• Menu
Darmowa dostawa od: 45 zł brutto dla InPost Paczkomat
Ceny netto
Pomoc
Biuro obsługi klienta
801 800 801
opłata 0,29zł netto/min
pon. - pt. 8:00 - 17:00
Napisz wiadomość
info@ofix.pl

Wraz z rozwojem technologii i coraz większą popularnością pracy zdalnej coraz więcej osób decyduje się na urządzenie domowego biura. prace w domu. Taki gabinet domowy to świetne rozwiązanie dla tych, którzy chcą uniknąć codziennych dojazdów do pracy i mieć możliwość swobodnego organizowania czasu. Warto zaaranżować domowe biuro w taki sposób, aby praca z domu była efektywna, skuteczna, a najważniejsze żeby zapewnić sobie komfort pracy. W tym artykule przedstawię pomysł na biuro w domu, czyli krótki poradnik dotyczących aranżacji i wyposażenia biura w domu, aby zapewnić sobie wygodne i funkcjonalne miejsce do pracy.

laptop na ergonomicznej drewnianej podstawce w domowym biurze

Jak urządzić biuro w domu?

Pierwszym krokiem jest wybór odpowiedniego miejsca na biuro w domu. Wiele osób wybiera gabinet w domu, ale nie zawsze jest to możliwe. Planując aranżację domowego biura, warto zwrócić uwagę na przestrzeń do pracy, która sprzyja koncentracji, a jednocześnie pozwala na swobodne poruszanie się. Gabinet nie może znajdować się w salonie lub sypialni, najlepiej jeśli to będzie małe biuro, w którym domownicy nie będą przeszkadzać podczas pracy. Powinno być ono zorganizowane w sposób, który pozwoli na łatwe dotarcie do potrzebnych narzędzi pracy, takich jak laptop, telefon czy długopisy.

Następnie warto zadbać o  odpowiednie oświetlenie do domowego biura. Urządzając gabinet trzeba wiedzieć, że oświetlenie ma ogromny wpływ na efektywność pracy. Dlatego warto skorzystać z pomocy lamp i świateł sufitowych, aby zapewnić sobie odpowiednią ilość światła w trakcie pracy, aby nie przeszkadzało w pracy i nie powodowało zmęczenia. Ważne, aby światło nie było zbyt ostre, co może rozpraszać w czasie pracy. Idealnie sprawdzi się światło neutralne z lampek biurkowych (link)

Kolejną czynnością jest wybór mebli biurowych. Biurko do gabinetu oraz krzesło są najważniejsze, ponieważ to na nich spędzamy większość czasu. Powinny być one wygodne i ergonomiczne, aby zapewnić komfort podczas pracy. Dobrym pomysłem jest również zakup fotela biurowego, który zapewni odpowiednie podparcie dla pleców i szyi. Optymalne biurko powinno mieć wymiary od 120 cm na 80 cm do 140 cm na 90 cm, a jego wysokość powinna być regulowana. Prawidłowa wysokość pozwala na zachowanie prawidłowej postawy podczas pisania na klawiaturze lub korzystania z myszy komputerowej, co może zapobiec urazom układu mięśniowo-szkieletowego w przyszłości. Ważne jest również, aby upewnić się, że jest wystarczająco dużo miejsca na przechowywanie materiałów biurowych.

Urządzając biuro warto zastanawiać się jakie artykuły biurowe czy sprzęt będziemy wykorzystywać. W zależności od wykonywanego zawodu rozważ meble i dodatki do biura. Np., jeżeli jesteś księgową/ym możesz potrzebować więcej miejsca do przechowywania dokumentów, segregatorów czy nawet pudeł archiwizacyjnych, będąc programistom ważniejsze zapewne będzie dla Ciebie miejsce na kilka monitorów, odpowiednio ustawiony ekran komputera i ergonomiczny fotel. Z kolei jako projektant możesz potrzebować karteczek samoprzylepnych, dobrych ołówków i przestrzeni do tworzenia rysunków lub rozkładania projektów. 

