• Menu
Darmowa dostawa od: 45 zł brutto
Ceny netto
Pomoc
Biuro obsługi klienta
801 800 801
opłata 0,29zł netto/min
pon. - pt. 8:00 - 17:00
Napisz wiadomość
info@ofix.pl

Wraz z rozwojem technologii i coraz większą popularnością pracy zdalnej coraz więcej osób decyduje się na urządzenie domowego biura. prace w domu. Taki gabinet domowy to świetne rozwiązanie dla tych, którzy chcą uniknąć codziennych dojazdów do pracy i mieć możliwość swobodnego organizowania czasu. Warto zaaranżować domowe biuro w taki sposób, aby praca z domu była efektywna, skuteczna, a najważniejsze żeby zapewnić sobie komfort pracy. W tym artykule przedstawię pomysł na biuro w domu, czyli krótki poradnik dotyczących aranżacji i wyposażenia biura w domu, aby zapewnić sobie wygodne i funkcjonalne miejsce do pracy.

Biuro w domu

Jak urządzić biuro w domu?

Pierwszym krokiem jest wybór odpowiedniego miejsca na biuro w domu. Wiele osób wybiera gabinet w domu, ale nie zawsze jest to możliwe. Planując aranżację domowego biura, warto zwrócić uwagę na przestrzeń do pracy, która sprzyja koncentracji, a jednocześnie pozwala na swobodne poruszanie się. Gabinet nie może znajdować się w salonie lub sypialni, najlepiej jeśli to będzie małe biuro, w którym domownicy nie będą przeszkadzać podczas pracy. Powinno być ono zorganizowane w sposób, który pozwoli na łatwe dotarcie do potrzebnych narzędzi pracy, takich jak laptop, telefon czy długopisy.

Następnie warto zadbać o  odpowiednie oświetlenie do domowego biura. Urządzając gabinet trzeba wiedzieć, że oświetlenie ma ogromny wpływ na efektywność pracy. Dlatego warto skorzystać z pomocy lamp i świateł sufitowych, aby zapewnić sobie odpowiednią ilość światła w trakcie pracy, aby nie przeszkadzało w pracy i nie powodowało zmęczenia. Ważne, aby światło nie było zbyt ostre, co może rozpraszać w czasie pracy. Idealnie sprawdzi się światło neutralne z lampek biurkowych (link)

Kolejną czynnością jest wybór mebli biurowych. Biurko do gabinetu oraz krzesło są najważniejsze, ponieważ to na nich spędzamy większość czasu. Powinny być one wygodne i ergonomiczne, aby zapewnić komfort podczas pracy. Dobrym pomysłem jest również zakup fotela biurowego, który zapewni odpowiednie podparcie dla pleców i szyi. Optymalne biurko powinno mieć wymiary od 120 cm na 80 cm do 140 cm na 90 cm, a jego wysokość powinna być regulowana. Prawidłowa wysokość pozwala na zachowanie prawidłowej postawy podczas pisania na klawiaturze lub korzystania z myszy komputerowej, co może zapobiec urazom układu mięśniowo-szkieletowego w przyszłości. Ważne jest również, aby upewnić się, że jest wystarczająco dużo miejsca na przechowywanie materiałów biurowych.

Urządzając biuro warto zastanawiać się jakie artykuły biurowe czy sprzęt będziemy wykorzystywać. W zależności od wykonywanego zawodu rozważ meble i dodatki do biura. Np., jeżeli jesteś księgową/ym możesz potrzebować więcej miejsca do przechowywania dokumentów, segregatorów czy nawet pudeł archiwizacyjnym, będąc programistom ważniejsze zapewne będzie dla Ciebie miejsce na kilka monitorów ,odpowiednio ustawiony ekran komputera i ergonomiczny fotel. Z kolei jako projektant możesz potrzebować karteczek samoprzylepnych, dobrych ołówków i przestrzeni do tworzenia rysunków lub rozkładania projektów. 

Ważne jest też w jakim stylu chcesz mieć swoje domowe biuro, urządzając nowoczesne biuro w domu warto wybrać produkty o minimalistycznym designie w jednej kolorystyce. Możesz wykorzystać serie produktowe typu Leitz Cosy, gdzie zarówno w tym samym odcieniu dostaniesz pojemniki na dokumenty, segregatory jak i zszywacze czy podkładki pod mysz.  Podczas gdy w klasycznym biurze powinieneś wybrać bardziej dekoracyjne produkty, które nadadzą przestrzeni odrobinę wyrafinowania. Tutaj sprawdzą się produkty, które nadadzą wnętrzu głębi np z marki Leitz WOW, żywe lub stonowane kolory uzupełnią biuro idealnie. 

