• Menu
Darmowa dostawa od: 100 zł brutto
Ceny netto
Pomoc
Biuro obsługi klienta
801 800 801
opłata 0,29zł netto/min
pon. - pt. 8:00 - 16:00
Napisz wiadomość
info@ofix.pl

Wiedza o tym, jak urządzić biuro jest niezbędna do stworzenia środowiska, które zwiększa produktywność pracowników i zapewnia im odpowiednią koncentrację. Jednak przy tak dużej różnorodności artykułów oraz mebli biurowych na rynku, trudno jest wybrać to, co najlepiej sprawdzi się w Twoim miejscu pracy. Dlatego postaramy Ci się pomóc złagodzić stres związany z planowaniem przestrzeni biurowej i w tym artykule podpowiemy na co warto zwrócić uwagę, by zaaranżować strefę do pracy w prawidłowy sposób. W Ofix.pl rozumiemy, że projekt Twojego biura bezpośrednio wpływa na wydajność i kreatywność pracowników oraz jakość pracy, dlatego poniżej omówimy jakie produkty są niezbędne do stworzenia wygodnej i funkcjonalnej przestrzeni roboczej. Zachęcamy do lektury.

Jak urządzić biuro w pracy? Biurko i wygodny fotel to podstawa!

Urządzanie nowoczesnego biura to nie lada wyzwanie. Odpowiednio urządzone miejsce do pracy powinno być funkcjonalne i przyjazne dla jego użytkowników, a do tego prezentować się nienagannie, gdyż stanowi wizytówkę firmy. Ale jak sprawić by tak się stało? Zacznij od wyboru komfortowych mebli, które tworzyć będą ergonomiczne stanowisko pracy. Przede wszystkim zaopatrz pomieszczenie w odpowiednie biurka. To przy nich pracownicy biurowi spędzają większą część dnia wypełniając swoje służbowe obowiązki. Dlatego ważne jest by były one optymalnie dopasowane do ich potrzeb. Warto wybierać modele posiadające regulację wysokości, która pozwala na dostosowanie ustawień chociażby do wzrostu pracownika. Takie biurka z regulacją cieszą się coraz większą popularnością, ponieważ umożliwiają pracę w pozycji stojącej. Jeśli chodzi o blat biurka powinien być na tyle szeroki i długi by zapewniał odpowiednią powierzchnię roboczą, dostosowaną do wykonywanego rodzaju pracy i by wszystkie niezbędne materiały były w zasięgu ręki. Jak ustawić biurko? To proste ustaw biurko tak, by miało dostęp do światła, najlepiej bokiem do okna. Jeśli zamierzasz urządzić domowe biuro nie zapominaj też o tym, by wydzielić na biurko takie miejsce by oddzielić strefę pracy od strefy prywatnej, tym bardziej jeśli chcesz postawić biurko w sypialni.

biurko i fotel biurowy

Wiesz już, że biurko jest obowiązkowym elementem wyposażenia i to nieważne czy aranżujesz biuro w siedzibie firmy czy tworzysz przestrzeń do pracy w domu. Jaki jeszcze mebel potrzebny jest do pracy stacjonarnej w firmowym gabinecie oraz do miejsca do pracy zdalnej w domowym biurze? Wielogodzinna praca biurowa wiąże się z dużym obciążeniem kręgosłupa i częstymi przykrymi dolegliwościami. Zadbaj więc o ergonomiczny fotel biurowy lub obrotowe krzesło. Ich zadaniem jest zapewnienie odpowiedniego podparcia pleców i wyeliminowanie wszelkich bólów i mogących wystąpić obrażeń. Tak samo jak w przypadku biurka, wybieraj warianty z możliwością jak największej regulacji ustawień. Warto postawić na modele z wyprofilowanym oparciem, posiadające zagłówek oraz podłokietniki. Dla większej wygody polecamy wykorzystać podpórki pod plecy oraz ergonomiczne podnóżki (sprawdź podnóżek Leitz Ergo Wow).

