• Menu
Darmowa dostawa od: 45 zł brutto
Ceny netto
Pomoc
Biuro obsługi klienta
801 800 801
opłata 0,29zł netto/min
pon. - pt. 8:00 - 17:00
Napisz wiadomość
info@ofix.pl

Wiedza o tym, jak urządzić biuro jest niezbędna do stworzenia środowiska, które zwiększa produktywność pracowników i zapewnia im odpowiednią koncentrację. Jednak przy tak dużej różnorodności artykułów oraz mebli biurowych na rynku, trudno jest wybrać to, co najlepiej sprawdzi się w Twoim miejscu pracy. Dlatego postaramy Ci się pomóc złagodzić stres związany z planowaniem przestrzeni biurowej i w tym artykule podpowiemy na co warto zwrócić uwagę, by zaaranżować strefę do pracy w prawidłowy sposób. W Ofix.pl rozumiemy, że projekt Twojego biura bezpośrednio wpływa na wydajność i kreatywność pracowników oraz jakość pracy, dlatego poniżej omówimy jakie produkty są niezbędne do stworzenia wygodnej i funkcjonalnej przestrzeni roboczej. Zachęcamy do lektury.

Jak urządzić biuro w pracy? Biurko i wygodny fotel to podstawa!

Urządzanie nowoczesnego biura to nie lada wyzwanie. Odpowiednio urządzone miejsce do pracy powinno być funkcjonalne i przyjazne dla jego użytkowników, a do tego prezentować się nienagannie, gdyż stanowi wizytówkę firmy. Ale jak sprawić by tak się stało? Zacznij od wyboru komfortowych mebli, które tworzyć będą ergonomiczne stanowisko pracy. Przede wszystkim zaopatrz pomieszczenie w odpowiednie biurka. To przy nich pracownicy biurowi spędzają większą część dnia wypełniając swoje służbowe obowiązki. Dlatego ważne jest by były one optymalnie dopasowane do ich potrzeb. Warto wybierać modele posiadające regulację wysokości, która pozwala na dostosowanie ustawień chociażby do wzrostu pracownika. Takie biurka z regulacją cieszą się coraz większą popularnością, ponieważ umożliwiają pracę w pozycji stojącej. Jeśli chodzi o blat biurka powinien być na tyle szeroki i długi by zapewniał odpowiednią powierzchnię roboczą, dostosowaną do wykonywanego rodzaju pracy i by wszystkie niezbędne materiały były w zasięgu ręki. Jak ustawić biurko? To proste ustaw biurko tak, by miało dostęp do światła, najlepiej bokiem do okna. Jeśli zamierzasz urządzić domowe biuro nie zapominaj też o tym, by wydzielić na biurko takie miejsce by oddzielić strefę pracy od strefy prywatnej, tym bardziej jeśli chcesz postawić biurko w sypialni.

biurko i fotel biurowy

Wiesz już, że biurko jest obowiązkowym elementem wyposażenia i to nieważne czy aranżujesz biuro w siedzibie firmy czy tworzysz przestrzeń do pracy w domu. Jaki jeszcze mebel potrzebny jest do pracy stacjonarnej w firmowym gabinecie oraz do miejsca do pracy zdalnej w domowym biurze? Wielogodzinna praca biurowa wiąże się z dużym obciążeniem kręgosłupa i częstymi przykrymi dolegliwościami. Zadbaj więc o ergonomiczny fotel biurowy lub obrotowe krzesło. Ich zadaniem jest zapewnienie odpowiedniego podparcia pleców i wyeliminowanie wszelkich bólów i mogących wystąpić obrażeń. Tak samo jak w przypadku biurka, wybieraj warianty z możliwością jak największej regulacji ustawień. Warto postawić na modele z wyprofilowanym oparciem, posiadające zagłówek oraz podłokietniki. Dla większej wygody polecamy wykorzystać podpórki pod plecy oraz ergonomiczne podnóżki (sprawdź podnóżek Leitz Ergo Wow).