Bez względu na styl, ważne jest, aby wszystkie produkty pasowały do siebie i tworzyły harmonię w domowym biurze. W Ofix.pl możesz znaleźć idealne produkty do swojego nowoczesnego lub klasycznego biura, aby mieć wydajne i przytulne miejsce pracy w domu. 

Biuro w domu-produkty

Ofix Days
Hit cenowy
Moduł szufladowy Leitz Plus, z 1 szufladą, do dokumentów, A4, czarny
Moduł szufladowy Leitz Plus, z 1 szufladą, do dokumentów, A4, czarny
kod: PD26
jutro u Ciebie
57,18 zł brutto
Teczka kartonowa z narożną gumką Leitz Cosy, A4, 5mm, szary
Teczka kartonowa z narożną gumką Leitz Cosy, A4, 5mm, szary
kod: SL1442
4 mar u Ciebie
12,94 zł brutto
Pudło z przegródkami Leitz Click&Store Wow, średnie, turkusowy
Pudło z przegródkami Leitz Click&Store Wow, średnie, turkusowy
kod: PA821
7 mar u Ciebie
69,84 zł brutto
Koszulka/saszetka z suwakiem Leitz Wow, 2 przegródki, rozmiar L, 1 sztuka, czarny
Koszulka/saszetka z suwakiem Leitz Wow, 2 przegródki, rozmiar L, 1 sztuka, czarny
kod: KO352
7 mar u Ciebie
30,15 zł brutto
Pudło z przegródkami Leitz Click&Store Wow, średnie, biały
Pudło z przegródkami Leitz Click&Store Wow, średnie, biały
kod: PA818
pojutrze u Ciebie
65,42 zł brutto
Teczka kopertowa Leitz Recycle, A4, na zatrzask, czarny
Teczka kopertowa Leitz Recycle, A4, na zatrzask, czarny
kod: SL1460
jutro u Ciebie
10,09 zł brutto
Półka na dokumenty Leitz Plus Standard, A4, plastikowa, jasnoczerwony
Półka na dokumenty Leitz Plus Standard, A4, plastikowa, jasnoczerwony
kod: PB453
7 mar u Ciebie
28,75 zł brutto
Ofix Days
Hit cenowy
Pojemnik Leitz Click&Store, z 4 szufladami, do dokumentów, A4, biały
Pojemnik Leitz Click&Store, z 4 szufladami, do dokumentów, A4, biały
kod: PD7
jutro u Ciebie
194,50 zł brutto
Organizer  na dokumenty Leitz Wow, A4, 75mm, czarny
Organizer na dokumenty Leitz Wow, A4, 75mm, czarny
kod: PC304
7 mar u Ciebie
35,72 zł brutto
Półka na dokumenty Leitz Plus Standard, A4, plastikowa, jasnoniebieski
Półka na dokumenty Leitz Plus Standard, A4, plastikowa, jasnoniebieski
kod: PB454
7 mar u Ciebie
25,83 zł brutto
Teczka kopertowa Leitz Cosy, A4, z 2 przegródkami, na zatrzask, szary
Teczka kopertowa Leitz Cosy, A4, z 2 przegródkami, na zatrzask, szary
kod: SL1439
jutro u Ciebie
27,83 zł brutto
Półka na dokumenty Leitz Jumbo, A3, otwarta po dłuższym boku, plastikowa, niebieski
Półka na dokumenty Leitz Jumbo, A3, otwarta po dłuższym boku, plastikowa, niebieski
kod: PB191
jutro u Ciebie
125,89 zł brutto
Pudło uniwersalne Leitz Click&Store Wow, A4, niebieski
Pudło uniwersalne Leitz Click&Store Wow, A4, niebieski
kod: PA593
7 mar u Ciebie
78,38 zł brutto
Organizer na dokumenty Leitz WOW, dwukolorowy, A4, 73mm, biało-szary
Organizer na dokumenty Leitz WOW, dwukolorowy, A4, 73mm, biało-szary
kod: PC194
jutro u Ciebie
63,85 zł brutto
Organizer na dokumenty Leitz WOW, dwukolorowy, A4, 73mm, biało-różowy
Organizer na dokumenty Leitz WOW, dwukolorowy, A4, 73mm, biało-różowy
kod: PC196
jutro u Ciebie
63,90 zł brutto
Pudło uniwersalne Leitz Click&Store Wow, A4, fioletowy
Pudło uniwersalne Leitz Click&Store Wow, A4, fioletowy
kod: PA603
jutro u Ciebie
78,38 zł brutto
Ofix Days
Hit cenowy
Półka na dokumenty Leitz Wow, A4, plastikowa, dwukolorowa, biało-szary
Półka na dokumenty Leitz Wow, A4, plastikowa, dwukolorowa, biało-szary
kod: PB295
jutro u Ciebie
39,56 zł brutto
Półka na dokumenty Leitz Wow, A4, plastikowa, dwukolorowa, biało-niebieski
Półka na dokumenty Leitz Wow, A4, plastikowa, dwukolorowa, biało-niebieski
kod: PB296
jutro u Ciebie
42,88 zł brutto
Półka na dokumenty Leitz Wow, A4, plastikowa, dwukolorowa, biało-różowy
Półka na dokumenty Leitz Wow, A4, plastikowa, dwukolorowa, biało-różowy
kod: PB297
7 mar u Ciebie
46,53 zł brutto
Półka na dokumenty Leitz Plus Standard, A4, plastikowa, szary
Półka na dokumenty Leitz Plus Standard, A4, plastikowa, szary
kod: PB253
jutro u Ciebie
26,08 zł brutto