Polecane produkty

Krzesło do biurka Entelo Norm z podnóżkiem, rozmiar 5 WK+P, tkanina Jasmine JS03, szary, biała podstawa
Krzesło do biurka Entelo Norm z podnóżkiem, rozmiar 5 WK+P, tkanina Jasmine JS03, szary, biała podstawa
kod: KS438
22 kwi u Ciebie
700,71 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Velvet VT17, antracyt, czarna podstawa
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Velvet VT17, antracyt, czarna podstawa
kod: KS445
22 kwi u Ciebie
541,31 zł brutto
szt.
1 szt.
Stołek Leitz Ergo, do aktywnego siedzenia, ciemnoszary
Stołek Leitz Ergo, do aktywnego siedzenia, ciemnoszary
kod: KS450
22 kwi u Ciebie
-8%
593,86 zł brutto
545,62 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 593,86
szt.
1 szt.
Piłka do siedzenia Leitz Ergo, 65cm, z zabezpieczeniem przed niekontrolowanym toczeniem się, ciemnoszary
Piłka do siedzenia Leitz Ergo, 65cm, z zabezpieczeniem przed niekontrolowanym toczeniem się, ciemnoszary
kod: KS414
28 kwi u Ciebie
-17%
421,07 zł brutto
351,46 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 421,07
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka dla chłopca Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Storia ST33, czarny z motywem moro, czarna podstawa
Krzesło do biurka dla chłopca Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Storia ST33, czarny z motywem moro, czarna podstawa
kod: KS432
22 kwi u Ciebie
541,31 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Norm, rozmiar 5, tkanina Visto VS08, różowy, biała podstawa
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Norm, rozmiar 5, tkanina Visto VS08, różowy, biała podstawa
kod: KS441
22 kwi u Ciebie
637,62 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Jasmine JS08, różowy, biała podstawa
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Jasmine JS08, różowy, biała podstawa
kod: KS435
22 kwi u Ciebie
581,72 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Storia ST31, różowy w motylki, biała podstawa
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Storia ST31, różowy w motylki, biała podstawa
kod: KS424
22 kwi u Ciebie
581,72 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Jasmine JS08, różowy, biała podstawa
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Jasmine JS08, różowy, biała podstawa
kod: KS428
22 kwi u Ciebie
605,95 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Visto VS08, różowy, biała podstawa
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Visto VS08, różowy, biała podstawa
kod: KS427
22 kwi u Ciebie
605,95 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Duo, rozmiar 5, tkanina Jasmine JS03, szary, biała podstawa
Krzesło do biurka Entelo Duo, rozmiar 5, tkanina Jasmine JS03, szary, biała podstawa
kod: KS430
22 kwi u Ciebie
718,42 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Duo, rozmiar 5, tkanina Velvet VT03, szary, biała podstawa
Krzesło do biurka Entelo Duo, rozmiar 5, tkanina Velvet VT03, szary, biała podstawa
kod: KS429
22 kwi u Ciebie
718,42 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Jasmine JS03, szary, biała podstawa
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Jasmine JS03, szary, biała podstawa
kod: KS440
22 kwi u Ciebie
581,72 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Jasmine JS08, niebieski, biała podstawa
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Jasmine JS08, niebieski, biała podstawa
kod: KS436
22 kwi u Ciebie
581,72 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Jasmine JS33, ciemny szary, czarna podstawa
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Jasmine JS33, ciemny szary, czarna podstawa
kod: KS437
22 kwi u Ciebie
529 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Storia ST28, czarny z motywem zwierzaków, czarna podstawa
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Storia ST28, czarny z motywem zwierzaków, czarna podstawa
kod: KS442
22 kwi u Ciebie
525,15 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Velvet VT17, antracyt, czarna podstawa
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Velvet VT17, antracyt, czarna podstawa
kod: KS443
22 kwi u Ciebie
523,60 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Velvet VT24, granatowy, czarna podstawa
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Velvet VT24, granatowy, czarna podstawa
kod: KS444
22 kwi u Ciebie
525,15 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Jasmine JS33, ciemny szary, czarna podstawa
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Jasmine JS33, ciemny szary, czarna podstawa
kod: KS439
22 kwi u Ciebie
541,31 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Storia ST28, czarny z motywem zwierzaków, czarna podstawa
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Storia ST28, czarny z motywem zwierzaków, czarna podstawa
kod: KS425
22 kwi u Ciebie
541,31 zł brutto
szt.
1 szt.

Jakie inne meble sprawdzą się w aranżacji nowoczesnego biura oraz w pracy home office?

