• Menu
Darmowa dostawa od: 45 zł brutto dla InPost Paczkomat
Ceny netto
Pomoc
Biuro obsługi klienta
801 800 801
opłata 0,29zł netto/min
pon. - pt. 8:00 - 17:00
Napisz wiadomość
info@ofix.pl

Wiedza o tym, jak urządzić biuro jest niezbędna do stworzenia środowiska, które zwiększa produktywność pracowników i zapewnia im odpowiednią koncentrację. Jednak przy tak dużej różnorodności artykułów oraz mebli biurowych na rynku, trudno jest wybrać to, co najlepiej sprawdzi się w Twoim miejscu pracy. Dlatego postaramy Ci się pomóc złagodzić stres związany z planowaniem przestrzeni biurowej i w tym artykule podpowiemy na co warto zwrócić uwagę, by zaaranżować strefę do pracy w prawidłowy sposób. W Ofix.pl rozumiemy, że projekt Twojego biura bezpośrednio wpływa na wydajność i kreatywność pracowników oraz jakość pracy, dlatego poniżej omówimy jakie produkty są niezbędne do stworzenia wygodnej i funkcjonalnej przestrzeni roboczej. Zachęcamy do lektury.

Jak urządzić biuro w pracy? Biurko i wygodny fotel to podstawa!

Urządzanie nowoczesnego biura to nie lada wyzwanie. Odpowiednio urządzone miejsce do pracy powinno być funkcjonalne i przyjazne dla jego użytkowników, a do tego prezentować się nienagannie, gdyż stanowi wizytówkę firmy. Ale jak sprawić by tak się stało? Zacznij od wyboru komfortowych mebli, które tworzyć będą ergonomiczne stanowisko pracy. Przede wszystkim zaopatrz pomieszczenie w odpowiednie biurka. To przy nich pracownicy biurowi spędzają większą część dnia wypełniając swoje służbowe obowiązki. Dlatego ważne jest by były one optymalnie dopasowane do ich potrzeb. Warto wybierać modele posiadające regulację wysokości, która pozwala na dostosowanie ustawień chociażby do wzrostu pracownika. Takie biurka z regulacją cieszą się coraz większą popularnością, ponieważ umożliwiają pracę w pozycji stojącej. Jeśli chodzi o blat biurka powinien być na tyle szeroki i długi by zapewniał odpowiednią powierzchnię roboczą, dostosowaną do wykonywanego rodzaju pracy i by wszystkie niezbędne materiały były w zasięgu ręki. Jak ustawić biurko? To proste ustaw biurko tak, by miało dostęp do światła, najlepiej bokiem do okna. Jeśli zamierzasz urządzić domowe biuro nie zapominaj też o tym, by wydzielić na biurko takie miejsce by oddzielić strefę pracy od strefy prywatnej, tym bardziej jeśli chcesz postawić biurko w sypialni.

biurko i fotel biurowy

Wiesz już, że biurko jest obowiązkowym elementem wyposażenia i to nieważne czy aranżujesz biuro w siedzibie firmy czy tworzysz przestrzeń do pracy w domu. Jaki jeszcze mebel potrzebny jest do pracy stacjonarnej w firmowym gabinecie oraz do miejsca do pracy zdalnej w domowym biurze? Wielogodzinna praca biurowa wiąże się z dużym obciążeniem kręgosłupa i częstymi przykrymi dolegliwościami. Zadbaj więc o ergonomiczny fotel biurowy lub obrotowe krzesło. Ich zadaniem jest zapewnienie odpowiedniego podparcia pleców i wyeliminowanie wszelkich bólów i mogących wystąpić obrażeń. Tak samo jak w przypadku biurka, wybieraj warianty z możliwością jak największej regulacji ustawień. Warto postawić na modele z wyprofilowanym oparciem, posiadające zagłówek oraz podłokietniki. Dla większej wygody polecamy wykorzystać podpórki pod plecy oraz ergonomiczne podnóżki (sprawdź podnóżek Leitz Ergo Wow).

