• Menu
Darmowa dostawa od: 100 zł brutto
Pomoc
Biuro obsługi klienta
801 800 801
pon. - pt. 8:00 - 17:00
Napisz wiadomość
info@ofix.pl

Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru, odstąpienie od umowy

Jeżeli towar nie spełnia Twoich oczekiwań masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny oraz zwrócić towar będący w stałej ofercie w ciągu 14 dni od otrzymania zamówionego towaru.

Zwracany towar nie może posiadać śladów użytkowania i powinien zostać spakowany w oryginalne, fabryczne opakowania. Zwrotom nie podlegają towary pod indywidualne zamówienie oraz takie, których cena jest wprost uzależniona od ruchu cen na rynku finansowym.

Procedura zwrotu:

    Krok 1: Zgłoś chęć zwrotu logując się do Moje Konto

    Zaloguj się do Moje Konto i przejdż do zakładki Zwroty i reklamacje lub kliknij w formularz zwrotów

    Krok 2: Nadaj przesyłkę
    Przesyłkę zwracasz na własny koszt na adres Ofix Lewandowski sp.j ul. Krzemowa 1 62-002 Złotniki, Suchy Las

    Krok 3: Zwrot należności

    Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni roboczych od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Jak tylko to nastąpi, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

    Zwrotu środków wykonamy na podane wcześniej konto bankowe. W przypadku płatności za pobraniem również zwrot należności wykonamy na podane wcześniej konto bankowe.

 
Warunki reklamacji, uprawnienia z gwarancji

Jeśli zakupiony artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji.

Zgłoś reklamacje logując się do Moje Konto i przejdź do zakładki Zwroty i reklamacje lub kliknij w formularz reklamacyjny.

Przy wypełnianiu formularza podaj  jak najwięcej szczegółów dotyczących wady, tak abyśmy mogli szybciej odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie. Zgłoszenia rozpatrujemy najczęściej w 14 dni.


Warunki reklamacji

Przy odbiorze towaru sprawdź zgodności ilości oraz rodzaju towaru z zamówieniem oraz stan przesyłki, a zwłaszcza jej opakowania. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń możesz zgłosić uwagi kurierowi pod rygorem nie przyjęcia.
     
Zgłosić reklamację na błędną ilość w dostawie, pomyłkę asortymentową, uszkodzenia towaru możesz w ciągu 3 dni po odbiorze przesyłki. Reklamacja złożona po tym terminie będzie odrzucona niezależnie od wszelkich pozostałych okoliczności.
     
W przypadku stwierdzenia wad jakości towaru ustalimy termin odbioru reklamowanego towaru. Prosimy o dołączenie faktury zakupu.
     
W ciągu 14 dni  od odbioru towaru skontaktujemy się z Tobą i powiadomi o sposobie prowadzenia reklamacji.
     
W przypadku uznania reklamacji za zasadną wymienimy towar na nowy bez wad, a w razie niemożności takiej wymiany po uzgodnieniu:
         a) dokonamy naprawy towaru,
         b) obniżymy cenę reklamowanego towaru, albo
         c) zwrócimy cenę towaru.
    

Reklamację uważa się za zasadną, jeżeli towar:
         a) posiada wady fabryczne;
         b) został uszkodzony mechanicznie w czasie transportu;
         c) jest niezgodny ze złożonym zamówieniem.
     
 W przypadku towaru, na który producent lub podmiot wprowadzający produkt na rynek udzielił gwarancji możesz skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji producenta – w tym wypadku zareklamuj sprzęt bezpośrednio do producenta, a my pośredniczymy w procedurze reklamacyjnej.
     
 Wyłącza się rękojmię za wady jakości towaru.

 

cookie
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Czytaj więcej