Z pewnością warto wygospodarować miejsce na regały, szafy i półki. Będziesz mieć miejsce do przechowywania luźnych dokumentów, segregatorów, skoroszytów, teczek zawieszanych, kartotek i pojemników na akta, czyli na wszystko to co jest konieczne do wykonywania codziennych obowiązków w Twojej biurowej pracy. Ważne jest by wygospodarować przestrzeń dla tych regałów i ustawić meble blisko biurka, oczywiście w miarę możliwości. Wtedy wszystkie przechowywane na nich przedmioty będziesz mieć zawsze pod ręką. Jeśli chodzi o wielkość regałów, dopasuj ich gabaryty do miejsca jakim dysponujesz- na niewielkiej przestrzeni nie warto umieszczać ogromnych szaf, które przytłoczą wnętrze. Tutaj liczyć się będą jasne kolory, które rozjaśnią pokój i optycznie go powiększą. W sklepach tego rodzaju meble możesz kupić gotowe lub zamówić pod konkretny wymiar.

Kupując meble do biura kieruj się nie tylko ich użytecznością, ale także jakością wykonania i wykończeniem. Wybieraj tylko modele o wysokiej trwałości, od sprawdzonych marek. Meble te powinny Ci służyć przez lata, tak więc ich wytrzymałość jest niezwykle istotną kwestią. A ponieważ, tak jak wspomnieliśmy powyżej, biuro jest wizytówką firmy warto kierować się także względami estetycznymi. Dopasuj rodzaj mebli do interesującego się stylu wnętrza, by stworzyć spójną aranżację, która nie będzie rozpraszać uwagi użytkowników a dodatkowo zadba o elegancki i profesjonalny wizerunek Twojej firmy.

pracownik biurowy opierający się o regał z dokumentami

Umeblowanie biura to jednak nie tylko meble, ale także biurowy sprzęt, bez którego trudno byłoby pracować. Dlatego w dalszej kolejności to właśnie na nim skupimy naszą uwagę.

Wyposażenie biura sprzęt. Jakie urządzenia wybrać? Czy monitor i drukarka wystarczą?

Nieodłącznym elementem pracy biurowej jest sprzęt elektroniczny. Rzeczą pierwszej potrzeby jest oczywiście komputer, gdyż to właśnie praca przy komputerze stanowi większą część biurowego dnia. Może to być komputer stacjonarny lub laptop. Ich parametry dobierz do swoich potrzeb. Ważną rzeczą w biurze jest monitor z dobrą matrycą. To dzięki niej wyświetlany obraz będzie wyraźny i doskonałej jakości. Dostępne na rynku modele ekranów mają różną wielkość, rozdzielczość oraz współczynnik proporcji, więc każdy znajdzie coś dla siebie. W tym miejscu warto wspomnieć o dodatkowych akcesoriach do ekranów, które mogą znacznie poprawić komfort pracy. A są nimi uchwyty do monitorów, filtry prywatyzujące oraz podstawy pod monitor. Aby praca z komputerem była komfortowa i efektywna niezbędne są akcesoria komputerowe takie jak: klawiatura, mysz a także wszelkiego rodzaju podkładki pod mysz i pod nadgarstki. Polecamy ergonomiczną serię podkładek Leitz Ergo Wow, które nie tylko wpłyną na poprawę komfortu pracy, ale także za sprawą wyrafinowanego designu dodadzą stylu Twojemu pomieszczeniu.