Polecane produkty

Wyprzedaż
Krzesło obrotowe Realspace to go Ben Nevis, bez podłokietników, niebieski
Krzesło obrotowe Realspace to go Ben Nevis, bez podłokietników, niebieski
kod: KS57
jutro u Ciebie
320,69 zł brutto
Hit cenowy
Krzesło biurowe Nowy Styl Iso Black C38, ciemnoszary
Krzesło biurowe Nowy Styl Iso Black C38, ciemnoszary
kod: KS283
15 mar u Ciebie
158,72 zł brutto
Hit cenowy
Mata podłogowa pod krzesło MemoBe, 100x70cm, twarda, mleczny
Mata podłogowa pod krzesło MemoBe, 100x70cm, twarda, mleczny
kod: ZB93
jutro u Ciebie
57,66 zł brutto
Ofix Days
Mata podłogowa pod krzesło Q-Connect, 120x90cm, prostokątny, twarda, przezroczysty
Mata podłogowa pod krzesło Q-Connect, 120x90cm, prostokątny, twarda, przezroczysty
kod: ZB61
jutro u Ciebie
172,94 zł brutto
Mata podłogowa pod krzesło Q-Connect, 134x115cm, litera T, miękka, przezroczysty
Mata podłogowa pod krzesło Q-Connect, 134x115cm, litera T, miękka, przezroczysty
kod: ZB60
6 mar u Ciebie
182,09 zł brutto
Podnóżek regulowany Q-Connect, 400x70x350mm, antracytowy
Podnóżek regulowany Q-Connect, 400x70x350mm, antracytowy
kod: FR28
jutro u Ciebie
242,19 zł brutto
Mata podłogowa pod krzesło Q-Connect, 120x90cm, litera T, miękka, przezroczysty
Mata podłogowa pod krzesło Q-Connect, 120x90cm, litera T, miękka, przezroczysty
kod: ZB59
6 mar u Ciebie
222,51 zł brutto
Mata podłogowa pod krzesło Q-Connect, 134x115cm, litera T, twarda, przezroczysty
Mata podłogowa pod krzesło Q-Connect, 134x115cm, litera T, twarda, przezroczysty
kod: ZB63
6 mar u Ciebie
293,97 zł brutto
Mata podłogowa pod krzesło Q-Connect, 120x90cm, litera T, twarda, przezroczysty
Mata podłogowa pod krzesło Q-Connect, 120x90cm, litera T, twarda, przezroczysty
kod: ZB62
6 mar u Ciebie
222,51 zł brutto
Fotel biurowy Office Products Cyprus, ekoskóra, czarny
Fotel biurowy Office Products Cyprus, ekoskóra, czarny
kod: KS210
6 mar u Ciebie
736,77 zł brutto
Fotel biurowy Office Products Corfu, tkanina membranowa/ekoskóra, czarny
Fotel biurowy Office Products Corfu, tkanina membranowa/ekoskóra, czarny
kod: FT57
jutro u Ciebie
576,87 zł brutto
Fotel biurowy Office Products Corsica, ekoskóra, czarny
Fotel biurowy Office Products Corsica, ekoskóra, czarny
kod: FT58
jutro u Ciebie
626,07 zł brutto
Mata dekontaminacyjna (dezynfekcyjna), 115x60cm, 30 warstw, biały(c)
Mata dekontaminacyjna (dezynfekcyjna), 115x60cm, 30 warstw, biały(c)
kod: ZB81
wydłużony czas dostawy
98,40 zł brutto
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, niebieski
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, niebieski
kod: KS382
jutro u Ciebie
812,37 zł brutto
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, szary
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, szary
kod: KS383
jutro u Ciebie
812,85 zł brutto
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, żółty
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, żółty
kod: KS384
jutro u Ciebie
867,27 zł brutto
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, niebieski
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, niebieski
kod: KS385
jutro u Ciebie
330,80 zł brutto
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, szary
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, szary
kod: KS386
jutro u Ciebie
313 zł brutto
Kółka do krzeseł Nowy Styl, 11mm, do powierzchni twardych, 5 sztuk, szaro-czarny
Kółka do krzeseł Nowy Styl, 11mm, do powierzchni twardych, 5 sztuk, szaro-czarny
kod: KK7
jutro u Ciebie
77,37 zł brutto
Podnóżek regulowany Kensington SoleMassage, czarny
Podnóżek regulowany Kensington SoleMassage, czarny
kod: FR40
jutro u Ciebie
326,10 zł brutto

Jakie inne meble sprawdzą się w aranżacji nowoczesnego biura oraz w pracy home office?