Polecane produkty

Krzesło obrotowe Nowy Styl NARGO-RB-BL TS06, czarny
Krzesło obrotowe Nowy Styl NARGO-RB-BL TS06, czarny
kod: KS353
30 lip u Ciebie
754,59 zł brutto
szt.
1 szt.
Ortopedyczna poduszka na krzesło Leitz Ergo Cosy, 355x75x455mm, szary
Ortopedyczna poduszka na krzesło Leitz Ergo Cosy, 355x75x455mm, szary
kod: PQ10
30 lip u Ciebie
-10%
262,10 zł brutto
235,85 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 262,10
szt.
1 szt.
Podnóżek Leitz Ergo Cosy, 260x140x405mm, żółty
Podnóżek Leitz Ergo Cosy, 260x140x405mm, żółty
kod: FR45
30 lip u Ciebie
265,77 zł brutto
szt.
1 szt.
Podnóżek regulowany Kensington SoleMassage, czarny
Podnóżek regulowany Kensington SoleMassage, czarny
kod: FR40
30 lip u Ciebie
276,71 zł brutto
szt.
1 szt.
Poduszka balansująca na krzesło Leitz Ergo, z pokrowcem, ciemnoszary
Poduszka balansująca na krzesło Leitz Ergo, z pokrowcem, ciemnoszary
kod: PZ160
30 lip u Ciebie
203,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Mata podłogowa Kensington, redukująca zmęczenie, czarny
Mata podłogowa Kensington, redukująca zmęczenie, czarny
kod: ZB64
30 lip u Ciebie
533,84 zł brutto
szt.
1 szt.
Ortopedyczna poduszka na krzesło Leitz Ergo Cosy, 355x75x455mm, żółty
Ortopedyczna poduszka na krzesło Leitz Ergo Cosy, 355x75x455mm, żółty
kod: PQ11
30 lip u Ciebie
-9%
259,42 zł brutto
235,84 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 259,42
szt.
1 szt.
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, niebieski
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, niebieski
kod: KS385
30 lip u Ciebie
326,66 zł brutto
szt.
1 szt.
Podnóżek ergonomiczny Leitz Ergo, 508x135x300 mm, szary
Podnóżek ergonomiczny Leitz Ergo, 508x135x300 mm, szary
kod: FR57
30 lip u Ciebie
-9%
327,73 zł brutto
297,94 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 327,73
szt.
1 szt.
Podnóżek Kensington SoleRest, 450x350mm, czarny
Podnóżek Kensington SoleRest, 450x350mm, czarny
kod: FR52
30 lip u Ciebie
-46%
281,67 zł brutto
150,96 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 281,67
szt.
1 szt.
Podnóżek Leitz Ergo Cosy, 260x140x405mm, niebieski
Podnóżek Leitz Ergo Cosy, 260x140x405mm, niebieski
kod: FR43
30 lip u Ciebie
259,49 zł brutto
szt.
1 szt.
Podnóżek Leitz Ergo Cosy, 260x140x405mm, szary
Podnóżek Leitz Ergo Cosy, 260x140x405mm, szary
kod: FR44
30 lip u Ciebie
267,86 zł brutto
szt.
1 szt.
Poduszka na krzesło Kensington, ergonomiczna, czarny
Poduszka na krzesło Kensington, ergonomiczna, czarny
kod: KS312
30 lip u Ciebie
-59%
522,28 zł brutto
211,63 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 522,28
szt.
1 szt.
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, szary
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, szary
kod: KS383
30 lip u Ciebie
-9%
900,26 zł brutto
818,42 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 900,26
szt.
1 szt.
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, żółty
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, żółty
kod: KS384
30 lip u Ciebie
-9%
898,47 zł brutto
816,79 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 898,47
szt.
1 szt.
Podnóżek Kensington SmartFit SoleMate Plus, 450x350mm, szaro-czarny
Podnóżek Kensington SmartFit SoleMate Plus, 450x350mm, szaro-czarny
kod: FR25
30 lip u Ciebie
315,91 zł brutto
szt.
1 szt.
Podnóżek ergonomiczy Kensington SmartFit SoleMate Pro, szary
Podnóżek ergonomiczy Kensington SmartFit SoleMate Pro, szary
kod: FR51
30 lip u Ciebie
-9%
298,40 zł brutto
271,28 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 298,40
szt.
1 szt.
Fotel biurowy Office Products Corsica, ekoskóra, czarny
Fotel biurowy Office Products Corsica, ekoskóra, czarny
kod: FT58
30 lip u Ciebie
675,27 zł brutto
szt.
1 szt.
Fotel gabinetowy Nowy Styl Amos W-42C, czarny
Fotel gabinetowy Nowy Styl Amos W-42C, czarny
kod: FT82
30 lip u Ciebie
1597,77 zł brutto
szt.
1 szt.
Fotel Nowy Styl Supreme Orion, MADRYT9100, eko-skóra, czarny
Fotel Nowy Styl Supreme Orion, MADRYT9100, eko-skóra, czarny
kod: FT84
30 lip u Ciebie
1236,84 zł brutto
szt.
1 szt.

Jakie inne meble sprawdzą się w aranżacji nowoczesnego biura oraz w pracy home office?