Jakie są najlepsze meble do domowego biura? Aranżacja

Pierwszym krokiem jest wybór biurka, aby praca była efektywna nie można pracować z laptopem na kolanach na kanapie w salonie. Biurko to kluczowy element każdego biura, ponieważ to na nim spędzisz większość czasu. Wybierając biurko, zwróć uwagę na jego wielkość, funkcjonalność, i wytrzymałość. Jeśli potrzebujesz dużo przestrzeni do pracy, rozmiar twojego biurka powinien być większej powierzchni. Rozmiary biurek mogą różnić się w zależności od producenta i modelu, ale optymalne wymiary biurka to zazwyczaj: szerokość: od 120 cm do 140 cm, głębokość: od 80 cm do 90 cm, wysokość: regulowana, dostosowana do indywidualnych potrzeb. Upewnij się również, że jest na tyle wytrzymałe, aby wytrzymać codzienne użytkowanie.  

Kolejnym ważnym meblem przy aranżacji biura w domu jest krzesło lub fotel biurowy, a teraz równie modne i według badań wpływające na naszą kondycje i zdrowie piłki lub stołki do siedzenia. Wybierz taki, który zapewni Ci wygodę i dobre podparcie pleców. Dobrze dobrany fotel pomoże Ci utrzymać właściwą postawę ciała podczas pracy, co jest kluczowe dla Twojego zdrowia. Znakomitym fotelem, który zadba o twój kręgosłup jest Fotel Biurowy Office Products Cyprus, jest on tapicerowany ekoskórą, posiada również zagłówek, przez co zapewnia wysoki poziom komfortu. Siedząc na kanapie i pracując w złej pozycji może doprowadzić do problemów z kręgosłupem.  Upewnij się, że jest regulowany, aby dopasować wysokość i nachylenie do swoich potrzeb.

Nie zapomnij również o regale lub szafie na dokumenty i książki. Regał biurowy to doskonałe rozwiązanie dla osób, które potrzebują przechowywać dokumenty i akta. Jeśli pracujesz w domu, dobrym rozwiązaniem jest również szafka na dokumenty, która pozwoli Ci utrzymać porządek. Zwróć uwagę na głębokość szafki, standardowe segregatory i pojemniki na dokumenty mają rozmiar 28cm, warto by regał był o 1-2cm głębszy.

