracy i by wszystkie niezbędne materiały były w zasięgu ręki. Jak ustawić biurko? To proste ustaw biurko tak, by miało dostęp do światła, najlepiej bokiem do okna. Jeśli zamierzasz urządzić domowe biuro nie zapominaj też o tym, by wydzielić na biurko takie miejsce by oddzielić strefę pracy od strefy prywatnej, tym bardziej jeśli chcesz postawić biurko w sypialni.

biurko i fotel biurowy

Wiesz już, że biurko jest obowiązkowym elementem wyposażenia i to nieważne czy aranżujesz biuro w siedzibie firmy czy tworzysz przestrzeń do pracy w domu. Jaki jeszcze mebel potrzebny jest do pracy stacjonarnej w firmowym gabinecie oraz do miejsca do pracy zdalnej w domowym biurze? Wielogodzinna praca biurowa wiąże się z dużym obciążeniem kręgosłupa i częstymi przykrymi dolegliwościami. Zadbaj więc o ergonomiczny fotel biurowy lub obrotowe krzesło. Ich zadaniem jest zapewnienie odpowiedniego podparcia pleców i wyeliminowanie wszelkich bólów i mogących wystąpić obrażeń. Tak samo jak w przypadku biurka, wybieraj warianty z możliwością jak największej regulacji ustawień. Warto postawić na modele z wyprofilowanym oparciem, posiadające zagłówek oraz podłokietniki. Dla większej wygody polecamy wykorzystać podpórki pod plecy oraz ergonomiczne podnóżki (sprawdź podnóżek Leitz Ergo Wow).

Polecane produkty

Podnóżek Kensington SoleRest, 450x350mm, czarny
Podnóżek Kensington SoleRest, 450x350mm, czarny
kod: FR52
11 mar u Ciebie
168,99 zł brutto
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, szary
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, szary
kod: KS386
4 mar u Ciebie
313 zł brutto
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, niebieski
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, niebieski
kod: KS385
4 mar u Ciebie
330,80 zł brutto
Podnóżek Kensington SmartFit SoleMate Pro Elite, szary
Podnóżek Kensington SmartFit SoleMate Pro Elite, szary
kod: FR50
4 mar u Ciebie
355,53 zł brutto
Podnóżek regulowany Kensington SoleMassage, czarny
Podnóżek regulowany Kensington SoleMassage, czarny
kod: FR40
4 mar u Ciebie
326,10 zł brutto
Wyprzedaż
Krzesło obrotowe Realspace to go Ben Nevis, bez podłokietników, niebieski
Krzesło obrotowe Realspace to go Ben Nevis, bez podłokietników, niebieski
kod: KS57
4 mar u Ciebie
320,69 zł brutto
Podnóżek ergonomiczy Kensington SmartFit SoleMate Pro, szary
Podnóżek ergonomiczy Kensington SmartFit SoleMate Pro, szary
kod: FR51
4 mar u Ciebie
289,01 zł brutto
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, szary
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, szary
kod: KS383
4 mar u Ciebie
812,85 zł brutto
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, niebieski
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, niebieski
kod: KS382
4 mar u Ciebie
812,37 zł brutto
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, żółty
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, żółty
kod: KS384
4 mar u Ciebie
867,27 zł brutto
Hit cenowy
Mata podłogowa pod krzesło MemoBe, 100x70cm, twarda, mleczny
Mata podłogowa pod krzesło MemoBe, 100x70cm, twarda, mleczny
kod: ZB93
4 mar u Ciebie
57,66 zł brutto
Nowość
Ortopedyczna poduszka na krzesło Powerton WPEUS1, czarny
Ortopedyczna poduszka na krzesło Powerton WPEUS1, czarny
kod: PQ12
4 mar u Ciebie
124,11 zł brutto
Nowość
Podnóżek ergonomiczny Powerton WPEFR1, 441x393x378mm, czarny
Podnóżek ergonomiczny Powerton WPEFR1, 441x393x378mm, czarny
kod: FR56
4 mar u Ciebie
184,38 zł brutto
Nowość
Poduszka balansująca na krzesło Leitz Ergo, z pokrowcem, jasnoszary
Poduszka balansująca na krzesło Leitz Ergo, z pokrowcem, jasnoszary
kod: PZ159
4 mar u Ciebie
203,91 zł brutto
Podnóżek Kensington, z funkcją kołysania, 559x119x218mm, szary
Podnóżek Kensington, z funkcją kołysania, 559x119x218mm, szary
kod: FR49
4 mar u Ciebie
289,75 zł brutto
Mata dekontaminacyjna (dezynfekcyjna), 115x60cm, 30 warstw, biały(c)
Mata dekontaminacyjna (dezynfekcyjna), 115x60cm, 30 warstw, biały(c)
kod: ZB81
wydłużony czas dostawy
98,40 zł brutto
Podnóżek regulowany Q-Connect, 400x70x350mm, antracytowy
Podnóżek regulowany Q-Connect, 400x70x350mm, antracytowy
kod: FR28
4 mar u Ciebie
242,19 zł brutto
Kółka do krzeseł Nowy Styl, 11mm, do powierzchni twardych, 5 sztuk, szaro-czarny
Kółka do krzeseł Nowy Styl, 11mm, do powierzchni twardych, 5 sztuk, szaro-czarny
kod: KK7
4 mar u Ciebie
77,37 zł brutto
Fotel Nowy Styl Supreme Orion, MADRYT9100, eko-skóra, czarny
Fotel Nowy Styl Supreme Orion, MADRYT9100, eko-skóra, czarny
kod: FT84
4 mar u Ciebie
-6%
1523,97 zł brutto
1428,57 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 1523,97
Nowość
Poduszka balansująca na krzesło Leitz Ergo, z pokrowcem, ciemnoszary
Poduszka balansująca na krzesło Leitz Ergo, z pokrowcem, ciemnoszary
kod: PZ160
11 mar u Ciebie
203,91 zł brutto