Z pewnością warto wygospodarować miejsce na regały, szafy i półki. Będziesz mieć miejsce do przechowywania luźnych dokumentów, segregatorów, skoroszytów, teczek zawieszanych, kartotek i pojemników na akta, czyli na wszystko to co jest konieczne do wykonywania codziennych obowiązków w Twojej biurowej pracy. Ważne jest by wygospodarować przestrzeń dla tych regałów i ustawić meble blisko biurka, oczywiście w miarę możliwości. Wtedy wszystkie przechowywane na nich przedmioty będziesz mieć zawsze pod ręką. Jeśli chodzi o wielkość regałów, dopasuj ich gabaryty do miejsca jakim dysponujesz- na niewielkiej przestrzeni nie warto umieszczać ogromnych szaf, które przytłoczą wnętrze. Tutaj liczyć się będą jasne kolory, które rozjaśnią pokój i optycznie go powiększą. W sklepach tego rodzaju meble możesz kupić gotowe lub zamówić pod konkretny wymiar.

Kupując meble do biura kieruj się nie tylko ich użytecznością, ale także jakością wykonania i wykończeniem. Wybieraj tylko modele o wysokiej trwałości, od sprawdzonych marek. Meble te powinny Ci służyć przez lata, tak więc ich wytrzymałość jest niezwykle istotną kwestią. A ponieważ, tak jak wspomnieliśmy powyżej, biuro jest wizytówką firmy warto kierować się także względami estetycznymi. Dopasuj rodzaj mebli do interesującego się stylu wnętrza, by stworzyć spójną aranżację, która nie będzie rozpraszać uwagi użytkowników a dodatkowo zadba o elegancki i profesjonalny wizerunek Twojej firmy.

pracownik biurowy opierający się o regał z dokumentami

Umeblowanie biura to jednak nie tylko meble, ale także biurowy sprzęt, bez którego trudno byłoby pracować. Dlatego w dalszej kolejności to właśnie na nim skupimy naszą uwagę.

Wyposażenie biura sprzęt. Jakie urządzenia wybrać? Czy monitor i drukarka wystarczą?

Nieodłącznym elementem pracy biurowej jest sprzęt elektroniczny. Rzeczą pierwszej potrzeby jest oczywiście komputer, gdyż to właśnie praca przy komputerze stanowi większą część biurowego dnia. Może to być komputer stacjonarny lub laptop. Ich parametry dobierz do swoich potrzeb. Ważną rzeczą w biurze jest monitor z dobrą matrycą. To dzięki niej wyświetlany obraz będzie wyraźny i doskonałej jakości. Dostępne na rynku modele ekranów mają różną wielkość, rozdzielczość oraz współczynnik proporcji, więc każdy znajdzie coś dla siebie. W tym miejscu warto wspomnieć o dodatkowych akcesoriach do ekranów, które mogą znacznie poprawić komfort pracy. A są nimi uchwyty do monitorów, filtry prywatyzujące oraz podstawy pod monitor. Aby praca z komputerem była komfortowa i efektywna niezbędne są akcesoria komputerowe takie jak: klawiatura, mysz a także wszelkiego rodzaju podkładki pod mysz i pod nadgarstki. Polecamy ergonomiczną serię podkładek Leitz Ergo Wow, które nie tylko wpłyną na poprawę komfortu pracy, ale także za sprawą wyrafinowanego designu dodadzą stylu Twojemu pomieszczeniu.