Biuro w domu- produkty

Szafa na dokumenty Metalkas, 1980x800x400mm, dwudrzwiowa, szary
Szafa na dokumenty Metalkas, 1980x800x400mm, dwudrzwiowa, szary
kod: SU44
18 mar u Ciebie
2040,57 zł brutto
Hit cenowy
Krzesło biurowe Nowy Styl Iso Black C38, ciemnoszary
Krzesło biurowe Nowy Styl Iso Black C38, ciemnoszary
kod: KS283
15 mar u Ciebie
158,72 zł brutto
Fotel biurowy Office Products Cyprus, ekoskóra, czarny
Fotel biurowy Office Products Cyprus, ekoskóra, czarny
kod: KS210
6 mar u Ciebie
736,77 zł brutto
Fotel biurowy Office Products Corfu, tkanina membranowa/ekoskóra, czarny
Fotel biurowy Office Products Corfu, tkanina membranowa/ekoskóra, czarny
kod: FT57
jutro u Ciebie
576,87 zł brutto
Fotel biurowy Office Products Corsica, ekoskóra, czarny
Fotel biurowy Office Products Corsica, ekoskóra, czarny
kod: FT58
jutro u Ciebie
626,07 zł brutto
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, niebieski
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, niebieski
kod: KS382
jutro u Ciebie
812,37 zł brutto
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, szary
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, szary
kod: KS383
jutro u Ciebie
812,85 zł brutto
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, żółty
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, żółty
kod: KS384
jutro u Ciebie
867,27 zł brutto
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, niebieski
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, niebieski
kod: KS385
jutro u Ciebie
330,80 zł brutto
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, szary
Piłka do siedzenia Leitz Ergo Cosy, średnica 65cm, szary
kod: KS386
jutro u Ciebie
313 zł brutto
Krzesło konferencyjne Entelo Uni Plus, z blatem, czarny
Krzesło konferencyjne Entelo Uni Plus, z blatem, czarny
kod: KS345
18 mar u Ciebie
-15%
884,37 zł brutto
749,07 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 884,37
Krzesło konferencyjne Entelo Uni Plus, z blatem, szary
Krzesło konferencyjne Entelo Uni Plus, z blatem, szary
kod: KS346
wydłużony czas dostawy
884,37 zł brutto
Stolik biurowy do komputera Durable System 75 VH, na kółkach, szary
Stolik biurowy do komputera Durable System 75 VH, na kółkach, szary
kod: BR148
jutro u Ciebie
-5%
2126,67 zł brutto
2015,97 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 2126,67
Szafka biurowa Durable System 48, 600x477x432mm, buk
Szafka biurowa Durable System 48, 600x477x432mm, buk
kod: BR150
jutro u Ciebie
-6%
847,47 zł brutto
798,27 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 847,47
Stolik do komputera Durable Standard, 75x45cm, szary
Stolik do komputera Durable Standard, 75x45cm, szary
kod: BR151
jutro u Ciebie
896,67 zł brutto
Szafka biurowa Durable 74/59, drewno, 528x748x592mm, szary
Szafka biurowa Durable 74/59, drewno, 528x748x592mm, szary
kod: RG183
jutro u Ciebie
-5%
921,27 zł brutto
872,07 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 921,27
Szafka biurowa Durable 74/59, drewno, 528x748x592mm, biały
Szafka biurowa Durable 74/59, drewno, 528x748x592mm, biały
kod: RG184
jutro u Ciebie
-5%
921,27 zł brutto
872,07 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 921,27
Szafka biurowa Durable Design Line, metal, 575x820x380mm, antracytowy
Szafka biurowa Durable Design Line, metal, 575x820x380mm, antracytowy
kod: RG185
jutro u Ciebie
1573,17 zł brutto
Szafka biurowa Durable System 48, 600x477x432mm, szary
Szafka biurowa Durable System 48, 600x477x432mm, szary
kod: BR149
jutro u Ciebie
-6%
847,47 zł brutto
798,27 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 847,47
Krzesło Nowy Styl Cortina K-30, czerwony
Krzesło Nowy Styl Cortina K-30, czerwony
kod: KS274
15 kwi u Ciebie
234,81 zł brutto

Jaki wybrać kolor ścian do biura domowego?

Wybór koloru ścian również ma znaczenie dla efektywności pracy. Postaw na stonowane kolory, które będą sprzyjać skupieniu i koncentracji, ale jednocześnie wyrażą twoją osobowość. Jasne kolory, takie jak biały czy szary, są zazwyczaj najlepsze dla biura w domu, ponieważ są neutralne i sprzyjają koncentracji. Jednak jeśli chcemy dodać nieco inspiracji i kreatywności do tak zwanego home office, można wybrać jaśniejszy kolor ścian lub zdecyduj się na dekoracyjne elementy, takie jak ramki z fotografiami, rośliny czy poduszki.

Biuro w domu – jakie dekoracje wybrać ?