Z pewnością warto wygospodarować miejsce na regały, szafy i półki. Będziesz mieć miejsce do przechowywania luźnych dokumentów, segregatorów, skoroszytów, teczek zawieszanych, kartotek i pojemników na akta, czyli na wszystko to co jest konieczne do wykonywania codziennych obowiązków w Twojej biurowej pracy. Ważne jest by wygospodarować przestrzeń dla tych regałów i ustawić meble blisko biurka, oczywiście w miarę możliwości. Wtedy wszystkie przechowywane na nich przedmioty będziesz mieć zawsze pod ręką. Jeśli chodzi o wielkość regałów, dopasuj ich gabaryty do miejsca jakim dysponujesz- na niewielkiej przestrzeni nie warto umieszczać ogromnych szaf, które przytłoczą wnętrze. Tutaj liczyć się będą jasne kolory, które rozjaśnią pokój i optycznie go powiększą. W sklepach tego rodzaju meble możesz kupić gotowe lub zamówić pod konkretny wymiar.

Kupując meble do biura kieruj się nie tylko ich użytecznością, ale także jakością wykonania i wykończeniem. Wybieraj tylko modele o wysokiej trwałości, od sprawdzonych marek. Meble te powinny Ci służyć przez lata, tak więc ich wytrzymałość jest niezwykle istotną kwestią. A ponieważ, tak jak wspomnieliśmy powyżej, biuro jest wizytówką firmy warto kierować się także względami estetycznymi. Dopasuj rodzaj mebli do interesującego się stylu wnętrza, by stworzyć spójną aranżację, która nie będzie rozpraszać uwagi użytkowników a dodatkowo zadba o elegancki i profesjonalny wizerunek Twojej firmy.

pracownik biurowy opierający się o regał z dokumentami

Umeblowanie biura to jednak nie tylko meble, ale także biurowy sprzęt, bez którego trudno byłoby pracować. Dlatego w dalszej kolejności to właśnie na nim skupimy naszą uwagę.

Wyposażenie biura sprzęt. Jakie urządzenia wybrać? Czy monitor i drukarka wystarczą?

Nieodłącznym elementem pracy biurowej jest sprzęt elektroniczny. Rzeczą pierwszej potrzeby jest oczywiście komputer, gdyż to właśnie praca przy komputerze stanowi większą część biurowego dnia. Może to być komputer stacjonarny lub laptop. Ich parametry dobierz do swoich potrzeb. Ważną rzeczą w biurze jest monitor z dobrą matrycą. To dzięki niej wyświetlany obraz będzie wyraźny i doskonałej jakości. Dostępne na rynku modele ekranów mają różną wielkość, rozdzielczość oraz współczynnik proporcji, więc każdy znajdzie coś dla siebie. W tym miejscu warto wspomnieć o dodatkowych akcesoriach do ekranów, które mogą znacznie poprawić komfort pracy. A są nimi uchwyty do monitorów, filtry prywatyzujące oraz podstawy pod monitor. Aby praca z komputerem była komfortowa i efektywna niezbędne są akcesoria komputerowe takie jak: klawiatura, mysz a także wszelkiego rodzaju podkładki pod mysz i pod nadgarstki. Polecamy ergonomiczną serię podkładek Leitz Ergo Wow, które nie tylko wpłyną na poprawę komfortu pracy, ale także za sprawą wyrafinowanego designu dodadzą stylu Twojemu pomieszczeniu.