Polecane produkty

Mysz bezprzewodowa Hama MW-500 V2, na akumulator, optyczna, czarny
Mysz bezprzewodowa Hama MW-500 V2, na akumulator, optyczna, czarny
kod: MS286
30 lip u Ciebie
99 zł brutto
szt.
1 szt.
Mysz bezprzewodowa Hama MW-500 V2, na akumulator, optyczna, zielony
Mysz bezprzewodowa Hama MW-500 V2, na akumulator, optyczna, zielony
kod: MS307
30 lip u Ciebie
99,99 zł brutto
szt.
1 szt.
Mysz przewodowa Hama EMC-500, pionowa, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Hama EMC-500, pionowa, optyczna, czarny
kod: MS166
30 lip u Ciebie
101,97 zł brutto
szt.
1 szt.
Podkładka pod mysz i nadgarstek Durable Ergotop, 310x257x85mm, antracytowy
Podkładka pod mysz i nadgarstek Durable Ergotop, 310x257x85mm, antracytowy
kod: PZ157
30 lip u Ciebie
37,53 zł brutto
szt.
1 szt.
Podkładka pod mysz i nadgarstek Kensington, piankowa, niebieski
Podkładka pod mysz i nadgarstek Kensington, piankowa, niebieski
kod: PZ149
30 lip u Ciebie
57,80 zł brutto
szt.
1 szt.
Podkładka przed klawiaturę Kensington ErgoSoft, do klawiatur płaskich, szary
Podkładka przed klawiaturę Kensington ErgoSoft, do klawiatur płaskich, szary
kod: PZ140
30 lip u Ciebie
-10%
117,96 zł brutto
105,66 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 117,96
szt.
1 szt.
Mysz bezprzewodowa Kensington, Pro Fit, średniowymiarowa, zielony
Mysz bezprzewodowa Kensington, Pro Fit, średniowymiarowa, zielony
kod: MS121
30 lip u Ciebie
145,02 zł brutto
szt.
1 szt.
Mysz bezprzewodowa Leitz Cosy, szary
Mysz bezprzewodowa Leitz Cosy, szary
kod: MS252
30 lip u Ciebie
127,27 zł brutto
szt.
1 szt.
Mysz przewodowa Defender Patch MS-759, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Defender Patch MS-759, optyczna, czarny
kod: MS291
30 lip u Ciebie
-9%
9,30 zł brutto
8,46 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 9,30
szt.
1 szt.
Mysz przewodowa Kensington Pro Fit Ergo, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Kensington Pro Fit Ergo, optyczna, czarny
kod: MS262
30 lip u Ciebie
178,23 zł brutto
szt.
1 szt.
Mysz przewodowa Kensington, Pro Fit, średniowymiarowa, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Kensington, Pro Fit, średniowymiarowa, optyczna, czarny
kod: MS263
30 lip u Ciebie
145,02 zł brutto
szt.
1 szt.
Podkładka pod mysz i nadgarstek Kensington, ErgoSoft, do standardowych myszy, 240x195x21mm, czarny
Podkładka pod mysz i nadgarstek Kensington, ErgoSoft, do standardowych myszy, 240x195x21mm, czarny
kod: PZ120
30 lip u Ciebie
-6%
108,12 zł brutto
101,62 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 108,12
szt.
1 szt.
Podkładka pod mysz i nadgarstek Kensington, piankowa, czarny
Podkładka pod mysz i nadgarstek Kensington, piankowa, czarny
kod: PZ142
30 lip u Ciebie
-19%
78,60 zł brutto
63,84 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 78,60
szt.
1 szt.
Podkładka pod mysz Kensington Duo Gel, czerwono-szary
Podkładka pod mysz Kensington Duo Gel, czerwono-szary
kod: PZ56
30 lip u Ciebie
-13%
130,26 zł brutto
113,04 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 130,26
szt.
1 szt.
Podkładka pod mysz Kensington Duo Gel, szary
Podkładka pod mysz Kensington Duo Gel, szary
kod: PZ85
30 lip u Ciebie
125,34 zł brutto
szt.
1 szt.
Podkładka pod nadgarstek Kensington ErgoSoft,  do klawiatur płaskich i kompaktowych, czarny
Podkładka pod nadgarstek Kensington ErgoSoft, do klawiatur płaskich i kompaktowych, czarny
kod: PZ147
30 lip u Ciebie
-24%
99 zł brutto
74,87 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 99
szt.
1 szt.
Podkładka pod nadgarstek Kensington, ErgoSoft, do klawiatur standardowych, czarny
Podkładka pod nadgarstek Kensington, ErgoSoft, do klawiatur standardowych, czarny
kod: PZ119
30 lip u Ciebie
-15%
156,09 zł brutto
132,72 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 156,09
szt.
1 szt.
Podkładka przed klawiaturę Leitz Ergo Cosy, 77x22x437mm, regulowana, biały
Podkładka przed klawiaturę Leitz Ergo Cosy, 77x22x437mm, regulowana, biały
kod: PZ136
30 lip u Ciebie
123,33 zł brutto
szt.
1 szt.
Podkładka żelowa pod mysz Kensington, SmartFit, 290x210x25mm, czarny
Podkładka żelowa pod mysz Kensington, SmartFit, 290x210x25mm, czarny
kod: PZ57
30 lip u Ciebie
129 zł brutto
szt.
1 szt.
Podkładka żelowa pod mysz Kensington, z regulacją wysokości, 210x25x345mm, czarny
Podkładka żelowa pod mysz Kensington, z regulacją wysokości, 210x25x345mm, czarny
kod: PZ83
30 lip u Ciebie
-9%
114,59 zł brutto
104,18 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 114,59
szt.
1 szt.