Wybór dekoracji do domowego biura zależy od indywidualnych preferencji i stylu aranżacji, ale istnieją kilka uniwersalnych wskazówek, które mogą pomóc Ci w urządzeniu przyjemnej przestrzeni do pracy.

Karteczki samoprzylepne to nie tylko praktyczne narzędzie do organizacji i przypominania sobie zadań, ale mogą również pełnić funkcję elementu dekoracyjnego w biurze. Ich kolorowe i różnorodne wzory mogą dodać charakteru i ożywić przestrzeń biurową Lampka biurowa to jedna z kluczowych dekoracji w domowym biurze. Wybierz tę, która zapewni odpowiednie światło do pracy i będzie estetycznie się prezentować. Organizer to kolejny niezbędny element biura, który może jednocześnie pełnić funkcję dekoracyjną. Wybierz taki, który będzie pasował do kolorystyki wnętrza i pozwoli na przechowywanie wszelkich niezbędnych akcesoriów. Marka Ofix.pl w swoim asortymencie posiada również wiele segregatorów takich jak: ringowe, z mechanizmem lub prezentacyjne, które idealnie nadadzą się do przechowania ważnych dokumentów. Półka na dokumenty będzie idealną dekoracją, ale również miejscem na przechowywanie dokumentów lub akcesoriów biurowych Przybornik na biurko jest bardzo praktyczny. Spełnia funkcje jako dekoracja oraz pozwala na utrzymanie porządku i łatwiejsze znalezienie potrzebnych przedmiotów w miejscu pracy. Możemy w nim przechowywać długopisy, ołówki lub kalkulatoryKalendarz ścienny lub biurkowy  może przydać się do zapisywania ważnych spotkań. Ramki ścienne  to doskonały sposób na dodanie charakteru i personalizacji wnętrza. Może pełnić zarówno funkcję dekoracyjną, jak i praktyczną, umożliwiając wyświetlanie ważnych dokumentów, grafik, zdjęć czy inspirujących cytatów.

Ważne jest także, aby dekoracje nie rozpraszały uwagi i nie przeszkadzały w pracy, dlatego zdecyduj się na te, które będą harmonijnie komponować się z otoczeniem i pozwolą na skupienie się na zadaniach. Biuro to nasze codzienne miejsce pracy, dlatego też przed zakupem czegokolwiek warto postarać się zastanowić czy dana rzecz jest potrzebna.