Polecane produkty

Klawiatura przewodowa Logitech K120, ukraińska cyrylica, czarny
Klawiatura przewodowa Logitech K120, ukraińska cyrylica, czarny
kod: KL210
22 kwi u Ciebie
75,67 zł brutto
szt.
1 szt.
Mysz przewodowa Fury Battler, podświetlenie, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Fury Battler, podświetlenie, optyczna, czarny
kod: MS188
22 kwi u Ciebie
48,29 zł brutto
szt.
1 szt.
Mysz przewodowa Fury Brawler, podświetlenie, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Fury Brawler, podświetlenie, optyczna, czarny
kod: MS192
22 kwi u Ciebie
-20%
35,26 zł brutto
28,17 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 35,26
szt.
1 szt.
Myszka bezprzewodowa Hama EMW-700, pionowa, optyczna, szary/antracyt
Myszka bezprzewodowa Hama EMW-700, pionowa, optyczna, szary/antracyt
kod: MS322
22 kwi u Ciebie
157,06 zł brutto
szt.
1 szt.
Klawiatura bezprzewodowa Hama WK-300, Multi-Device, AI, czarny
Klawiatura bezprzewodowa Hama WK-300, Multi-Device, AI, czarny
kod: KL215
22 kwi u Ciebie
79,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Myszka bezprzewodowa Hama MW-400 V2, optyczna, czarny
Myszka bezprzewodowa Hama MW-400 V2, optyczna, czarny
kod: MS321
22 kwi u Ciebie
73,65 zł brutto
szt.
1 szt.
Zestaw bezprzewodowy Hama WKM-550, klawiatura + mysz, AI, czarny
Zestaw bezprzewodowy Hama WKM-550, klawiatura + mysz, AI, czarny
kod: KL217
22 kwi u Ciebie
139,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Szuflada na klawiaturę z podkładką pod mysz Fellowes Deluxe Office Suites, czarny
Szuflada na klawiaturę z podkładką pod mysz Fellowes Deluxe Office Suites, czarny
kod: SJ1
22 kwi u Ciebie
267,01 zł brutto
szt.
1 szt.
Mysz przewodowa OMEGA OM-07, optyczna, czarno-biały
Mysz przewodowa OMEGA OM-07, optyczna, czarno-biały
kod: MS131
22 kwi u Ciebie
10,98 zł brutto
szt.
1 szt.
Myszka bezprzewodowa Yenkee Monaco, optyczna, grafitowy
Myszka bezprzewodowa Yenkee Monaco, optyczna, grafitowy
kod: MS221
22 kwi u Ciebie
29,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Mysz przewodowa Kensington Pro Fit, pełnowymiarowa, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Kensington Pro Fit, pełnowymiarowa, optyczna, czarny
kod: MS264
22 kwi u Ciebie
136,38 zł brutto
szt.
1 szt.
Mysz przewodowa Kensington Pro Fit, zmywalna, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Kensington Pro Fit, zmywalna, optyczna, czarny
kod: MS271
22 kwi u Ciebie
153,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Podkładka żelowa pod nadgarstki Dataline, 145x35x555mm, czarny
Podkładka żelowa pod nadgarstki Dataline, 145x35x555mm, czarny
kod: PZ54
22 kwi u Ciebie
162,72 zł brutto
szt.
1 szt.
Podkładka pod mysz Dataline, 300x35x260mm, żelowa, czarny
Podkładka pod mysz Dataline, 300x35x260mm, żelowa, czarny
kod: PZ55
22 kwi u Ciebie
113,36 zł brutto
szt.
1 szt.
Klawiatura i mysz bezprzewodowa Logitech,  MK270 +M185, czarny
Klawiatura i mysz bezprzewodowa Logitech, MK270 +M185, czarny
kod: KL59
22 kwi u Ciebie
140,33 zł brutto
szt.
1 szt.
Mysz przewodowa Defender Alpha MB-507, cicha bezklikowa, 1000dpi, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Defender Alpha MB-507, cicha bezklikowa, 1000dpi, optyczna, czarny
kod: MS312
22 kwi u Ciebie
12,99 zł brutto
szt.
1 szt.
Klawiatura komputerowa Powerton Lana WPK500E US, przewodowa, USB, czarny
Klawiatura komputerowa Powerton Lana WPK500E US, przewodowa, USB, czarny
kod: KL204
22 kwi u Ciebie
166,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Myszka bezprzewodowa Hama MW-300 V2, optyczna, zielony
Myszka bezprzewodowa Hama MW-300 V2, optyczna, zielony
kod: MS315
22 kwi u Ciebie
48,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Myszka bezprzewodowa Defender Accura MM-665 RF, optyczna, niebieski
Myszka bezprzewodowa Defender Accura MM-665 RF, optyczna, niebieski
kod: MS316
22 kwi u Ciebie
27,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Myszka bezprzewodowa Defender Accura MM-665 RF, optyczna, burgund
Myszka bezprzewodowa Defender Accura MM-665 RF, optyczna, burgund
kod: MS317
22 kwi u Ciebie
28,91 zł brutto
szt.
1 szt.