Jakie inne meble sprawdzą się w aranżacji nowoczesnego biura oraz w pracy home office?

Z pewnością warto wygospodarować miejsce na regały, szafy i półki. Będziesz mieć miejsce do przechowywania luźnych dokumentów, segregatorów, skoroszytów, teczek zawieszanych, kartotek i pojemników na akta, czyli na wszystko to co jest konieczne do wykonywania codziennych obowiązków w Twojej biurowej pracy. Ważne jest by wygospodarować przestrzeń dla tych regałów i ustawić meble blisko biurka, oczywiście w miarę możliwości. Wtedy wszystkie przechowywane na nich przedmioty będziesz mieć zawsze pod ręką. Jeśli chodzi o wielkość regałów, dopasuj ich gabaryty do miejsca jakim dysponujesz- na niewielkiej przestrzeni nie warto umieszczać ogromnych szaf, które przytłoczą wnętrze. Tutaj liczyć się będą jasne kolory, które rozjaśnią pokój i optycznie go powiększą. W sklepach tego rodzaju meble możesz kupić gotowe lub zamówić pod konkretny wymiar.

Kupując meble do biura kieruj się nie tylko ich użytecznością, ale także jakością wykonania i wykończeniem. Wybieraj tylko modele o wysokiej trwałości, od sprawdzonych marek. Meble te powinny Ci służyć przez lata, tak więc ich wytrzymałość jest niezwykle istotną kwestią. A ponieważ, tak jak wspomnieliśmy powyżej, biuro jest wizytówką firmy warto kierować się także względami estetycznymi. Dopasuj rodzaj mebli do interesującego się stylu wnętrza, by stworzyć spójną aranżację, która nie będzie rozpraszać uwagi użytkowników a dodatkowo zadba o elegancki i profesjonalny wizerunek Twojej firmy.

pracownik biurowy opierający się o regał z dokumentami

Umeblowanie biura to jednak nie tylko meble, ale także biurowy sprzęt, bez którego trudno byłoby pracować. Dlatego w dalszej kolejności to właśnie na nim skupimy naszą uwagę.

