Zwrot towaru, odstąpienie od umowy
Jeżeli towar nie spełnia Twoich oczekiwań masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny oraz zwrócić towar będący w stałej ofercie w ciągu 14 dni od otrzymania zamówionego towaru.
Zwracany towar nie może posiadać śladów użytkowania i powinien zostać spakowany w oryginalne, fabryczne opakowania. Zwrotom nie podlegają towary pod indywidualne zamówienie oraz takie, których cena jest wprost uzależniona od ruchu cen na rynku finansowym.
Procedura zwrotu:
Krok 1: Zgłoś chęć zwrotu logując się do Moje Konto
Zaloguj się do Moje Konto i przejdż do zakładki Zwroty i reklamacje lub kliknij w formularz zwrotów
Krok 2: Nadaj przesyłkę
Przesyłkę zwracasz na własny koszt na adres Ofix Lewandowski sp.j ul. Krzemowa 1 62-002 Złotniki, Suchy Las
Krok 3: Zwrot należności
Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni roboczych od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Jak tylko to nastąpi, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
Zwrotu środków wykonamy na podane wcześniej konto bankowe. W przypadku płatności za pobraniem również zwrot należności wykonamy na podane wcześniej konto bankowe.
Warunki reklamacji, uprawnienia z gwarancji
Jeśli zakupiony artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem producenta, który pomoże w rozwiązaniu problemu z urządzeniem lub przyjmie zgłoszenie reklamacyjne. Dane kontaktowe do autoryzowanych punktów serwisowych dostępne są w karcie gwarancyjnej lub w dołączonej instrukcji produktu oraz na ogólnodostępnych stronach w Internecie. Jeżeli będziesz mieć problem w znalezieniu kontaktu, skontaktuj się z nami, przekażemy Ci go.
Warunki reklamacji
Przy odbiorze towaru sprawdź zgodności ilości oraz rodzaju towaru z zamówieniem oraz stan przesyłki, a zwłaszcza jej opakowania. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń możesz zgłosić uwagi kurierowi pod rygorem nie przyjęcia.
Zgłosić reklamację na błędną ilość w dostawie, pomyłkę asortymentową, uszkodzenia towaru możesz w ciągu 3 dni po odbiorze przesyłki. Reklamacja złożona po tym terminie będzie odrzucona niezależnie od wszelkich pozostałych okoliczności.
W przypadku stwierdzenia wad jakości towaru ustalimy termin odbioru reklamowanego towaru. Prosimy o dołączenie faktury zakupu.
W ciągu 14 dni od odbioru towaru skontaktujemy się z Tobą i powiadomi o sposobie prowadzenia reklamacji.
W przypadku uznania reklamacji za zasadną wymienimy towar na nowy bez wad, a w razie niemożności takiej wymiany po uzgodnieniu:
a) dokonamy naprawy towaru,
b) obniżymy cenę reklamowanego towaru, albo
c) zwrócimy cenę towaru.
Reklamację uważa się za zasadną, jeżeli towar:
a) posiada wady fabryczne;
b) został uszkodzony mechanicznie w czasie transportu;
c) jest niezgodny ze złożonym zamówieniem.
W przypadku towaru, na który producent lub podmiot wprowadzający produkt na rynek udzielił gwarancji możesz skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji producenta – w tym wypadku zareklamuj sprzęt bezpośrednio do producenta, a my pośredniczymy w procedurze reklamacyjnej.
Wyłącza się rękojmię za wady jakości towaru.