Polecane produkty

Mysz bezprzewodowa Rapoo, M10PLUS, optyczna, biały
Mysz bezprzewodowa Rapoo, M10PLUS, optyczna, biały
kod: MS145
jutro u Ciebie
45,71 zł brutto
Ofix Days
Hit cenowy
Podkładka pod mysz Hama, skórzane wykończenie, 220x180x3mm, czarny
Podkładka pod mysz Hama, skórzane wykończenie, 220x180x3mm, czarny
kod: PZ81
jutro u Ciebie
22,99 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Logitech M705 Marathon, laserowa, czarno-szary
Mysz bezprzewodowa Logitech M705 Marathon, laserowa, czarno-szary
kod: MS108
jutro u Ciebie
204,06 zł brutto
Podkładka żelowa pod mysz Esperanza EA137R, 230x190x20mm, czerwony
Podkładka żelowa pod mysz Esperanza EA137R, 230x190x20mm, czerwony
kod: PZ144
jutro u Ciebie
13,85 zł brutto
Podkładka żelowa pod mysz Esperanza EA137R, 230x190x20mm, granatowy
Podkładka żelowa pod mysz Esperanza EA137R, 230x190x20mm, granatowy
kod: PZ151
jutro u Ciebie
14,50 zł brutto
Zestaw bezprzewodowy Hama KMW-700, klawiatura + mysz, czarny
Zestaw bezprzewodowy Hama KMW-700, klawiatura + mysz, czarny
kod: KL126
jutro u Ciebie
137 zł brutto
Zestaw przewodowy Logitech MK120 (920-002563), klawiatura + mysz, czarny
Zestaw przewodowy Logitech MK120 (920-002563), klawiatura + mysz, czarny
kod: KL116
jutro u Ciebie
111,81 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Logitech M235, optyczna, szary
Mysz bezprzewodowa Logitech M235, optyczna, szary
kod: MS195
jutro u Ciebie
131,49 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Defender Accura MM-665, optyczna, czarny
Mysz bezprzewodowa Defender Accura MM-665, optyczna, czarny
kod: MS290
5 mar u Ciebie
25,01 zł brutto
Klawiatura przewodowa Logitech K120, czarny
Klawiatura przewodowa Logitech K120, czarny
kod: KL7
jutro u Ciebie
58,57 zł brutto
Klawiatura przewodowa Logitech Comfort Keyboard K280E, czarny
Klawiatura przewodowa Logitech Comfort Keyboard K280E, czarny
kod: KL42
jutro u Ciebie
127,80 zł brutto
Zestaw bezprzewodowy Logitech MK540, klawiatura+mysz, czarny
Zestaw bezprzewodowy Logitech MK540, klawiatura+mysz, czarny
kod: KL91
jutro u Ciebie
279,98 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Defender Wave MM-995 RF, optyczna, brązowy
Mysz bezprzewodowa Defender Wave MM-995 RF, optyczna, brązowy
kod: MS292
jutro u Ciebie
24 zł brutto
Wyprzedaż
Podkładka przed klawiaturę Fellowes  I-Spire, 22x325-300x70mm, czarny
Podkładka przed klawiaturę Fellowes I-Spire, 22x325-300x70mm, czarny
kod: PZ53
jutro u Ciebie
-17%
62,61 zł brutto
51,97 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 62,61
Podkładka piankowa pod mysz Natec Chipmunk, 235x195x22mm, czarny
Podkładka piankowa pod mysz Natec Chipmunk, 235x195x22mm, czarny
kod: PZ135
jutro u Ciebie
24,43 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Xiaomi Mi Dual Mode Wireless Mouse Silent Edition, optyczna, biały
Mysz bezprzewodowa Xiaomi Mi Dual Mode Wireless Mouse Silent Edition, optyczna, biały
kod: MS299
jutro u Ciebie
63,35 zł brutto
Mysz bezprzewodowa Defender Virtual MB-635, optyczna, czarny
Mysz bezprzewodowa Defender Virtual MB-635, optyczna, czarny
kod: MS302
jutro u Ciebie
-16%
24,59 zł brutto
20,69 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 24,59
Mysz przewodowa Kensington, ValuMouse, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Kensington, ValuMouse, optyczna, czarny
kod: MS205
jutro u Ciebie
78,60 zł brutto
Trackball przewodowy Kensington Orbit, optyczny, srebrny
Trackball przewodowy Kensington Orbit, optyczny, srebrny
kod: MS206
jutro u Ciebie
196,90 zł brutto
Trackball przewodowy z pierścieniem Kensington Orbit, optyczny, czarny
Trackball przewodowy z pierścieniem Kensington Orbit, optyczny, czarny
kod: MS207
jutro u Ciebie
294,61 zł brutto