Jednak laptop i monitor oraz akcesoria komputerowe to nie jedyne urządzenia, w które powinny znajdować się w wygodnym biurze. Ponieważ praca w biurze bezpośrednio związana jest z pracą z dokumentami, urządzeniem obowiązkowym jest drukarka a do niej papier ksero. Możesz na niej drukować potrzebne pisma, umowy, cenniki czy ulotki zarówno czarno-białe jak i w kolorze. Jeśli wydrukowałeś bardzo ważny dokument, który nie może ulec zniszczeniu użyj laminatora. Z jego pomocą oprawisz wydruk specjalną folią laminacyjną i nadasz mu w ten sposób wysokiej trwałości i odporności na czynniki zewnętrzne. Twój dokument będzie w idealnym stanie, zawsze kiedy po niego sięgniesz. Dlatego zaopatrz swoją przestrzeń do pracy w praktyczny laminator. Nie zapomnij też o bindownicy, która przyda Ci się do oprawy większej ilość kartek, łącząc je przy pomocy specjalnego grzbietu oraz okładek- przedniej i tylnej.

Jaki jeszcze sprzęt przyda Ci się w dużym i małym biurze oraz domowym gabinecie? Z pewnością niszczarka. Właściwa utylizacja dokumentów jest szczególnie istotna w pozbywaniu się pism o wysokim stopniu poufności. Wybierz niszczarkę zgodną z RODO a będziesz mieć pewność, że zastrzeżone treści zawarte na niszczonych kartkach nie będą do odzyskania. W ten sposób nie dojdzie do kradzieży danych przez osoby niepowołane. Jeśli zamierzasz urządzić biuro w domu wystarczy Ci model niszczarki, który niszczyć będzie jednorazowo kilka, kilkanaście kartek. Jeśli zaś szukasz niszczarki do dużego biura korporacyjnego sięgnij po warianty bardziej wydajne. Zwróć też uwagę, że niektóre modele posiadają możliwość niszczenia innych nośników danych takich jak płyty CD/DVD, dyskietki, karty plastikowe oraz nośniki elektroniczne.

niszczarka stojąca przy biurku

Drobny sprzęt biurowy - w co warto zainwestować?

Z bardziej drobnego sprzętu, polecamy zaopatrzyć biuro w kalkulatory do niezbędnych obliczeń. W zależności od potrzeb, wybierz do swojego biura tradycyjne kalkulatory o podstawowych funkcjach lub te bardziej profesjonalne czyli naukowe lub z drukarką. Na Twoim biurku powinna się też zmieścić lampka biurowa. Będzie ona nieoceniona w sytuacji, gdy w Twoim biurze dostęp do światła dziennego jest ograniczony oraz w trakcie zimowych i jesiennych dni, kiedy szybko robi się ciemno. Dzięki lampce uzyskasz ukierunkowane źródło światła, które dopasujesz do swoich potrzeb, co będzie miało wpływ na jakość Twojej pracy. Doskonałym pomysłem jest zaopatrzenie gabinetu w zegar ścienny, który jest nie tylko użytecznym akcesorium, ale także elementem designu wpływającym na charakter i styl wnętrza. Idealną propozycją jest zegar ścienny Leitz Wow w różnych kolorach do wyboru.

Przydatne sprzęty do biura to również zszywacze i dziurkacze. Nawet małe biuro w domu nie obędzie się bez tych artykułów- sprawdzą się, w każdym miejscu w którym pracuje się z dokumentami. Zszywaczem zepniesz ze sobą luźne notatki, rachunki, umowy itp. i zaprowadzisz w nich porządek. Z kolei przy pomocy dziurkacza zrobisz w arkuszach otwory, dzięki czemu będziesz mógł wpiąć przedziurkowane kartki do segregatora czy skoroszytu. W ten sposób odpowiednio je zarchiwizujesz.

Dla miłośników nowoczesnych gadżetów polecamy piórniki z ładowarką indukcyjną. Taki sprzęt nie tylko pomaga utrzymać porządek w przyborach do pisania, ale także posłuży Ci do wygodnego, bezprzewodowego ładowania Twojego smartfona - za pomocą indukcji.

Wyposażenie biura akcesoria. Jakie przybory do biura są niezbędne w codziennej pracy?