Wyposażenie biura sprzęt. Jakie urządzenia wybrać? Czy monitor i drukarka wystarczą?

Nieodłącznym elementem pracy biurowej jest sprzęt elektroniczny. Rzeczą pierwszej potrzeby jest oczywiście komputer, gdyż to właśnie praca przy komputerze stanowi większą część biurowego dnia. Może to być komputer stacjonarny lub laptop. Ich parametry dobierz do swoich potrzeb. Ważną rzeczą w biurze jest monitor z dobrą matrycą. To dzięki niej wyświetlany obraz będzie wyraźny i doskonałej jakości. Dostępne na rynku modele ekranów mają różną wielkość, rozdzielczość oraz współczynnik proporcji, więc każdy znajdzie coś dla siebie. W tym miejscu warto wspomnieć o dodatkowych akcesoriach do ekranów, które mogą znacznie poprawić komfort pracy. A są nimi uchwyty do monitorów, filtry prywatyzujące oraz podstawy pod monitor. Aby praca z komputerem była komfortowa i efektywna niezbędne są akcesoria komputerowe takie jak: klawiatura, mysz a także wszelkiego rodzaju podkładki pod mysz i pod nadgarstki. Polecamy ergonomiczną serię podkładek Leitz Ergo Wow, które nie tylko wpłyną na poprawę komfortu pracy, ale także za sprawą wyrafinowanego designu dodadzą stylu Twojemu pomieszczeniu.

Polecane produkty

Mysz bezprzewodowa Logitech MX Master 3S, optyczna, grafitowy
Mysz bezprzewodowa Logitech MX Master 3S, optyczna, grafitowy
kod: MS231
4 mar u Ciebie
-8%
601,47 zł brutto
552,27 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 601,47
Mysz bezprzewodowa dla praworęcznych Natec Crake 2, pionowa, optyczna, bluetooth, czarny
Mysz bezprzewodowa dla praworęcznych Natec Crake 2, pionowa, optyczna, bluetooth, czarny
kod: MS297
4 mar u Ciebie
-13%
68,76 zł brutto
59,90 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 68,76
Mysz bezprzewodowa Xiaomi Mi Dual Mode Wireless Mouse Silent Edition, optyczna, biały
Mysz bezprzewodowa Xiaomi Mi Dual Mode Wireless Mouse Silent Edition, optyczna, biały
kod: MS299
4 mar u Ciebie
63,35 zł brutto
Klawiatura przewodowa A4Tech KR-85, czarny
Klawiatura przewodowa A4Tech KR-85, czarny
kod: KL191
4 mar u Ciebie
48,90 zł brutto
Podkładka żelowa pod mysz Natec Marmot, 240x212x21mm, czarny
Podkładka żelowa pod mysz Natec Marmot, 240x212x21mm, czarny
kod: PZ153
4 mar u Ciebie
27,82 zł brutto
Podkładka pod nadgarstek Kensington ErgoSoft, do myszy standardowej, szary
Podkładka pod nadgarstek Kensington ErgoSoft, do myszy standardowej, szary
kod: PZ141
4 mar u Ciebie
66,30 zł brutto
Wyprzedaż
Klawiatura bezprzewodowa Activejet  K-3803SW, czarny
Klawiatura bezprzewodowa Activejet K-3803SW, czarny
kod: KL197
4 mar u Ciebie
28,17 zł brutto
Wyprzedaż
Mysz bezprzewodowa Activejet AMY-320WS, optyczna, biało-szary