Dekoracje do biura w domu

Nowość
Nożyczki szkolne Bambino, z odbojnikiem, mix kolorów
Nożyczki szkolne Bambino, z odbojnikiem, mix kolorów
kod: NC180
jutro u Ciebie
9,34 zł brutto
Zszywacz długoramiennyD.Rect Heavy Duty, do 240 kartek, kremowo-czarny
Zszywacz długoramiennyD.Rect Heavy Duty, do 240 kartek, kremowo-czarny
kod: GB032
jutro u Ciebie
-6%
146,25 zł brutto
137,64 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 146,25
Klip biurowy Grand, 32 mm, 12 sztuk, czarny
Klip biurowy Grand, 32 mm, 12 sztuk, czarny
kod: TQ36
jutro u Ciebie
7,68 zł brutto
Zszywacz biurowy D.Rect 3019, do 30 kartek, czarno-niebieski
Zszywacz biurowy D.Rect 3019, do 30 kartek, czarno-niebieski
kod: ZA368
jutro u Ciebie
-6%
25,51 zł brutto
23,99 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 25,51
Nożyczki Fiorello GR-1507, zaokrąglone, 13cm, mix kolorów
Nożyczki Fiorello GR-1507, zaokrąglone, 13cm, mix kolorów
kod: NC54
jutro u Ciebie
3,84 zł brutto
Klip biurowy Grand, 25 mm, 12 sztuk, czarny
Klip biurowy Grand, 25 mm, 12 sztuk, czarny
kod: TQ38
jutro u Ciebie
7,06 zł brutto
Klej biurowy MemoBe, w sztyfcie, 9g
Klej biurowy MemoBe, w sztyfcie, 9g
kod: BA138
jutro u Ciebie
2,57 zł brutto
Szpilki Grand, w pudełku, 3.8x15mm, 100 sztuk, mix kolorów
Szpilki Grand, w pudełku, 3.8x15mm, 100 sztuk, mix kolorów
kod: PI66
jutro u Ciebie
16,47 zł brutto
Klej biurowy Grand, w płynie, 50ml, bezbarwny
Klej biurowy Grand, w płynie, 50ml, bezbarwny
kod: BA120
7 mar u Ciebie
5,52 zł brutto
Zszywki Rapid Super Strong, 26/8+, 1000 sztuk, srebrny
Zszywki Rapid Super Strong, 26/8+, 1000 sztuk, srebrny
kod: ZW116
5 mar u Ciebie
18,41 zł brutto
Taśma klejąca tesa Basic, 15mmx33m, przezroczysty
Taśma klejąca tesa Basic, 15mmx33m, przezroczysty
kod: TK57
7 mar u Ciebie
-17%
5,18 zł brutto
4,31 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 5,18
Nożyczki tytanowe Leitz Wow, 20.5cm, czarno-biały
Nożyczki tytanowe Leitz Wow, 20.5cm, czarno-biały
kod: NC120
jutro u Ciebie
45,07 zł brutto
Cyrkiel szkolny MemoBe, z grafitami
Cyrkiel szkolny MemoBe, z grafitami
kod: OA94
jutro u Ciebie
7,90 zł brutto
Cyrkiel szkolny MemoBe, z ołówkiem, srebrny
Cyrkiel szkolny MemoBe, z ołówkiem, srebrny
kod: OA97
jutro u Ciebie
7,59 zł brutto
Zszywki Grand, nr10, 1000 sztuk, srebrny
Zszywki Grand, nr10, 1000 sztuk, srebrny
kod: ZW174
jutro u Ciebie
1,12 zł brutto
Taśma samoprzylepna ekonomiczna Scotch (508), 19mmx33m, 8 sztuk, jasnożółty
Taśma samoprzylepna ekonomiczna Scotch (508), 19mmx33m, 8 sztuk, jasnożółty
kod: TK100
jutro u Ciebie
40,43 zł brutto
Podajnik do taśmy klejącej Scotch Magic Karim Rashid + taśma Magic Scotch 19mmx7.5m, czarny
Podajnik do taśmy klejącej Scotch Magic Karim Rashid + taśma Magic Scotch 19mmx7.5m, czarny
kod: DT2
jutro u Ciebie
-7%
43,63 zł brutto
40,53 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 43,63
Nożyczki biurowe Donau, 16 cm, czarny
Nożyczki biurowe Donau, 16 cm, czarny
kod: NC32
jutro u Ciebie
-15%
13,03 zł brutto
11,06 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 13,03
Podajnik do taśmy klejącej Tesa Film + taśma dwustronna 12mmx7.5m, transparentny
Podajnik do taśmy klejącej Tesa Film + taśma dwustronna 12mmx7.5m, transparentny
kod: DT58
jutro u Ciebie
9,70 zł brutto
Taśma klejąca Tesa Eco&Clear, 33mx19mm, przezroczysty
Taśma klejąca Tesa Eco&Clear, 33mx19mm, przezroczysty
kod: TK126
jutro u Ciebie
12,29 zł brutto
Biuro domowe

Podsumowując aranżując domowe biuro warto pamiętać, że powinien on wyrażać twoją osobowość oraz styl pracy. Wybór odpowiedniego miejsca, właściwe oświetlenie i meble biurowe mają ogromne znaczenie dla komfortu i produktywności. Jeśli pracujesz z domu na pełen etat, zdecyduj się na funkcjonalne meble, takie jak biurko narożne, biurko wiszące lub regulowane, które pomogą ci utrzymać porządek na biurku. Biurko o odpowiednich wymiarach i regulowanej wysokości, ergonomiczne krzesło lub fotel oraz miejsce na przechowywanie materiałów biurowych są niezbędne. Ważne jest również utrzymanie harmonii pomiędzy funkcjonalnością a estetyką. Przy wyborze koloru ścian warto postawić na stonowane barwy, a dodatkowe dekoracje, takie jak karteczki samoprzylepne, lampki biurowe, organizery czy ramki, mogą dodać charakteru i ułatwić organizację.  W takim domowym gabinecie spędzamy sporą część dnia, dlatego też warto zadbać o jego aranżacje, aby czuć się w nim komfortowo. Biura domowe mają swoje wady i zalety, z jednej strony nie można swobodnie organizować swój czas, natomiast z drugiej strony pracujemy w miejscu gdzie toczy się rodzinne życie. Dobrze zaplanowane i urządzone biuro w domu to klucz do efektywności i komfortu podczas pracy zdalnej.