Jednak laptop i monitor oraz akcesoria komputerowe to nie jedyne urządzenia, w które powinny znajdować się w wygodnym biurze. Ponieważ praca w biurze bezpośrednio związana jest z pracą z dokumentami, urządzeniem obowiązkowym jest drukarka a do niej papier ksero. Możesz na niej drukować potrzebne pisma, umowy, cenniki czy ulotki zarówno czarno-białe jak i w kolorze. Jeśli wydrukowałeś bardzo ważny dokument, który nie może ulec zniszczeniu użyj laminatora. Z jego pomocą oprawisz wydruk specjalną folią laminacyjną i nadasz mu w ten sposób wysokiej trwałości i odporności na czynniki zewnętrzne. Twój dokument będzie w idealnym stanie, zawsze kiedy po niego sięgniesz. Dlatego zaopatrz swoją przestrzeń do pracy w praktyczny laminator. Nie zapomnij też o bindownicy, która przyda Ci się do oprawy większej ilość kartek, łącząc je przy pomocy specjalnego grzbietu oraz okładek- przedniej i tylnej.

Jaki jeszcze sprzęt przyda Ci się w dużym i małym biurze oraz domowym gabinecie? Z pewnością niszczarka. Właściwa utylizacja dokumentów jest szczególnie istotna w pozbywaniu się pism o wysokim stopniu poufności. Wybierz niszczarkę zgodną z RODO a będziesz mieć pewność, że zastrzeżone treści zawarte na niszczonych kartkach nie będą do odzyskania. W ten sposób nie dojdzie do kradzieży danych przez osoby niepowołane. Jeśli zamierzasz urządzić biuro w domu wystarczy Ci model niszczarki, który niszczyć będzie jednorazowo kilka, kilkanaście kartek. Jeśli zaś szukasz niszczarki do dużego biura korporacyjnego sięgnij po warianty bardziej wydajne. Zwróć też uwagę, że niektóre modele posiadają możliwość niszczenia innych nośników danych takich jak płyty CD/DVD, dyskietki, karty plastikowe oraz nośniki elektroniczne.

niszczarka stojąca przy biurku

Drobny sprzęt biurowy - w co warto zainwestować?

Z bardziej drobnego sprzętu, polecamy zaopatrzyć biuro w kalkulatory do niezbędnych obliczeń. W zależności od potrzeb, wybierz do swojego biura tradycyjne kalkulatory o podstawowych funkcjach lub te bardziej profesjonalne czyli naukowe lub z drukarką. Na Twoim biurku powinna się też zmieścić lampka biurowa. Będzie ona nieoceniona w sytuacji, gdy w Twoim biurze dostęp do światła dziennego jest ograniczony oraz w trakcie zimowych i jesiennych dni, kiedy szybko robi się ciemno. Dzięki lampce uzyskasz ukierunkowane źródło światła, które dopasujesz do swoich potrzeb, co będzie miało wpływ na jakość Twojej pracy. Doskonałym pomysłem jest zaopatrzenie gabinetu w zegar ścienny, który jest nie tylko użytecznym akcesorium, ale także elementem designu wpływającym na charakter i styl wnętrza. Idealną propozycją jest zegar ścienny Leitz Wow w różnych kolorach do wyboru.

Przydatne sprzęty do biura to również zszywacze i dziurkacze. Nawet małe biuro w domu nie obędzie się bez tych artykułów- sprawdzą się, w każdym miejscu w którym pracuje się z dokumentami. Zszywaczem zepniesz ze sobą luźne notatki, rachunki, umowy itp. i zaprowadzisz w nich porządek. Z kolei przy pomocy dziurkacza zrobisz w arkuszach otwory, dzięki czemu będziesz mógł wpiąć przedziurkowane kartki do segregatora czy skoroszytu. W ten sposób odpowiednio je zarchiwizujesz.

Dla miłośników nowoczesnych gadżetów polecamy piórniki z ładowarką indukcyjną. Taki sprzęt nie tylko pomaga utrzymać porządek w przyborach do pisania, ale także posłuży Ci do wygodnego, bezprzewodowego ładowania Twojego smartfona - za pomocą indukcji.

Wyposażenie biura akcesoria. Jakie przybory do biura są niezbędne w codziennej pracy?