Jednak laptop i monitor oraz akcesoria komputerowe to nie jedyne urządzenia, w które powinny znajdować się w wygodnym biurze. Ponieważ praca w biurze bezpośrednio związana jest z pracą z dokumentami, urządzeniem obowiązkowym jest drukarka a do niej papier ksero. Możesz na niej drukować potrzebne pisma, umowy, cenniki czy ulotki zarówno czarno-białe jak i w kolorze. Jeśli wydrukowałeś bardzo ważny dokument, który nie może ulec zniszczeniu użyj laminatora. Z jego pomocą oprawisz wydruk specjalną folią laminacyjną i nadasz mu w ten sposób wysokiej trwałości i odporności na czynniki zewnętrzne. Twój dokument będzie w idealnym stanie, zawsze kiedy po niego sięgniesz. Dlatego zaopatrz swoją przestrzeń do pracy w praktyczny laminator. Nie zapomnij też o bindownicy, która przyda Ci się do oprawy większej ilość kartek, łącząc je przy pomocy specjalnego grzbietu oraz okładek- przedniej i tylnej.

Jaki jeszcze sprzęt przyda Ci się w dużym i małym biurze oraz domowym gabinecie? Z pewnością niszczarka. Właściwa utylizacja dokumentów jest szczególnie istotna w pozbywaniu się pism o wysokim stopniu poufności. Wybierz niszczarkę zgodną z RODO a będziesz mieć pewność, że zastrzeżone treści zawarte na niszczonych kartkach nie będą do odzyskania. W ten sposób nie dojdzie do kradzieży danych przez osoby niepowołane. Jeśli zamierzasz urządzić biuro w domu wystarczy Ci model niszczarki, który niszczyć będzie jednorazowo kilka, kilkanaście kartek. Jeśli zaś szukasz niszczarki do dużego biura korporacyjnego sięgnij po warianty bardziej wydajne. Zwróć też uwagę, że niektóre modele posiadają możliwość niszczenia innych nośników danych takich jak płyty CD/DVD, dyskietki, karty plastikowe oraz nośniki elektroniczne.

niszczarka stojąca przy biurku

Drobny sprzęt biurowy - w co warto zainwestować?

Z bardziej drobnego sprzętu, polecamy zaopatrzyć biuro w kalkulatory do niezbędnych obliczeń. W zależności od potrzeb, wybierz do swojego biura tradycyjne kalkulatory o podstawowych funkcjach lub te bardziej profesjonalne czyli naukowe lub z drukarką. Na Twoim biurku powinna się też zmieścić lampka biurowa. Będzie ona nieoceniona w sytuacji, gdy w Twoim biurze dostęp do światła dziennego jest ograniczony oraz w trakcie zimowych i jesiennych dni, kiedy szybko robi się ciemno. Dzięki lampce uzyskasz ukierunkowane źródło światła, które dopasujesz do swoich potrzeb, co będzie miało wpływ na jakość Twojej pracy. Doskonałym pomysłem jest zaopatrzenie gabinetu w zegar ścienny, który jest nie tylko użytecznym akcesorium, ale także elementem designu wpływającym na charakter i styl wnętrza. Idealną propozycją jest zegar ścienny Leitz Wow w różnych kolorach do wyboru.

Przydatne sprzęty do biura to również zszywacze i dziurkacze. Nawet małe biuro w domu nie obędzie się bez tych artykułów- sprawdzą się, w każdym miejscu w którym pracuje się z dokumentami. Zszywaczem zepniesz ze sobą luźne notatki, rachunki, umowy itp. i zaprowadzisz w nich porządek. Z kolei przy pomocy dziurkacza zrobisz w arkuszach otwory, dzięki czemu będziesz mógł wpiąć przedziurkowane kartki do segregatora czy skoroszytu. W ten sposób odpowiednio je zarchiwizujesz.

Dla miłośników nowoczesnych gadżetów polecamy piórniki z ładowarką indukcyjną. Taki sprzęt nie tylko pomaga utrzymać porządek w przyborach do pisania, ale także posłuży Ci do wygodnego, bezprzewodowego ładowania Twojego smartfona - za pomocą indukcji.

Wyposażenie biura akcesoria. Jakie przybory do biura są niezbędne w codziennej pracy?