Ważne jest też w jakim stylu chcesz mieć swoje domowe biuro, urządzając nowoczesne biuro w domu warto wybrać produkty o minimalistycznym designie w jednej kolorystyce. Możesz wykorzystać serie produktowe typu Leitz Cosy, gdzie zarówno w tym samym odcieniu dostaniesz pojemniki na dokumenty, segregatory jak i zszywacze czy podkładki pod mysz.  Podczas gdy w klasycznym biurze powinieneś wybrać bardziej dekoracyjne produkty, które nadadzą przestrzeni odrobinę wyrafinowania. Tutaj sprawdzą się produkty, które nadadzą wnętrzu głębi np. z marki Leitz WOW, żywe lub stonowane kolory uzupełnią biuro idealnie. 

Bez względu na styl, ważne jest, aby wszystkie produkty pasowały do siebie i tworzyły harmonię w domowym biurze. W Ofix.pl możesz znaleźć idealne produkty do swojego nowoczesnego lub klasycznego biura, aby mieć wydajne i przytulne miejsce pracy w domu. 

Biuro w domu-produkty

Poduszka zastępcza Colop, E/10, czarny
Poduszka zastępcza Colop, E/10, czarny
kod: ST216
30 lip u Ciebie
13,01 zł brutto
szt.
1 szt.
Rękawice powlekane Reis Dragon RNYLA B, rozmiar 8, czarny
Rękawice powlekane Reis Dragon RNYLA B, rozmiar 8, czarny
kod: RO678
30 lip u Ciebie
7,97 zł brutto
szt.
1 szt.
Płyn do mycia zmywarek Robot, 250ml
Płyn do mycia zmywarek Robot, 250ml
kod: MN35
30 lip u Ciebie
13,58 zł brutto
(54,32 zł/1000 ml)
szt.
1 szt.
Pieczątka flashowa Colop EOS 40, obudowa czarna, wkład blanco (nienasączony)
Pieczątka flashowa Colop EOS 40, obudowa czarna, wkład blanco (nienasączony)
kod: SM164
30 lip u Ciebie
-30%
62,61 zł brutto
43,98 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 62,61
szt.
1 szt.
Segregator VauPe FCK, A4, szerokość grzbietu 75mm, do 500 kartek, biały
Segregator VauPe FCK, A4, szerokość grzbietu 75mm, do 500 kartek, biały
kod: SG965
30 lip u Ciebie
-9%
10,50 zł brutto
9,56 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 10,50
szt.
1 szt.
Wkład do odświeżacza elektronicznego Merida White Flowers, kwiatowo-owocowy, , 250ml
Wkład do odświeżacza elektronicznego Merida White Flowers, kwiatowo-owocowy, , 250ml
kod: AS382
7 sie u Ciebie
-36%
62,61 zł brutto
40,01 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 62,61
szt.
1 szt.
Papier kolorowy Rainbow, A5, 80g/m2, 500 arkuszy, szary (R96)
Papier kolorowy Rainbow, A5, 80g/m2, 500 arkuszy, szary (R96)
kod: PX431
30 lip u Ciebie
-14%
33,09 zł brutto
28,41 zł brutto
(28,41 zł/500 arkuszy)
Najniższa cena z 30 dni: 33,09
szt.
1 szt.
Tusz HP 46 (CZ637AE), 1500 stron, black (czarny)
Tusz HP 46 (CZ637AE), 1500 stron, black (czarny)
kod: BF1793
30 lip u Ciebie
82,30 zł brutto
szt.
1 szt.
Tusz HP 46 (CZ638AE), 750 stron, CMY cyan (błękitny), magenta (purpurowy), yellow (żółty)
Tusz HP 46 (CZ638AE), 750 stron, CMY cyan (błękitny), magenta (purpurowy), yellow (żółty)
kod: BF1794
30 lip u Ciebie
82,30 zł brutto
szt.
1 szt.
Toner Oki (46490403), 1500 stron, cyan (błękitny)
Toner Oki (46490403), 1500 stron, cyan (błękitny)
kod: AU3963
1 sie u Ciebie
564,57 zł brutto
szt.
1 szt.
Kalkulator biurowy Eleven CT-666N, 12 cyfr, czarny
Kalkulator biurowy Eleven CT-666N, 12 cyfr, czarny
kod: KR200
30 lip u Ciebie
115,50 zł brutto
szt.
1 szt.
Niszczarka Hama Home N10CD, ścinek 4x40mm, 10 kartek, P-4/T-4/E-3 DIN, czarny
Niszczarka Hama Home N10CD, ścinek 4x40mm, 10 kartek, P-4/T-4/E-3 DIN, czarny
kod: NR528
30 lip u Ciebie
228,95 zł brutto
szt.
1 szt.
Ramię na 1 monitor Fellowes Platinum Series, czarny
Ramię na 1 monitor Fellowes Platinum Series, czarny
kod: SX139
2 sie u Ciebie
-22%
503,07 zł brutto
392,37 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 503,07
szt.
1 szt.
Poziome ramię na 2 monitory Fellowes Platinum Series, czarny
Poziome ramię na 2 monitory Fellowes Platinum Series, czarny
kod: SX141
30 lip u Ciebie
-15%
712,17 zł brutto
606,83 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 712,17
szt.
1 szt.
Pionowe ramię na 2 monitory Fellowes Professional Series, czarny
Pionowe ramię na 2 monitory Fellowes Professional Series, czarny
kod: SX143
2 sie u Ciebie
-22%
341,52 zł brutto
265,42 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 341,52
szt.
1 szt.
Ramię na TV Fellowes, do montażu na ścianie, czarny
Ramię na TV Fellowes, do montażu na ścianie, czarny
kod: SX144
2 sie u Ciebie
306,27 zł brutto
szt.
1 szt.
Ramię na 2 monitory Fellowes Professional Series, czarny
Ramię na 2 monitory Fellowes Professional Series, czarny
kod: SX147
2 sie u Ciebie
-31%
1081,17 zł brutto
749,07 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 1081,17
szt.
1 szt.
Toner HP 80X (CF280XD), 2 sztuki, 2x 6900 stron, black (czarny)
Toner HP 80X (CF280XD), 2 sztuki, 2x 6900 stron, black (czarny)
kod: AU1378
1 sie u Ciebie
2570,70 zł brutto
szt.
1 szt.
Głowica drukująca HP 771 (CE019A), light cyan (jasny błękitny)/light magenta (jasny purpurowy)
Głowica drukująca HP 771 (CE019A), light cyan (jasny błękitny)/light magenta (jasny purpurowy)
kod: CM30
wydłużony czas dostawy
1277,97 zł brutto
szt.
1 szt.
Kieszeń magazynowa Durable, z uchwytami z drutu, A4, pozioma, 50 sztuk, granatowy
Kieszeń magazynowa Durable, z uchwytami z drutu, A4, pozioma, 50 sztuk, granatowy
kod: ZK31
30 lip u Ciebie
-5%
933,57 zł brutto
884,37 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 933,57
opak
1 opak