Mysz bezprzewodowa Activejet AMY-320WS, optyczna, biało-szary
kod: MS283
4 mar u Ciebie
-60%
45,01 zł brutto
17,99 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 45,01
Mysz bezprzewodowa dla leworęcznych Natec Crake 2, pionowa, optyczna, bluetooth, czarny
Mysz bezprzewodowa dla leworęcznych Natec Crake 2, pionowa, optyczna, bluetooth, czarny
kod: MS298
4 mar u Ciebie
59,90 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Hama MW-500 V2, na akumulator, optyczna, czarny
Mysz bezprzewodowa Hama MW-500 V2, na akumulator, optyczna, czarny
kod: MS286
4 mar u Ciebie
99 zł brutto
Klawiatura przewodowa A4Tech FX60H, z dwoma portami USB i podświetleniem, szary
Klawiatura przewodowa A4Tech FX60H, z dwoma portami USB i podświetleniem, szary
kod: KL194
4 mar u Ciebie
167,01 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Defender Virtual MB-635, optyczna, czarny
Mysz bezprzewodowa Defender Virtual MB-635, optyczna, czarny
kod: MS302
4 mar u Ciebie
-16%
24,59 zł brutto
20,69 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 24,59
Mysz bezprzewodowa Defender Wave MM-995 RF, optyczna, złoty
Mysz bezprzewodowa Defender Wave MM-995 RF, optyczna, złoty
kod: MS294
4 mar u Ciebie
28,99 zł brutto
Wyprzedaż
Mysz bezprzewodowa Activejet AMY-305W USB, optyczna, czarny
Mysz bezprzewodowa Activejet AMY-305W USB, optyczna, czarny
kod: MS301
4 mar u Ciebie
19,54 zł brutto
Trackball przewodowy Kensington Expert, optyczny, czarny
Trackball przewodowy Kensington Expert, optyczny, czarny
kod: MS208
4 mar u Ciebie
773,67 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Defender Wave MM-995 RF, optyczna, srebrny
Mysz bezprzewodowa Defender Wave MM-995 RF, optyczna, srebrny
kod: MS293
4 mar u Ciebie
28,99 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Defender Wave MM-995 RF, optyczna, czarny
Mysz bezprzewodowa Defender Wave MM-995 RF, optyczna, czarny
kod: MS295
4 mar u Ciebie
28,99 zł brutto
Mysz przewodowa Defender Patch MS-759, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Defender Patch MS-759, optyczna, czarny
kod: MS291
4 mar u Ciebie
9,99 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Kensington Pro Fit Ergo, czarny
Mysz bezprzewodowa Kensington Pro Fit Ergo, czarny
kod: MS265
4 mar u Ciebie
-12%
281,67 zł brutto
249 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 281,67
Podkładka pod mysz i nadgarstek Durable Ergotop, 310x257x85mm, antracytowy
Podkładka pod mysz i nadgarstek Durable Ergotop, 310x257x85mm, antracytowy
kod: PZ157
4 mar u Ciebie
-6%
42,93 zł brutto
40,47 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 42,93