Poza urządzeniami przydatne rzeczy do biura to oczywiście wszelkie akcesoria biurowe. Począwszy od artykułów piśmiennych niezbędnych do podpisywania różnego rodzaju dokumentów, poprzez potrzebne do notowania zeszyty, kołonotatniki, bloki biurowe i karteczki samoprzylepne, aż po wszystkie artykuły do organizacji i archiwizacji papierów. Wśród najważniejszych z nich wymienić należy koszulki, teczki (np. z gumką marki Leitz), skoroszyty i segregatory. Ciekawym i praktycznym rozwiązaniem są również pudła archiwizacyjne, w których możesz schować dokumenty lub drobne przedmioty, zabezpieczając je przed zniszczeniem i zgubieniem. Doskonałą propozycją są uniwersalne, kartonowe pudła Leitz Click&Store z przegródkami lub bez, pokryte polipropylenem dla zwiększonej wytrzymałości. Posiadają zdejmowaną pokrywę a ich konstrukcja na napy ułatwia ich szybkie złożenie. Każde z tych pudeł posiada etykietę do opisu dla łatwej identyfikacji zawartości.

Polecane produkty

Blok techniczny kolorowy Intedruk, A3, 10 kartek, mix wzorów
Blok techniczny kolorowy Intedruk, A3, 10 kartek, mix wzorów
kod: PS67
jutro u Ciebie
11,64 zł brutto
Podkład do pisania D.Rect (clipboard) z okładką, A4, czarny
Podkład do pisania D.Rect (clipboard) z okładką, A4, czarny
kod: CB126
jutro u Ciebie
10,39 zł brutto
Kolorowanka Herlitz Eko, A4, 80k, 160 ilustracji, mix wzorów
Kolorowanka Herlitz Eko, A4, 80k, 160 ilustracji, mix wzorów
kod: PS111
pojutrze u Ciebie
36,78 zł brutto
Karteczki samoprzylepne Interdruk, 50x50mm, 250 karteczek,  mix kolorów neonowych
Karteczki samoprzylepne Interdruk, 50x50mm, 250 karteczek, mix kolorów neonowych
kod: NS370
jutro u Ciebie
9,46 zł brutto
Zeszyt w wąskie linie Interdruk, A5, miękka oprawa, 16 kartek, mix wzorów
Zeszyt w wąskie linie Interdruk, A5, miękka oprawa, 16 kartek, mix wzorów
kod: ZS187
jutro u Ciebie
1,33 zł brutto
Podkład z klipem Biurfol, A4 poziomy (klip po dłuższym boku), czarny
Podkład z klipem Biurfol, A4 poziomy (klip po dłuższym boku), czarny
kod: CB95
pojutrze u Ciebie
10,95 zł brutto
Podkład do pisania Biurfol, A3, klip po dłuższym boku, granatowy
Podkład do pisania Biurfol, A3, klip po dłuższym boku, granatowy
kod: CB75
jutro u Ciebie
35,25 zł brutto
Karteczki samoprzylepne MemoBe, 75x75mm, 300 karteczek, żółty
Karteczki samoprzylepne MemoBe, 75x75mm, 300 karteczek, żółty
kod: NS362
jutro u Ciebie
5,23 zł brutto
Zakładki samoprzylepne Grand GR-Z4-50, flagi, indeksujące, papier, 50x20mm, 4x50 sztuk, mix kolorów
Zakładki samoprzylepne Grand GR-Z4-50, flagi, indeksujące, papier, 50x20mm, 4x50 sztuk, mix kolorów
kod: ZI133
jutro u Ciebie
1,60 zł brutto
Zakładki samoprzylepne Donau proste, indeksujące, folia, półtransparentne, 25x45mm, 40 sztuk, mix kolorów
Zakładki samoprzylepne Donau proste, indeksujące, folia, półtransparentne, 25x45mm, 40 sztuk, mix kolorów
kod: GP736
jutro u Ciebie
14,34 zł brutto
Karteczki do notatek Donau, nieklejone, 83x83x75mm, 750 kartek, mix kolorów
Karteczki do notatek Donau, nieklejone, 83x83x75mm, 750 kartek, mix kolorów
kod: PN19
jutro u Ciebie
18,68 zł brutto
Blok techniczny Happy Color Premium, A3, 10 kartek, czarny
Blok techniczny Happy Color Premium, A3, 10 kartek, czarny
kod: PS169
jutro u Ciebie
21,76 zł brutto
Hit cenowy
Brulion w kratkę Leitz Wow, A5, twarda oprawa, 80 kartek, czarny
Brulion w kratkę Leitz Wow, A5, twarda oprawa, 80 kartek, czarny
kod: ZS518
5 mar u Ciebie
27,21 zł brutto
Kołonotatnik Grand NOTOBook, A4, w kratkę, 100 kartek, szary
Kołonotatnik Grand NOTOBook, A4, w kratkę, 100 kartek, szary
kod: ZS639
jutro u Ciebie
25,17 zł brutto
Zakładki samoprzylepne Post-it, indeksujące, strzałka, 11.9x43.2mm, 5x20 sztuk, mix kolorów
Zakładki samoprzylepne Post-it, indeksujące, strzałka, 11.9x43.2mm, 5x20 sztuk, mix kolorów
kod: ZI99
jutro u Ciebie
54 zł brutto
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky, 127x76mm, 12x90 karteczek, żółty neonowy
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky, 127x76mm, 12x90 karteczek, żółty neonowy
kod: NS374
jutro u Ciebie
242,19 zł brutto
Karteczki samoprzylepne Post-it 654N, 76x76mm, 100 karteczek, pomarańczowy neonowy
Karteczki samoprzylepne Post-it 654N, 76x76mm, 100 karteczek, pomarańczowy neonowy
kod: NS367
jutro u Ciebie
9,23 zł brutto
Karteczki samoprzylepne Q-connect Rainbow, 127x76mm, 4x3x100 karteczek, mix kolorów pastelowych
Karteczki samoprzylepne Q-connect Rainbow, 127x76mm, 4x3x100 karteczek, mix kolorów pastelowych
kod: NS368
jutro u Ciebie
62,61 zł brutto
Karteczki samoprzylepne Post-It, Z-notes, R-330, 76x76mm, 12x100 karteczek, żółty pastelowy
Karteczki samoprzylepne Post-It, Z-notes, R-330, 76x76mm, 12x100 karteczek, żółty pastelowy
kod: NS369
jutro u Ciebie
157,32 zł brutto
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky, 47.6x47.6mm, 12x90 karteczek, żółty
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky, 47.6x47.6mm, 12x90 karteczek, żółty
kod: NS377
jutro u Ciebie
88,44 zł brutto