Jakie są najlepsze meble do domowego biura? Aranżacja

Pierwszym krokiem jest wybór biurka, aby praca była efektywna nie można pracować z laptopem na kolanach na kanapie w salonie. Biurko to kluczowy element każdego biura, ponieważ to na nim spędzisz większość czasu. Wybierając biurko, zwróć uwagę na jego wielkość, funkcjonalność, i wytrzymałość. Jeśli potrzebujesz dużo przestrzeni do pracy, rozmiar twojego biurka powinien być większej powierzchni. Rozmiary biurek mogą różnić się w zależności od producenta i modelu, ale optymalne wymiary biurka to zazwyczaj: szerokość: od 120 cm do 140 cm, głębokość: od 80 cm do 90 cm, wysokość: regulowana, dostosowana do indywidualnych potrzeb. Upewnij się również, że jest na tyle wytrzymałe, aby wytrzymać codzienne użytkowanie.  

Kolejnym ważnym meblem przy aranżacji biura w domu jest krzesło lub fotel biurowy, a teraz równie modne i według badań wpływające na naszą kondycje i zdrowie piłki lub stołki do siedzenia. Wybierz taki, który zapewni Ci wygodę i dobre podparcie pleców. Dobrze dobrany fotel pomoże Ci utrzymać właściwą postawę ciała podczas pracy, co jest kluczowe dla Twojego zdrowia. Znakomitym fotelem, który zadba o twój kręgosłup jest Fotel Biurowy Office Products Cyprus, jest on tapicerowany ekoskórą, posiada również zagłówek, przez co zapewnia wysoki poziom komfortu. Siedząc na kanapie i pracując w złej pozycji może doprowadzić do problemów z kręgosłupem.  Upewnij się, że jest regulowany, aby dopasować wysokość i nachylenie do swoich potrzeb.