Poza urządzeniami przydatne rzeczy do biura to oczywiście wszelkie akcesoria biurowe. Począwszy od artykułów piśmiennych niezbędnych do podpisywania różnego rodzaju dokumentów, poprzez potrzebne do notowania zeszyty, kołonotatniki, bloki biurowe i karteczki samoprzylepne, aż po wszystkie artykuły do organizacji i archiwizacji papierów. Wśród najważniejszych z nich wymienić należy koszulki, teczki (np. z gumką marki Leitz), skoroszyty i segregatory. Ciekawym i praktycznym rozwiązaniem są również pudła archiwizacyjne, w których możesz schować dokumenty lub drobne przedmioty, zabezpieczając je przed zniszczeniem i zgubieniem. Doskonałą propozycją są uniwersalne, kartonowe pudła Leitz Click&Store z przegródkami lub bez, pokryte polipropylenem dla zwiększonej wytrzymałości. Posiadają zdejmowaną pokrywę a ich konstrukcja na napy ułatwia ich szybkie złożenie. Każde z tych pudeł posiada etykietę do opisu dla łatwej identyfikacji zawartości.

Polecane produkty

Karteczki samoprzylepne  Post-it Super Sticky Z-Notes XL, w linię, 101x101mm, 5x90 karteczek, żółty
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky Z-Notes XL, w linię, 101x101mm, 5x90 karteczek, żółty
kod: NS273
30 lip u Ciebie
73,76 zł brutto
(13,66 zł/100 kartek)
opak
1 opak
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky paleta Carnival, 47.6x47.6mm, 12x90 karteczek, mix kolorów
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky paleta Carnival, 47.6x47.6mm, 12x90 karteczek, mix kolorów
kod: NS379
30 lip u Ciebie
67,99 zł brutto
(6,30 zł/100 kartek)
szt.
1 szt.
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky, 76x76 mm, 90 karteczek, zielony
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky, 76x76 mm, 90 karteczek, zielony
kod: NS252
30 lip u Ciebie
-13%
14,81 zł brutto
12,84 zł brutto
(14,27 zł/100 kartek)
Najniższa cena z 30 dni: 14,81
szt.
1 szt.
Karteczki samoprzylepne Post-it, 76x76mm, 450 karteczek, mix kolorów neonowo-pastelowych
Karteczki samoprzylepne Post-it, 76x76mm, 450 karteczek, mix kolorów neonowo-pastelowych
kod: PN50
30 lip u Ciebie
48,51 zł brutto
(53,90 zł/500 kartek)
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Leitz Wow, A4, w kratkę, 80 kartek, czarny
Kołonotatnik Leitz Wow, A4, w kratkę, 80 kartek, czarny
kod: ZS526
30 lip u Ciebie
-11%
51,86 zł brutto
46,33 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 51,86
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Leitz Wow, A5, w kratkę, 80 kartek, biały
Kołonotatnik Leitz Wow, A5, w kratkę, 80 kartek, biały
kod: ZS521
30 lip u Ciebie
-14%
38,88 zł brutto
33,26 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 38,88
szt.
1 szt.
Notatnik w kratkę Oxford Signature, z gumką, A5, twarda oprawa, 80 kartek, mix kolorów
Notatnik w kratkę Oxford Signature, z gumką, A5, twarda oprawa, 80 kartek, mix kolorów
kod: ZS617
30 lip u Ciebie
56,51 zł brutto
szt.
1 szt.
Zakładki samoprzylepne Avery Zweckform Ultra Tabs, indeksujące, 25.4x38, 40 sztuk, mix kolorów
Zakładki samoprzylepne Avery Zweckform Ultra Tabs, indeksujące, 25.4x38, 40 sztuk, mix kolorów
kod: ZI139
30 lip u Ciebie
22,18 zł brutto
szt.
1 szt.
Zakładki samoprzylepne Post-it (680-BP2EU), proste, indeksujące, folia, pótransparentne, 25.4x43.2mm, 2x50 sztuk, jaskrawy różowy
Zakładki samoprzylepne Post-it (680-BP2EU), proste, indeksujące, folia, pótransparentne, 25.4x43.2mm, 2x50 sztuk, jaskrawy różowy
kod: ZI122
30 lip u Ciebie
-40%
47,85 zł brutto
28,94 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 47,85
opak
1 opak
Ekologiczne karteczki samoprzylepne Post-it, kolekcja NATURE, pastelowe, 38x51mm, 6x100 karteczek, mix kolorów
Ekologiczne karteczki samoprzylepne Post-it, kolekcja NATURE, pastelowe, 38x51mm, 6x100 karteczek, mix kolorów
kod: NS343
30 lip u Ciebie
-31%
51,54 zł brutto
35,65 zł brutto
(5,94 zł/100 kartek)
Najniższa cena z 30 dni: 51,54
opak
1 opak
Karteczki samoprzylepne Post-It Super Sticky Rio De Janeiro, w linie, 101x101mm, 6x90 karteczek, mix kolorów
Karteczki samoprzylepne Post-It Super Sticky Rio De Janeiro, w linie, 101x101mm, 6x90 karteczek, mix kolorów
kod: NS272
30 lip u Ciebie
118,78 zł brutto
(22,00 zł/100 kartek)
szt.
1 szt.
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky, 76x76 mm, 90 karteczek, błękitny
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky, 76x76 mm, 90 karteczek, błękitny
kod: NS254
30 lip u Ciebie
-13%
14,81 zł brutto
12,84 zł brutto
(14,27 zł/100 kartek)
Najniższa cena z 30 dni: 14,81
szt.
1 szt.
Karteczki samoprzylepne Q-Connect 100% Recycled, 76x76mm, 100 karteczek, żółty
Karteczki samoprzylepne Q-Connect 100% Recycled, 76x76mm, 100 karteczek, żółty
kod: NS312
30 lip u Ciebie
3,95 zł brutto
(3,95 zł/100 kartek)
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Leitz Cosy, B5, w kratkę, 80 kartek, szary
Kołonotatnik Leitz Cosy, B5, w kratkę, 80 kartek, szary
kod: ZS538
30 lip u Ciebie
86,28 zł brutto
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Leitz Office Card A5, w kratkę, 90 kartek, szaro-czerwony
Kołonotatnik Leitz Office Card A5, w kratkę, 90 kartek, szaro-czerwony
kod: ZS497
30 lip u Ciebie
-11%
33,07 zł brutto
29,35 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 33,07
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Leitz Wow,  A4 , w kratkę, 80 kartek, niebieski
Kołonotatnik Leitz Wow, A4 , w kratkę, 80 kartek, niebieski
kod: ZS488
30 lip u Ciebie
-16%
51,86 zł brutto
43,37 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 51,86
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Leitz Wow,  A4 , w kratkę, 80 kartek, różowy
Kołonotatnik Leitz Wow, A4 , w kratkę, 80 kartek, różowy
kod: ZS490
30 lip u Ciebie
44,38 zł brutto
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Leitz Wow, A4, w kratkę, 80 kartek, żółty
Kołonotatnik Leitz Wow, A4, w kratkę, 80 kartek, żółty
kod: ZS528
30 lip u Ciebie
46,33 zł brutto
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Leitz Wow, A5, w kratkę, 80 kartek, fioletowy
Kołonotatnik Leitz Wow, A5, w kratkę, 80 kartek, fioletowy
kod: ZS491
30 lip u Ciebie
33,26 zł brutto
szt.
1 szt.
Kołonotatnik z okładką PP Leitz Office, A5, w kratkę, 90 kartek, szaro-niebieski
Kołonotatnik z okładką PP Leitz Office, A5, w kratkę, 90 kartek, szaro-niebieski
kod: ZS502
30 lip u Ciebie
37,64 zł brutto
szt.
1 szt.