Jednak laptop i monitor oraz akcesoria komputerowe to nie jedyne urządzenia, w które powinny znajdować się w wygodnym biurze. Ponieważ praca w biurze bezpośrednio związana jest z pracą z dokumentami, urządzeniem obowiązkowym jest drukarka a do niej papier ksero. Możesz na niej drukować potrzebne pisma, umowy, cenniki czy ulotki zarówno czarno-białe jak i w kolorze. Jeśli wydrukowałeś bardzo ważny dokument, który nie może ulec zniszczeniu użyj laminatora. Z jego pomocą oprawisz wydruk specjalną folią laminacyjną i nadasz mu w ten sposób wysokiej trwałości i odporności na czynniki zewnętrzne. Twój dokument będzie w idealnym stanie, zawsze kiedy po niego sięgniesz. Dlatego zaopatrz swoją przestrzeń do pracy w praktyczny laminator. Nie zapomnij też o bindownicy, która przyda Ci się do oprawy większej ilość kartek, łącząc je przy pomocy specjalnego grzbietu oraz okładek- przedniej i tylnej.

Jaki jeszcze sprzęt przyda Ci się w dużym i małym biurze oraz domowym gabinecie? Z pewnością niszczarka. Właściwa utylizacja dokumentów jest szczególnie istotna w pozbywaniu się pism o wysokim stopniu poufności. Wybierz niszczarkę zgodną z RODO a będziesz mieć pewność, że zastrzeżone treści zawarte na niszczonych kartkach nie będą do odzyskania. W ten sposób nie dojdzie do kradzieży danych przez osoby niepowołane. Jeśli zamierzasz urządzić biuro w domu wystarczy Ci model niszczarki, który niszczyć będzie jednorazowo kilka, kilkanaście kartek. Jeśli zaś szukasz niszczarki do dużego biura korporacyjnego sięgnij po warianty bardziej wydajne. Zwróć też uwagę, że niektóre modele posiadają możliwość niszczenia innych nośników danych takich jak płyty CD/DVD, dyskietki, karty plastikowe oraz nośniki elektroniczne.

niszczarka stojąca przy biurku

Drobny sprzęt biurowy - w co warto zainwestować?

Z bardziej drobnego sprzętu, polecamy zaopatrzyć biuro w kalkulatory do niezbędnych obliczeń. W zależności od potrzeb, wybierz do swojego biura tradycyjne kalkulatory o podstawowych funkcjach lub te bardziej profesjonalne czyli naukowe lub z drukarką. Na Twoim biurku powinna się też zmieścić lampka biurowa. Będzie ona nieoceniona w sytuacji, gdy w Twoim biurze dostęp do światła dziennego jest ograniczony oraz w trakcie zimowych i jesiennych dni, kiedy szybko robi się ciemno. Dzięki lampce uzyskasz ukierunkowane źródło światła, które dopasujesz do swoich potrzeb, co będzie miało wpływ na jakość Twojej pracy. Doskonałym pomysłem jest zaopatrzenie gabinetu w zegar ścienny, który jest nie tylko użytecznym akcesorium, ale także elementem designu wpływającym na charakter i styl wnętrza. Idealną propozycją jest zegar ścienny Leitz Wow w różnych kolorach do wyboru.

Przydatne sprzęty do biura to również zszywacze i dziurkacze. Nawet małe biuro w domu nie obędzie się bez tych artykułów- sprawdzą się, w każdym miejscu w którym pracuje się z dokumentami. Zszywaczem zepniesz ze sobą luźne notatki, rachunki, umowy itp. i zaprowadzisz w nich porządek. Z kolei przy pomocy dziurkacza zrobisz w arkuszach otwory, dzięki czemu będziesz mógł wpiąć przedziurkowane kartki do segregatora czy skoroszytu. W ten sposób odpowiednio je zarchiwizujesz.

Dla miłośników nowoczesnych gadżetów polecamy piórniki z ładowarką indukcyjną. Taki sprzęt nie tylko pomaga utrzymać porządek w przyborach do pisania, ale także posłuży Ci do wygodnego, bezprzewodowego ładowania Twojego smartfona - za pomocą indukcji.

Wyposażenie biura akcesoria. Jakie przybory do biura są niezbędne w codziennej pracy?

Poza urządzeniami przydatne rzeczy do biura to oczywiście wszelkie akcesoria biurowe. Począwszy od artykułów piśmiennych niezbędnych do podpisywania różnego rodzaju dokumentów, poprzez potrzebne do notowania zeszyty, kołonotatniki, bloki biurowe i karteczki samoprzylepne, aż po wszystkie artykuły do organizacji i archiwizacji papierów. Wśród najważniejszych z nich wymienić należy koszulki, teczki (np. z gumką marki Leitz), skoroszyty i segregatory. Ciekawym i praktycznym rozwiązaniem są również pudła archiwizacyjne, w których możesz schować dokumenty lub drobne przedmioty, zabezpieczając je przed zniszczeniem i zgubieniem. Doskonałą propozycją są uniwersalne, kartonowe pudła Leitz Click&Store z przegródkami lub bez, pokryte polipropylenem dla zwiększonej wytrzymałości. Posiadają zdejmowaną pokrywę a ich konstrukcja na napy ułatwia ich szybkie złożenie. Każde z tych pudeł posiada etykietę do opisu dla łatwej identyfikacji zawartości.