Poza urządzeniami przydatne rzeczy do biura to oczywiście wszelkie akcesoria biurowe. Począwszy od artykułów piśmiennych niezbędnych do podpisywania różnego rodzaju dokumentów, poprzez potrzebne do notowania zeszyty, kołonotatniki, bloki biurowe i karteczki samoprzylepne, aż po wszystkie artykuły do organizacji i archiwizacji papierów. Wśród najważniejszych z nich wymienić należy koszulki, teczki (np. z gumką marki Leitz), skoroszyty i segregatory. Ciekawym i praktycznym rozwiązaniem są również pudła archiwizacyjne, w których możesz schować dokumenty lub drobne przedmioty, zabezpieczając je przed zniszczeniem i zgubieniem. Doskonałą propozycją są uniwersalne, kartonowe pudła Leitz Click&Store z przegródkami lub bez, pokryte polipropylenem dla zwiększonej wytrzymałości. Posiadają zdejmowaną pokrywę a ich konstrukcja na napy ułatwia ich szybkie złożenie. Każde z tych pudeł posiada etykietę do opisu dla łatwej identyfikacji zawartości.

Polecane produkty

Clipboard Leitz Solid, A4, z okładką, jasnoniebieski
Clipboard Leitz Solid, A4, z okładką, jasnoniebieski
kod: CB217
22 kwi u Ciebie
42,64 zł brutto
szt.
1 szt.
Karteczki elektrostatyczne Magnetic, 200x100mm, 100 karteczek, żółty pastelowy
Karteczki elektrostatyczne Magnetic, 200x100mm, 100 karteczek, żółty pastelowy
kod: NS269
wydłużony czas dostawy
-21%
60,15 zł brutto
47,50 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 60,15
szt.
1 szt.
Clipboard Leitz Solid, A4, z okładką, jasnoczerwony
Clipboard Leitz Solid, A4, z okładką, jasnoczerwony
kod: CB218
22 kwi u Ciebie
42,83 zł brutto
szt.
1 szt.
Karteczki samoprzylepne w linie Post-it Super Sticky, 101x101mm, 70 karteczek, zielony neonowy
Karteczki samoprzylepne w linie Post-it Super Sticky, 101x101mm, 70 karteczek, zielony neonowy
kod: NS224
22 kwi u Ciebie
-15%
17,82 zł brutto
15,12 zł brutto
(21,60 zł/100 kartek)
Najniższa cena z 30 dni: 17,82
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Oxford Floral, A5, w linie, 60 kartek, mix wzorów
Kołonotatnik Oxford Floral, A5, w linie, 60 kartek, mix wzorów
kod: ZS336
22 kwi u Ciebie
20,92 zł brutto
(174,33 zł/500 arkuszy)
szt.
1 szt.
Zakładki samoprzylepne Grand ZZ GR-117-25, indeksujące, w podajniku, 45x12 mm, 4x25sztuk,  mix kolorów
Zakładki samoprzylepne Grand ZZ GR-117-25, indeksujące, w podajniku, 45x12 mm, 4x25sztuk, mix kolorów
kod: ZI163
22 kwi u Ciebie
3,99 zł brutto
szt.
1 szt.
Clipboard Prohaccp P0080, poziomy, nierdzewny, A4, srebrny
Clipboard Prohaccp P0080, poziomy, nierdzewny, A4, srebrny
kod: CB210
22 kwi u Ciebie
133,95 zł brutto
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Oxford Floral, A5, w kratkę, 60 kartek, mix wzorów
Kołonotatnik Oxford Floral, A5, w kratkę, 60 kartek, mix wzorów
kod: ZS337
22 kwi u Ciebie
20,55 zł brutto
(171,25 zł/500 arkuszy)
szt.
1 szt.
Podkład do pisania Biurfol (clipboard) z okładką, A3, niebieski
Podkład do pisania Biurfol (clipboard) z okładką, A3, niebieski
kod: CB72
22 kwi u Ciebie
46,62 zł brutto
szt.
1 szt.
Notes samoprzylepny Post-it Recycled 653-1, 38x51mm, 3x100 karteczek, żółty
Notes samoprzylepny Post-it Recycled 653-1, 38x51mm, 3x100 karteczek, żółty
kod: NS318
22 kwi u Ciebie
31,86 zł brutto
(10,62 zł/100 kartek)
szt.
1 szt.
Karteczki elektrostatyczne Magnetic, 70x50mm, 100 karteczek, żółty, pastelowy
Karteczki elektrostatyczne Magnetic, 70x50mm, 100 karteczek, żółty, pastelowy
kod: NS261
22 kwi u Ciebie
24,22 zł brutto
szt.
1 szt.
Clipboard Deli, A4, czarny
Clipboard Deli, A4, czarny
kod: CB221
22 kwi u Ciebie
-27%
19,05 zł brutto
13,99 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 19,05
szt.
1 szt.
Karteczki samoprzylepne Deli Stick Up, 51x51mm, 2x30 karteczek, mix wzorów
Karteczki samoprzylepne Deli Stick Up, 51x51mm, 2x30 karteczek, mix wzorów
kod: NS407
22 kwi u Ciebie
5,99 zł brutto
(9,98 zł/100 kartek)
opak
1 opak
Kołonotatnik Interdruk UV One Color, A6, w kratkę, 80 kartek, mix kolorów
Kołonotatnik Interdruk UV One Color, A6, w kratkę, 80 kartek, mix kolorów
kod: ZS1042
22 kwi u Ciebie
7,12 zł brutto
(44,50 zł/500 arkuszy)
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Oxford Esse, A5, w kratkę, 80 kartek, okładka kartonowa, czarny
Kołonotatnik Oxford Esse, A5, w kratkę, 80 kartek, okładka kartonowa, czarny
kod: ZS1053
22 kwi u Ciebie
21,89 zł brutto
(136,81 zł/500 arkuszy)
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Oxford Floral, B5, w linie, 60 kartek, mix wzorów
Kołonotatnik Oxford Floral, B5, w linie, 60 kartek, mix wzorów
kod: ZS562
22 kwi u Ciebie
22,90 zł brutto
(190,83 zł/500 arkuszy)
szt.
1 szt.
Brulion Interdruk Academy,  w kratkę, A5, 96 kartek, 3 sztuki, mix kolorów
Brulion Interdruk Academy, w kratkę, A5, 96 kartek, 3 sztuki, mix kolorów
kod: ZS1040
22 kwi u Ciebie
21,89 zł brutto
(114,01 zł/500 arkuszy)
opak
1 opak
Kołonotatnik Oxford Floral, B5, w kratkę, 60 kartek, mix wzorów
Kołonotatnik Oxford Floral, B5, w kratkę, 60 kartek, mix wzorów
kod: ZS561
22 kwi u Ciebie
29,90 zł brutto
(249,17 zł/500 arkuszy)
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Oxford Esse, A4, w kratkę, 80 kartek, okładka kartonowa, czarny
Kołonotatnik Oxford Esse, A4, w kratkę, 80 kartek, okładka kartonowa, czarny
kod: ZS1057
22 kwi u Ciebie
33,90 zł brutto
(211,88 zł/500 arkuszy)
szt.
1 szt.
Kołonotatnik Oxford Student NomadBook, A4+, w kratkę, 80 kartek, okładka PP,  mix wzorów
Kołonotatnik Oxford Student NomadBook, A4+, w kratkę, 80 kartek, okładka PP, mix wzorów
kod: ZS662
22 kwi u Ciebie
43,90 zł brutto
(274,38 zł/500 arkuszy)
szt.
1 szt.