Nie zapomnij również o regale lub szafie na dokumenty i książki. Szafy i regał biurowe to doskonałe rozwiązanie dla osób, które potrzebują przechowywać dokumenty i akta. Jeśli pracujesz w domu, dobrym rozwiązaniem jest również szafka na dokumenty, która pozwoli Ci utrzymać porządek. Zwróć uwagę na głębokość szafki, standardowe segregatory i pojemniki na dokumenty mają rozmiar 28cm, warto by regał był o 1-2cm głębszy.

Biuro w domu- produkty

Poduszka zastępcza Colop, E/10, czarny
Poduszka zastępcza Colop, E/10, czarny
kod: ST216
30 lip u Ciebie
13,01 zł brutto
szt.
1 szt.
Rękawice powlekane Reis Dragon RNYLA B, rozmiar 8, czarny
Rękawice powlekane Reis Dragon RNYLA B, rozmiar 8, czarny
kod: RO678
30 lip u Ciebie
7,97 zł brutto
szt.
1 szt.
Płyn do mycia zmywarek Robot, 250ml
Płyn do mycia zmywarek Robot, 250ml
kod: MN35
30 lip u Ciebie
13,58 zł brutto
(54,32 zł/1000 ml)
szt.
1 szt.
Pieczątka flashowa Colop EOS 40, obudowa czarna, wkład blanco (nienasączony)
Pieczątka flashowa Colop EOS 40, obudowa czarna, wkład blanco (nienasączony)
kod: SM164
30 lip u Ciebie
-30%
62,61 zł brutto
43,98 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 62,61
szt.
1 szt.
Segregator VauPe FCK, A4, szerokość grzbietu 75mm, do 500 kartek, biały
Segregator VauPe FCK, A4, szerokość grzbietu 75mm, do 500 kartek, biały
kod: SG965
30 lip u Ciebie
-9%
10,50 zł brutto
9,56 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 10,50
szt.
1 szt.
Wkład do odświeżacza elektronicznego Merida White Flowers, kwiatowo-owocowy, , 250ml
Wkład do odświeżacza elektronicznego Merida White Flowers, kwiatowo-owocowy, , 250ml
kod: AS382
7 sie u Ciebie
-36%
62,61 zł brutto
40,01 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 62,61
szt.
1 szt.
Papier kolorowy Rainbow, A5, 80g/m2, 500 arkuszy, szary (R96)
Papier kolorowy Rainbow, A5, 80g/m2, 500 arkuszy, szary (R96)
kod: PX431
30 lip u Ciebie
-14%
33,09 zł brutto
28,41 zł brutto
(28,41 zł/500 arkuszy)
Najniższa cena z 30 dni: 33,09
szt.
1 szt.
Tusz HP 46 (CZ637AE), 1500 stron, black (czarny)
Tusz HP 46 (CZ637AE), 1500 stron, black (czarny)
kod: BF1793
30 lip u Ciebie
82,30 zł brutto
szt.
1 szt.
Tusz HP 46 (CZ638AE), 750 stron, CMY cyan (błękitny), magenta (purpurowy), yellow (żółty)
Tusz HP 46 (CZ638AE), 750 stron, CMY cyan (błękitny), magenta (purpurowy), yellow (żółty)
kod: BF1794
30 lip u Ciebie
82,30 zł brutto
szt.
1 szt.
Toner Oki (46490403), 1500 stron, cyan (błękitny)
Toner Oki (46490403), 1500 stron, cyan (błękitny)
kod: AU3963
1 sie u Ciebie
564,57 zł brutto
szt.
1 szt.
Kalkulator biurowy Eleven CT-666N, 12 cyfr, czarny
Kalkulator biurowy Eleven CT-666N, 12 cyfr, czarny
kod: KR200
30 lip u Ciebie
115,50 zł brutto
szt.
1 szt.
Niszczarka Hama Home N10CD, ścinek 4x40mm, 10 kartek, P-4/T-4/E-3 DIN, czarny
Niszczarka Hama Home N10CD, ścinek 4x40mm, 10 kartek, P-4/T-4/E-3 DIN, czarny
kod: NR528
30 lip u Ciebie
228,95 zł brutto
szt.
1 szt.
Ramię na 1 monitor Fellowes Platinum Series, czarny
Ramię na 1 monitor Fellowes Platinum Series, czarny
kod: SX139
2 sie u Ciebie
-22%
503,07 zł brutto
392,37 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 503,07
szt.
1 szt.
Poziome ramię na 2 monitory Fellowes Platinum Series, czarny
Poziome ramię na 2 monitory Fellowes Platinum Series, czarny
kod: SX141
30 lip u Ciebie
-15%
712,17 zł brutto
606,83 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 712,17
szt.
1 szt.
Pionowe ramię na 2 monitory Fellowes Professional Series, czarny
Pionowe ramię na 2 monitory Fellowes Professional Series, czarny
kod: SX143
2 sie u Ciebie
-22%
341,52 zł brutto
265,42 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 341,52
szt.
1 szt.
Ramię na TV Fellowes, do montażu na ścianie, czarny
Ramię na TV Fellowes, do montażu na ścianie, czarny
kod: SX144
2 sie u Ciebie
306,27 zł brutto
szt.
1 szt.
Ramię na 2 monitory Fellowes Professional Series, czarny
Ramię na 2 monitory Fellowes Professional Series, czarny
kod: SX147
2 sie u Ciebie
-31%
1081,17 zł brutto
749,07 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 1081,17
szt.
1 szt.
Toner HP 80X (CF280XD), 2 sztuki, 2x 6900 stron, black (czarny)
Toner HP 80X (CF280XD), 2 sztuki, 2x 6900 stron, black (czarny)
kod: AU1378
1 sie u Ciebie
2570,70 zł brutto
szt.
1 szt.
Głowica drukująca HP 771 (CE019A), light cyan (jasny błękitny)/light magenta (jasny purpurowy)
Głowica drukująca HP 771 (CE019A), light cyan (jasny błękitny)/light magenta (jasny purpurowy)
kod: CM30
wydłużony czas dostawy
1277,97 zł brutto
szt.
1 szt.
Kieszeń magazynowa Durable, z uchwytami z drutu, A4, pozioma, 50 sztuk, granatowy
Kieszeń magazynowa Durable, z uchwytami z drutu, A4, pozioma, 50 sztuk, granatowy
kod: ZK31
30 lip u Ciebie
-5%
933,57 zł brutto
884,37 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 933,57
opak
1 opak