Zastanawiasz się jakie niezbędne artykuły powinny znaleźć się na Twoim biurku? Na pewno nie może na nim zabraknąć półek i szuflad na dokumenty oraz pojemników na katalogi i czasopisma. Dzięki nim uporządkujesz luźne kartki papieru, które porozrzucane po blacie biurka tworzą ogromny bałagan. Na biurku sprawdzą się również wszelkiego rodzaju przyborniki, w których przechowasz i dokumenty i akcesoria. A są to na przykład trwałe pojemniki z materiału ABS wykonane przez markę Leitz, które możesz zakupić u nas z pokrywą lub bez. Zmieścisz w nich nożyczki, taśmę klejącą, linijkę, zszywacz z zapasem zszywek, dziurkacz i inne niezbędne akcesoria, w tym ładowarkę do telefonu. Jeśli lubisz umilić sobie dzień pracy słuchając swojej ulubionej muzyki, rozważ zakup kubka na długopisy ze wzmacniaczem dźwięku. Wystarczy umieścić swój smartfon w specjalnej przegródce by wydobywający się z niego dźwięk był bardziej wyraźny i czysty- świetny gadżet dla melomanów. Pod biurko z kolei polecamy kosze na odpady, z pomocą których w łatwy sposób pozbędziesz się biurowych śmieci.