Zastanawiasz się jakie niezbędne artykuły powinny znaleźć się na Twoim biurku? Na pewno nie może na nim zabraknąć półek i szuflad na dokumenty oraz pojemników na katalogi i czasopisma. Dzięki nim uporządkujesz luźne kartki papieru, które porozrzucane po blacie biurka tworzą ogromny bałagan. Na biurku sprawdzą się również wszelkiego rodzaju przyborniki, w których przechowasz i dokumenty i akcesoria. A są to na przykład trwałe pojemniki z materiału ABS wykonane przez markę Leitz, które możesz zakupić u nas z pokrywą lub bez. Zmieścisz w nich nożyczki, taśmę klejącą, linijkę, zszywacz z zapasem zszywek, dziurkacz i inne niezbędne akcesoria, w tym ładowarkę do telefonu. Jeśli lubisz umilić sobie dzień pracy słuchając swojej ulubionej muzyki, rozważ zakup kubka na długopisy ze wzmacniaczem dźwięku. Wystarczy umieścić swój smartfon w specjalnej przegródce by wydobywający się z niego dźwięk był bardziej wyraźny i czysty- świetny gadżet dla melomanów. Pod biurko z kolei polecamy kosze na odpady, z pomocą których w łatwy sposób pozbędziesz się biurowych śmieci.