Polecane produkty

Brulion w kratkę Bantex Budget, A4, twarda oprawa, 96 kartek, biało-niebieski
Brulion w kratkę Bantex Budget, A4, twarda oprawa, 96 kartek, biało-niebieski
kod: ZS612
11 mar u Ciebie
16,22 zł brutto
Brulion Interdruk, A4, 96 kartek, gładki, mix wzorów
Brulion Interdruk, A4, 96 kartek, gładki, mix wzorów
kod: ZS253
4 mar u Ciebie
22,25 zł brutto
Wyprzedaż
Karteczki samoprzylepne Post-it, kolekcja Energetic, 38x51mm, 12x100 karteczek, mix kolorów
Karteczki samoprzylepne Post-it, kolekcja Energetic, 38x51mm, 12x100 karteczek, mix kolorów
kod: NS340
4 mar u Ciebie
-29%
89,67 zł brutto
63,36 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 89,67
Notatnik w kratkę Oxford Signature, z gumką, A5, twarda oprawa, 80 kartek, mix kolorów
Notatnik w kratkę Oxford Signature, z gumką, A5, twarda oprawa, 80 kartek, mix kolorów
kod: ZS617
4 mar u Ciebie
53,62 zł brutto
Notatnik w kratkę Oxford Signature, z gumką, A5, twarda oprawa, 80 kartek, mix kolorów pastelowych
Notatnik w kratkę Oxford Signature, z gumką, A5, twarda oprawa, 80 kartek, mix kolorów pastelowych
kod: ZS618
4 mar u Ciebie
53,62 zł brutto
Notes samoprzylepny Post-it Super Sticky, 76x76mm, 350 karteczek, żółty, neonowy
Notes samoprzylepny Post-it Super Sticky, 76x76mm, 350 karteczek, żółty, neonowy
kod: NS214
4 mar u Ciebie
41,56 zł brutto
Szkicownik Oxford Sketchbook, A4, 50 kartek, podwójna spirala, biały
Szkicownik Oxford Sketchbook, A4, 50 kartek, podwójna spirala, biały
kod: PS187
4 mar u Ciebie
29,54 zł brutto
Ekologiczne karteczki samoprzylepne Post-it, kolekcja NATURE, pastelowe, 38x51mm, 6x100 karteczek, mix kolorów
Ekologiczne karteczki samoprzylepne Post-it, kolekcja NATURE, pastelowe, 38x51mm, 6x100 karteczek, mix kolorów
kod: NS343
4 mar u Ciebie
51,54 zł brutto
Podkład do pisania D.Rect (clipboard), A4, biały
Podkład do pisania D.Rect (clipboard), A4, biały
kod: CB124
4 mar u Ciebie
-33%
9,70 zł brutto
6,49 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 9,70
Notes samoprzylepny Post-It Super Sticky (654-SS-VP24COL), 76x76mm, 24 (21+3 gratis) x 90 karteczek, mix kolorów
Notes samoprzylepny Post-It Super Sticky (654-SS-VP24COL), 76x76mm, 24 (21+3 gratis) x 90 karteczek, mix kolorów
kod: NS307
4 mar u Ciebie
195,74 zł brutto
Karteczki samoprzylepne Post-it Soulful, 127x76mm, 6x90 karteczek, mix kolorów pastelowych
Karteczki samoprzylepne Post-it Soulful, 127x76mm, 6x90 karteczek, mix kolorów pastelowych
kod: NS352
4 mar u Ciebie
133,95 zł brutto
Podajnik do karteczek samoprzylepnych Post-it Pro + notes 100 karteczek, czarny
Podajnik do karteczek samoprzylepnych Post-it Pro + notes 100 karteczek, czarny
kod: NS267
4 mar u Ciebie
60,96 zł brutto
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky Z-Notes, kolekcja BOOST, 76x76mm, 5x90 karteczek, mix kolorów
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky Z-Notes, kolekcja BOOST, 76x76mm, 5x90 karteczek, mix kolorów
kod: NS342
4 mar u Ciebie
89,67 zł brutto
Karteczki samoprzylepne Post-it 654N, 76x76mm, 100 karteczek, pomarańczowy neonowy
Karteczki samoprzylepne Post-it 654N, 76x76mm, 100 karteczek, pomarańczowy neonowy
kod: NS367
4 mar u Ciebie
9,23 zł brutto
Szkicownik Oxford Sketchbook, A5, 96 kartek, ecru
Szkicownik Oxford Sketchbook, A5, 96 kartek, ecru
kod: PS184
4 mar u Ciebie
42,93 zł brutto
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky Z-Notes, kolekcja CARNIVAL, 76x76mm, 6x90 karteczek, mix kolorów
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky Z-Notes, kolekcja CARNIVAL, 76x76mm, 6x90 karteczek, mix kolorów
kod: NS348
4 mar u Ciebie
108,12 zł brutto
Podajnik do karteczek samoprzylepnych Post-It Z-Notes (VAL-SS8P-R330), 76x76mm + 8 notesów Super Sticky Z-Notes, mix kolorów
Podajnik do karteczek samoprzylepnych Post-It Z-Notes (VAL-SS8P-R330), 76x76mm + 8 notesów Super Sticky Z-Notes, mix kolorów
kod: NS324
4 mar u Ciebie
100,53 zł brutto
Zakładki samoprzylepne Avery Zweckform Ultra Tabs, indeksujące, 63.5x25.4mm, 24 sztuki, mix kolorów pastelowych
Zakładki samoprzylepne Avery Zweckform Ultra Tabs, indeksujące, 63.5x25.4mm, 24 sztuki, mix kolorów pastelowych
kod: ZI144
4 mar u Ciebie
-35%
33,09 zł brutto
21,51 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 33,09
Pojemnik z białymi karteczkami Durable Eco, 100x105x100mm, 800 karteczek, czarny
Pojemnik z białymi karteczkami Durable Eco, 100x105x100mm, 800 karteczek, czarny
kod: PB541
4 mar u Ciebie
55,23 zł brutto
Karteczki samoprzylepne Post-It, Z-notes, R-330, 76x76mm, 12x100 karteczek, żółty pastelowy
Karteczki samoprzylepne Post-It, Z-notes, R-330, 76x76mm, 12x100 karteczek, żółty pastelowy
kod: NS369
4 mar u Ciebie
157,32 zł brutto