Polecane produkty

Kosz na śmieci Han Grip, 18l, czarny
Kosz na śmieci Han Grip, 18l, czarny
kod: KP177
jutro u Ciebie
30,17 zł brutto
Kosz na śmieci Q-Connect, druciany, 19l, srebrny
Kosz na śmieci Q-Connect, druciany, 19l, srebrny
kod: KM7
jutro u Ciebie
-8%
24,74 zł brutto
22,76 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 24,74
Kosz na śmieci Q-connect Office Set, druciany, ażurowy, 12l, srebrny
Kosz na śmieci Q-connect Office Set, druciany, ażurowy, 12l, srebrny
kod: KM164
jutro u Ciebie
18,95 zł brutto
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, żółty
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, żółty
kod: KP297
jutro u Ciebie
41,38 zł brutto
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15l, czarny
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15l, czarny
kod: KP298
jutro u Ciebie
43,30 zł brutto
Kosz na śmieci Durable Eco, 16l, okragły, szary
Kosz na śmieci Durable Eco, 16l, okragły, szary
kod: KP356
jutro u Ciebie
50,31 zł brutto
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, biały
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, biały
kod: KP86
7 mar u Ciebie
42,09 zł brutto
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, różowy
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, różowy
kod: KP88
jutro u Ciebie
41,38 zł brutto
Kosz na śmieci Durable Basic, 13l, czarny
Kosz na śmieci Durable Basic, 13l, czarny
kod: KP360
jutro u Ciebie
-6%
42,93 zł brutto
40,47 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 42,93
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, turkusowy
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, turkusowy
kod: KP295
jutro u Ciebie
41,38 zł brutto
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, fioletowy
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, fioletowy
kod: KP296
jutro u Ciebie
41,38 zł brutto
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, żółty
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, żółty
kod: KP18
jutro u Ciebie
47,85 zł brutto
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, czerwony
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, czerwony
kod: KP3
jutro u Ciebie
47,85 zł brutto
Kosz na śmieci Leviatan, metalowa siatka, 12l, szary
Kosz na śmieci Leviatan, metalowa siatka, 12l, szary
kod: KM157
jutro u Ciebie
54 zł brutto
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, niebieski
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, niebieski
kod: KP331
8 mar u Ciebie
50,31 zł brutto
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, czarny
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, czarny
kod: KP332
jutro u Ciebie
50,31 zł brutto
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
kod: KM154
pojutrze u Ciebie
-5%
135,18 zł brutto
127,80 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 135,18
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, szary
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, szary
kod: KM155
jutro u Ciebie
-5%
135,18 zł brutto
127,80 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 135,18
Kosz na śmieci Leitz WOW, 15L, zielony
Kosz na śmieci Leitz WOW, 15L, zielony
kod: KP276
7 mar u Ciebie
39,06 zł brutto
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, srebrny
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, srebrny
kod: KM170
jutro u Ciebie
186,84 zł brutto

By zaaranżować biuro w domu (tzw. biuro domowe) lub biuro w siedzibie firmy musisz wziąć pod uwagę wiele kwestii. Przede wszystkim zastanów się jakie produkty będą Ci potrzebne, by Twoja przestrzeń do pracy była funkcjonalna. Sporządź listę mebli, sprzętu i artykułów biurowych, bez których nie wyobrażasz sobie swojej działalności. Wybieraj produkty dobrej jakości, od renomowanych producentów, które będą Ci służyć niezawodnie przez długi czas. Zwracaj uwagę nie tylko na użyteczność elementów wyposażenia biura, ale także na ich aspekt wizualny, który zgodnie z powiedzeniem "jak Cię widzą tak Cię piszą" wpływać będzie na wizerunek firmy. Dobieraj stylowe produkty tworzące spójną całość. Najlepiej sprawdzą się akcesoria pochodzące z jednej kolekcji, które będą ze sobą współgrać i tworzyć estetyczną, profesjonalną przestrzeń. Przykładem takiej kolekcji jest seria Leitz Wow, która oferuje całą gamę nowoczesnych produktów do biura, w wielu fantastycznych wersjach kolorystycznych. Są to eleganckie artykuły, do tego z nietoksycznych materiałów, które sprawią, że wnętrze Twojego biura zyska blasku i stylu. Po wszystkie elementy wyposażenia biura zapraszamy do naszego sklepu internetowego. Z Ofix.pl urządzisz swoje biuro tanio i stylowo, a co najważniejsze funkcjonalnie. Sprawdź również ranking foteli biurowych, by wybrać najlepszy dla Twojego biura.