Jaki wybrać kolor ścian do biura domowego?

Wybór koloru ścian również ma znaczenie dla efektywności pracy. Postaw na stonowane kolory, które będą sprzyjać skupieniu i koncentracji, ale jednocześnie wyrażą twoją osobowość. Jasne kolory, takie jak biały czy szary, są zazwyczaj najlepsze dla biura w domu, ponieważ są neutralne i sprzyjają koncentracji. Jednak jeśli chcemy dodać nieco inspiracji i kreatywności do tak zwanego home office, można wybrać jaśniejszy kolor ścian lub zdecyduj się na dekoracyjne elementy, takie jak ramki z fotografiami, rośliny czy poduszki.

Biuro w domu – jakie dekoracje wybrać ?

Wybór dekoracji do domowego biura zależy od indywidualnych preferencji i stylu aranżacji, ale istnieją kilka uniwersalnych wskazówek, które mogą pomóc Ci w urządzeniu przyjemnej przestrzeni do pracy.

Karteczki samoprzylepne to nie tylko praktyczne narzędzie do organizacji i przypominania sobie zadań, ale mogą również pełnić funkcję elementu dekoracyjnego w biurze. Ich kolorowe i różnorodne wzory mogą dodać charakteru i ożywić przestrzeń biurową Lampka biurowa to jedna z kluczowych dekoracji w domowym biurze. Wybierz tę, która zapewni odpowiednie światło do pracy i będzie estetycznie się prezentować. Organizer to kolejny niezbędny element biura, który może jednocześnie pełnić funkcję dekoracyjną. Wybierz taki, który będzie pasował do kolorystyki wnętrza i pozwoli na przechowywanie wszelkich niezbędnych akcesoriów. Marka Ofix.pl w swoim asortymencie posiada również wiele segregatorów takich jak: ringowe, z mechanizmem lub prezentacyjne, które idealnie nadadzą się do przechowania ważnych dokumentów. Półka na dokumenty będzie idealną dekoracją, ale również miejscem na przechowywanie dokumentów lub akcesoriów biurowych Przybornik na biurko jest bardzo praktyczny. Spełnia funkcje jako dekoracja oraz pozwala na utrzymanie porządku i łatwiejsze znalezienie potrzebnych przedmiotów w miejscu pracy. Możemy w nim przechowywać długopisy, ołówki lub kalkulatoryKalendarz biurkowy lub ścienny może przydać się do zapisywania ważnych spotkań. Ramki ścienne  to doskonały sposób na dodanie charakteru i personalizacji wnętrza. Może pełnić zarówno funkcję dekoracyjną, jak i praktyczną, umożliwiając wyświetlanie ważnych dokumentów, grafik, zdjęć czy inspirujących cytatów.