Zastanawiasz się jakie niezbędne artykuły powinny znaleźć się na Twoim biurku? Na pewno nie może na nim zabraknąć półek i szuflad na dokumenty oraz pojemników na katalogi i czasopisma. Dzięki nim uporządkujesz luźne kartki papieru, które porozrzucane po blacie biurka tworzą ogromny bałagan. Na biurku sprawdzą się również wszelkiego rodzaju przyborniki, w których przechowasz i dokumenty i akcesoria. A są to na przykład trwałe pojemniki z materiału ABS wykonane przez markę Leitz, które możesz zakupić u nas z pokrywą lub bez. Zmieścisz w nich nożyczki, taśmę klejącą, linijkę, zszywacz z zapasem zszywek, dziurkacz i inne niezbędne akcesoria, w tym ładowarkę do telefonu. Jeśli lubisz umilić sobie dzień pracy słuchając swojej ulubionej muzyki, rozważ zakup kubka na długopisy ze wzmacniaczem dźwięku. Wystarczy umieścić swój smartfon w specjalnej przegródce by wydobywający się z niego dźwięk był bardziej wyraźny i czysty- świetny gadżet dla melomanów. Pod biurko z kolei polecamy kosze na odpady, z pomocą których w łatwy sposób pozbędziesz się biurowych śmieci.