Zastanawiasz się jakie niezbędne artykuły powinny znaleźć się na Twoim biurku? Na pewno nie może na nim zabraknąć półek i szuflad na dokumenty oraz pojemników na katalogi i czasopisma. Dzięki nim uporządkujesz luźne kartki papieru, które porozrzucane po blacie biurka tworzą ogromny bałagan. Na biurku sprawdzą się również wszelkiego rodzaju przyborniki, w których przechowasz i dokumenty i akcesoria. A są to na przykład trwałe pojemniki z materiału ABS wykonane przez markę Leitz, które możesz zakupić u nas z pokrywą lub bez. Zmieścisz w nich nożyczki, taśmę klejącą, linijkę, zszywacz z zapasem zszywek, dziurkacz i inne niezbędne akcesoria, w tym ładowarkę do telefonu. Jeśli lubisz umilić sobie dzień pracy słuchając swojej ulubionej muzyki, rozważ zakup kubka na długopisy ze wzmacniaczem dźwięku. Wystarczy umieścić swój smartfon w specjalnej przegródce by wydobywający się z niego dźwięk był bardziej wyraźny i czysty- świetny gadżet dla melomanów. Pod biurko z kolei polecamy kosze na odpady, z pomocą których w łatwy sposób pozbędziesz się biurowych śmieci.