Ważne jest także, aby dekoracje nie rozpraszały uwagi i nie przeszkadzały w pracy, dlatego zdecyduj się na te, które będą harmonijnie komponować się z otoczeniem i pozwolą na skupienie się na zadaniach. Biuro to nasze codzienne miejsce pracy, dlatego też przed zakupem czegokolwiek warto postarać się zastanowić czy dana rzecz jest potrzebna.

Dekoracje do biura w domu

Poduszka zastępcza Colop, E/10, czarny
Poduszka zastępcza Colop, E/10, czarny
kod: ST216
30 lip u Ciebie
13,01 zł brutto
szt.
1 szt.
Rękawice powlekane Reis Dragon RNYLA B, rozmiar 8, czarny
Rękawice powlekane Reis Dragon RNYLA B, rozmiar 8, czarny
kod: RO678
30 lip u Ciebie
7,97 zł brutto
szt.
1 szt.
Płyn do mycia zmywarek Robot, 250ml
Płyn do mycia zmywarek Robot, 250ml
kod: MN35
30 lip u Ciebie
13,58 zł brutto
(54,32 zł/1000 ml)
szt.
1 szt.
Pieczątka flashowa Colop EOS 40, obudowa czarna, wkład blanco (nienasączony)
Pieczątka flashowa Colop EOS 40, obudowa czarna, wkład blanco (nienasączony)
kod: SM164
30 lip u Ciebie
-30%
62,61 zł brutto
43,98 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 62,61
szt.
1 szt.
Segregator VauPe FCK, A4, szerokość grzbietu 75mm, do 500 kartek, biały
Segregator VauPe FCK, A4, szerokość grzbietu 75mm, do 500 kartek, biały
kod: SG965
30 lip u Ciebie
-9%
10,50 zł brutto
9,56 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 10,50
szt.
1 szt.
Wkład do odświeżacza elektronicznego Merida White Flowers, kwiatowo-owocowy, , 250ml
Wkład do odświeżacza elektronicznego Merida White Flowers, kwiatowo-owocowy, , 250ml
kod: AS382
7 sie u Ciebie
-36%
62,61 zł brutto
40,01 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 62,61
szt.
1 szt.
Papier kolorowy Rainbow, A5, 80g/m2, 500 arkuszy, szary (R96)
Papier kolorowy Rainbow, A5, 80g/m2, 500 arkuszy, szary (R96)
kod: PX431
30 lip u Ciebie
-14%
33,09 zł brutto
28,41 zł brutto
(28,41 zł/500 arkuszy)
Najniższa cena z 30 dni: 33,09
szt.
1 szt.
Tusz HP 46 (CZ637AE), 1500 stron, black (czarny)
Tusz HP 46 (CZ637AE), 1500 stron, black (czarny)
kod: BF1793
30 lip u Ciebie
82,30 zł brutto
szt.
1 szt.
Tusz HP 46 (CZ638AE), 750 stron, CMY cyan (błękitny), magenta (purpurowy), yellow (żółty)
Tusz HP 46 (CZ638AE), 750 stron, CMY cyan (błękitny), magenta (purpurowy), yellow (żółty)
kod: BF1794
30 lip u Ciebie
82,30 zł brutto
szt.
1 szt.
Toner Oki (46490403), 1500 stron, cyan (błękitny)
Toner Oki (46490403), 1500 stron, cyan (błękitny)
kod: AU3963
1 sie u Ciebie
564,57 zł brutto
szt.
1 szt.
Kalkulator biurowy Eleven CT-666N, 12 cyfr, czarny
Kalkulator biurowy Eleven CT-666N, 12 cyfr, czarny
kod: KR200
30 lip u Ciebie
115,50 zł brutto
szt.
1 szt.
Niszczarka Hama Home N10CD, ścinek 4x40mm, 10 kartek, P-4/T-4/E-3 DIN, czarny
Niszczarka Hama Home N10CD, ścinek 4x40mm, 10 kartek, P-4/T-4/E-3 DIN, czarny
kod: NR528
30 lip u Ciebie
228,95 zł brutto
szt.
1 szt.
Ramię na 1 monitor Fellowes Platinum Series, czarny
Ramię na 1 monitor Fellowes Platinum Series, czarny
kod: SX139
2 sie u Ciebie
-22%
503,07 zł brutto
392,37 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 503,07
szt.
1 szt.
Poziome ramię na 2 monitory Fellowes Platinum Series, czarny
Poziome ramię na 2 monitory Fellowes Platinum Series, czarny
kod: SX141
30 lip u Ciebie
-15%
712,17 zł brutto
606,83 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 712,17
szt.
1 szt.
Pionowe ramię na 2 monitory Fellowes Professional Series, czarny
Pionowe ramię na 2 monitory Fellowes Professional Series, czarny
kod: SX143
2 sie u Ciebie
-22%
341,52 zł brutto
265,42 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 341,52
szt.
1 szt.
Ramię na TV Fellowes, do montażu na ścianie, czarny
Ramię na TV Fellowes, do montażu na ścianie, czarny
kod: SX144
2 sie u Ciebie
306,27 zł brutto
szt.
1 szt.
Ramię na 2 monitory Fellowes Professional Series, czarny
Ramię na 2 monitory Fellowes Professional Series, czarny
kod: SX147
2 sie u Ciebie
-31%
1081,17 zł brutto
749,07 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 1081,17
szt.
1 szt.
Toner HP 80X (CF280XD), 2 sztuki, 2x 6900 stron, black (czarny)
Toner HP 80X (CF280XD), 2 sztuki, 2x 6900 stron, black (czarny)
kod: AU1378
1 sie u Ciebie
2570,70 zł brutto
szt.
1 szt.
Głowica drukująca HP 771 (CE019A), light cyan (jasny błękitny)/light magenta (jasny purpurowy)
Głowica drukująca HP 771 (CE019A), light cyan (jasny błękitny)/light magenta (jasny purpurowy)
kod: CM30
wydłużony czas dostawy
1277,97 zł brutto
szt.
1 szt.
Kieszeń magazynowa Durable, z uchwytami z drutu, A4, pozioma, 50 sztuk, granatowy
Kieszeń magazynowa Durable, z uchwytami z drutu, A4, pozioma, 50 sztuk, granatowy
kod: ZK31
30 lip u Ciebie
-5%
933,57 zł brutto
884,37 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 933,57
opak
1 opak
Biuro domowe