Polecane produkty

Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, czarny
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, czarny
kod: KM171
4 mar u Ciebie
107,42 zł brutto
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, srebrny
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, srebrny
kod: KM170
4 mar u Ciebie
186,84 zł brutto
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, antracytowy
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, antracytowy
kod: KM189
4 mar u Ciebie
186,84 zł brutto
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, antracytowy
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, antracytowy
kod: KM187
4 mar u Ciebie
-5%
135,18 zł brutto
127,80 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 135,18
Hit cenowy
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 23.5x27cm, srebrny
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 23.5x27cm, srebrny
kod: KM177
4 mar u Ciebie
28,28 zł brutto
Hit cenowy
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, srebrny
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, srebrny
kod: KM179
4 mar u Ciebie
35,20 zł brutto
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, niebieski
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, niebieski
kod: KP331
12 mar u Ciebie
50,31 zł brutto
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, czarny
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, czarny
kod: KM178
4 mar u Ciebie
56,46 zł brutto
Hit cenowy
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 30l, czarny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 30l, czarny
kod: KM174
12 mar u Ciebie
137,56 zł brutto
Kosz na śmieci Grand GR-017S, kwadratowy, 18l, srebrny
Kosz na śmieci Grand GR-017S, kwadratowy, 18l, srebrny
kod: KM180
4 mar u Ciebie
38,73 zł brutto
Kosz na śmieci Durable Basic, 13l, czarny
Kosz na śmieci Durable Basic, 13l, czarny
kod: KP360
4 mar u Ciebie
-6%
42,93 zł brutto
40,47 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 42,93
Kosz na śmieci Grand GR-018S, metalowy, 19l, srebrny
Kosz na śmieci Grand GR-018S, metalowy, 19l, srebrny
kod: KM181
4 mar u Ciebie
39,82 zł brutto
Kosz na śmieci Durable Eco, 16l, okragły, szary
Kosz na śmieci Durable Eco, 16l, okragły, szary
kod: KP356
4 mar u Ciebie
50,31 zł brutto
Kosz na śmieci Leviatan, metalowa siatka, 12l, szary
Kosz na śmieci Leviatan, metalowa siatka, 12l, szary
kod: KM157
4 mar u Ciebie
-48%
54 zł brutto
28,17 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 54
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, czarny
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, czarny
kod: KP332
4 mar u Ciebie
50,31 zł brutto
Kosz na śmieci Q-connect Office Set, druciany, ażurowy, 12l, srebrny
Kosz na śmieci Q-connect Office Set, druciany, ażurowy, 12l, srebrny
kod: KM164
4 mar u Ciebie
18,95 zł brutto
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
kod: KM188
4 mar u Ciebie
-6%
130,26 zł brutto
122,88 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 130,26
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
kod: KM192
4 mar u Ciebie
306,27 zł brutto
Kosz na śmieci Durable, metalowy, kwadratowy, 18.5l, czarny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, kwadratowy, 18.5l, czarny
kod: KM185
4 mar u Ciebie
306,27 zł brutto
Kosz na śmieci Durable, metalowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
kod: KM186
4 mar u Ciebie
306,27 zł brutto

By zaaranżować biuro w domu (tzw. biuro domowe) lub biuro w siedzibie firmy musisz wziąć pod uwagę wiele kwestii. Przede wszystkim zastanów się jakie produkty będą Ci potrzebne, by Twoja przestrzeń do pracy była funkcjonalna. Sporządź listę mebli, sprzętu i artykułów biurowych, bez których nie wyobrażasz sobie swojej działalności. Wybieraj produkty dobrej jakości, od renomowanych producentów, które będą Ci służyć niezawodnie przez długi czas. Zwracaj uwagę nie tylko na użyteczność elementów wyposażenia biura, ale także na ich aspekt wizualny, który zgodnie z powiedzeniem "jak Cię widzą tak Cię piszą" wpływać będzie na wizerunek firmy. Dobieraj stylowe produkty tworzące spójną całość. Najlepiej sprawdzą się akcesoria pochodzące z jednej kolekcji, które będą ze sobą współgrać i tworzyć estetyczną, profesjonalną przestrzeń. Przykładem takiej kolekcji jest seria Leitz Wow, która oferuje całą gamę nowoczesnych produktów do biura, w wielu fantastycznych wersjach kolorystycznych. Są to eleganckie artykuły, do tego z nietoksycznych materiałów, które sprawią, że wnętrze Twojego biura zyska blasku i stylu. Po wszystkie elementy wyposażenia biura zapraszamy do naszego sklepu internetowego. Z Ofix.pl urządzisz swoje biuro tanio i stylowo, a co najważniejsze funkcjonalnie. Sprawdź również ranking foteli biurowych, by wybrać najlepszy dla Twojego biura.