Polecane produkty

Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, czerwony
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, czerwony
kod: KP395
22 kwi u Ciebie
-26%
71,22 zł brutto
52,90 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 71,22
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leviatan, metalowa siatka, druciany, 12l, granatowy
Kosz na śmieci Leviatan, metalowa siatka, druciany, 12l, granatowy
kod: KM89
29 kwi u Ciebie
40,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Cep Ecoline, 16l, czarny
Kosz na śmieci Cep Ecoline, 16l, czarny
kod: KP19
22 kwi u Ciebie
21,94 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable Basic, 13l, czarny
Kosz na śmieci Durable Basic, 13l, czarny
kod: KP360
22 kwi u Ciebie
30,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Q-Connect, druciany, 19l, srebrny
Kosz na śmieci Q-Connect, druciany, 19l, srebrny
kod: KM7
22 kwi u Ciebie
28,08 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leviatan, metalowa siatka, druciany, 12l, perłowy
Kosz na śmieci Leviatan, metalowa siatka, druciany, 12l, perłowy
kod: KM87
22 kwi u Ciebie
40,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Merida B2A, siatkowy, 47l, biały
Kosz na śmieci Merida B2A, siatkowy, 47l, biały
kod: KM24
22 kwi u Ciebie
104,89 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz WOW, 15L, zielony
Kosz na śmieci Leitz WOW, 15L, zielony
kod: KP276
22 kwi u Ciebie
51,08 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, żółty
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, żółty
kod: KP297
28 kwi u Ciebie
51,08 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, czarny
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, czarny
kod: KP6
22 kwi u Ciebie
32,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leviatan, metalowa siatka, druciany, 12l, szary
Kosz na śmieci Leviatan, metalowa siatka, druciany, 12l, szary
kod: KM157
22 kwi u Ciebie
40,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, biały
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, biały
kod: KP86
22 kwi u Ciebie
45,17 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, różowy
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, różowy
kod: KP88
22 kwi u Ciebie
49,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Grand GR-018S, metalowy, 19l, srebrny
Kosz na śmieci Grand GR-018S, metalowy, 19l, srebrny
kod: KM181
22 kwi u Ciebie
34,58 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, turkusowy
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, turkusowy
kod: KP295
22 kwi u Ciebie
51,08 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Grand, metalowy, 12l, srebrny
Kosz na śmieci Grand, metalowy, 12l, srebrny
kod: KP45
22 kwi u Ciebie
29,36 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, czarny
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, czarny
kod: KM178
22 kwi u Ciebie
42,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Net, druciany, 19l, czarny
Kosz na śmieci Net, druciany, 19l, czarny
kod: KM82
2 maj u Ciebie
28,75 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, żółty
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, żółty
kod: KP18
22 kwi u Ciebie
31,89 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, srebrny
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, srebrny
kod: KM179
22 kwi u Ciebie
42,90 zł brutto
szt.
1 szt.

By zaaranżować biuro w domu (tzw. biuro domowe) lub biuro w siedzibie firmy musisz wziąć pod uwagę wiele kwestii. Przede wszystkim zastanów się jakie produkty będą Ci potrzebne, by Twoja przestrzeń do pracy była funkcjonalna. Sporządź listę mebli, sprzętu i artykułów biurowych, bez których nie wyobrażasz sobie swojej działalności. Wybieraj produkty dobrej jakości, od renomowanych producentów, które będą Ci służyć niezawodnie przez długi czas. Zwracaj uwagę nie tylko na użyteczność elementów wyposażenia biura, ale także na ich aspekt wizualny, który zgodnie z powiedzeniem "jak Cię widzą tak Cię piszą" wpływać będzie na wizerunek firmy. Dobieraj stylowe produkty tworzące spójną całość. Najlepiej sprawdzą się akcesoria pochodzące z jednej kolekcji, które będą ze sobą współgrać i tworzyć estetyczną, profesjonalną przestrzeń. Przykładem takiej kolekcji jest seria Leitz Wow, która oferuje całą gamę nowoczesnych produktów do biura, w wielu fantastycznych wersjach kolorystycznych. Są to eleganckie artykuły, do tego z nietoksycznych materiałów, które sprawią, że wnętrze Twojego biura zyska blasku i stylu. Po wszystkie elementy wyposażenia biura zapraszamy do naszego sklepu internetowego. Z Ofix.pl urządzisz swoje biuro tanio i stylowo, a co najważniejsze funkcjonalnie. Sprawdź również ranking foteli biurowych, by wybrać najlepszy dla Twojego biura.