Podsumowując aranżując domowe biuro warto pamiętać, że powinien on wyrażać twoją osobowość oraz styl pracy. Wybór odpowiedniego miejsca, właściwe oświetlenie i meble biurowe mają ogromne znaczenie dla komfortu i produktywności. Jeśli pracujesz z domu na pełen etat, zdecyduj się na funkcjonalne meble, takie jak biurko narożne, biurko wiszące lub regulowane, które pomogą ci utrzymać porządek na biurku. Biurko o odpowiednich wymiarach i regulowanej wysokości, ergonomiczne krzesło lub fotel oraz miejsce na przechowywanie materiałów biurowych są niezbędne. Ważne jest również utrzymanie harmonii pomiędzy funkcjonalnością a estetyką. Przy wyborze koloru ścian warto postawić na stonowane barwy, a dodatkowe dekoracje, takie jak karteczki samoprzylepne, lampki biurowe, organizery czy ramki, mogą dodać charakteru i ułatwić organizację.  W takim domowym gabinecie spędzamy sporą część dnia, dlatego też warto zadbać o jego aranżacje, aby czuć się w nim komfortowo. Biura domowe mają swoje wady i zalety, z jednej strony nie można swobodnie organizować swój czas, natomiast z drugiej strony pracujemy w miejscu gdzie toczy się rodzinne życie. Dobrze zaplanowane i urządzone biuro w domu to klucz do efektywności i komfortu podczas pracy zdalnej.