Polecane produkty

Kosz na śmieci Grand, metalowy, 12l, srebrny
Kosz na śmieci Grand, metalowy, 12l, srebrny
kod: KP45
30 lip u Ciebie
28,71 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable SAFE, 30l, czarny
Kosz na śmieci Durable SAFE, 30l, czarny
kod: KM173
30 lip u Ciebie
-9%
218,33 zł brutto
198,49 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 218,33
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Grand GR-018, metalowy, 19l, czarny
Kosz na śmieci Grand GR-018, metalowy, 19l, czarny
kod: KM182
30 lip u Ciebie
28,82 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, czarny
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, czarny
kod: KP332
30 lip u Ciebie
-22%
50,31 zł brutto
39,35 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 50,31
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, przezroczysty zielony
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, przezroczysty zielony
kod: KP26
30 lip u Ciebie
-6%
50,31 zł brutto
47,15 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 50,31
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
kod: KM192
30 lip u Ciebie
-29%
306,27 zł brutto
218,66 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 306,27
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, metalowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
kod: KM186
30 lip u Ciebie
-31%
306,27 zł brutto
212,43 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 306,27
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, czerwony
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, czerwony
kod: KP3
30 lip u Ciebie
-33%
47,85 zł brutto
31,89 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 47,85
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, żółty
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, żółty
kod: KP18
30 lip u Ciebie
-33%
47,85 zł brutto
31,89 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 47,85
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Grand GR-017S, kwadratowy, druciany, 18l, srebrny
Kosz na śmieci Grand GR-017S, kwadratowy, druciany, 18l, srebrny
kod: KM180
30 lip u Ciebie
-7%
42,94 zł brutto
40,01 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 42,94
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Grand GR-018S, metalowy, 19l, srebrny
Kosz na śmieci Grand GR-018S, metalowy, 19l, srebrny
kod: KM181
30 lip u Ciebie
-7%
31,11 zł brutto
28,94 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 31,11
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15l, czarny
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15l, czarny
kod: KP298
30 lip u Ciebie
47,58 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leviatan, metalowa siatka, druciany, 12l, szary
Kosz na śmieci Leviatan, metalowa siatka, druciany, 12l, szary
kod: KM157
30 lip u Ciebie
54 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, czarny
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, czarny
kod: KM178
30 lip u Ciebie
-21%
55,23 zł brutto
43,51 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 55,23
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, srebrny
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, srebrny
kod: KM179
30 lip u Ciebie
35,20 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, czarny
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, czarny
kod: KM171
6 sie u Ciebie
111,50 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, turkusowy
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, turkusowy
kod: KP295
5 sie u Ciebie
41,38 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Q-connect Office Set, druciany, ażurowy, 12l, srebrny
Kosz na śmieci Q-connect Office Set, druciany, ażurowy, 12l, srebrny
kod: KM164
4 paź u Ciebie
-6%
21,76 zł brutto
20,38 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 21,76
szt.
1 szt.
Nowość
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, czerwony
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, czerwony
kod: KP395
30 lip u Ciebie
54,05 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable Eco, 16l, okragły, szary
Kosz na śmieci Durable Eco, 16l, okragły, szary
kod: KP356
30 lip u Ciebie
-9%
41,84 zł brutto
38,04 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 41,84
szt.
1 szt.

By zaaranżować biuro w domu (tzw. biuro domowe) lub biuro w siedzibie firmy musisz wziąć pod uwagę wiele kwestii. Przede wszystkim zastanów się jakie produkty będą Ci potrzebne, by Twoja przestrzeń do pracy była funkcjonalna. Sporządź listę mebli, sprzętu i artykułów biurowych, bez których nie wyobrażasz sobie swojej działalności. Wybieraj produkty dobrej jakości, od renomowanych producentów, które będą Ci służyć niezawodnie przez długi czas. Zwracaj uwagę nie tylko na użyteczność elementów wyposażenia biura, ale także na ich aspekt wizualny, który zgodnie z powiedzeniem "jak Cię widzą tak Cię piszą" wpływać będzie na wizerunek firmy. Dobieraj stylowe produkty tworzące spójną całość. Najlepiej sprawdzą się akcesoria pochodzące z jednej kolekcji, które będą ze sobą współgrać i tworzyć estetyczną, profesjonalną przestrzeń. Przykładem takiej kolekcji jest seria Leitz Wow, która oferuje całą gamę nowoczesnych produktów do biura, w wielu fantastycznych wersjach kolorystycznych. Są to eleganckie artykuły, do tego z nietoksycznych materiałów, które sprawią, że wnętrze Twojego biura zyska blasku i stylu. Po wszystkie elementy wyposażenia biura zapraszamy do naszego sklepu internetowego. Z Ofix.pl urządzisz swoje biuro tanio i stylowo, a co najważniejsze funkcjonalnie. Sprawdź również ranking foteli biurowych, by wybrać najlepszy dla Twojego biura.