Marka Velvet już od 25 lat tworzy higieniczne i bezpieczne produkty, które dają poczucie czystości i komfortu. Od 1997 roku firma zaangażowana jest w tworzenie wysokiej jakości produktów higienicznych, które odpowiadają na bieżące potrzeby klientów i współczesnego świata. Nieustannie podnosząc poprzeczkę jakości, Velvet wprowadza nowe osiągnięcia technologiczne i stosuje ekologiczne praktyki, by rozwijać ofertę produktów w zgodzie z naturą i dla dobra konsumentów oraz partnerów biznesowych. Poznaj gamę produktów marki Velvet care jak np.: chusteczki excellence, higieniczny papier toaletowy, czyściwa papierowe Velvet Care Professional, prześcieradła papierowe w roli, papier nawilżany, ręczniki papierowe w roli i w składce czy też dozowniki do ręczników papierowych i dozowniki do papieru toaletowego.
Velvet to najpopularniejsza marka papierów toaletowych, ręczników papierowych i chusteczek higienicznych w Polsce. Dzięki uznaniu i licznym nagrodom, cieszy się ogromnym zaufaniem wśród konsumentów i klientów. Ciesz się czystością, świeżością i komfortem dzięki niezawodnej gamie produktów - również tych, które są dostarczane w ramach marek własnych. Poznaj ofertę produktów Velvet, Velvet Care Professional (produkty dla profesjonalistów), marki własne (produkty sprzedawane pod markami własnymi detalistów do Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Danii, Szwecji, Anglii oraz Rosji, Litwy czy Estonii oraz krajów CEE) oraz marki ekonomiczne i przystępne cenowo (np. papier toaletowy Classic oraz chusteczki A…PSIK). Velvet Care to lider w branży higienicznej od ponad 120 lat, który dostarcza doskonałe produkty do codziennej higieny.
Firma Velvet jest zaangażowana w ochronę planety i tworzenie lepszej przyszłości dla naszych przyszłych pokoleń. Dlatego wdrożyła swoją Eco Agendę 2025, która nakreśla cele i działania mające na celu zmniejszenie ich wpływu na środowisko naturalne. Dzięki innowacyjnemu podejściu do zrównoważonego rozwoju, Velvet chce wykorzystać swoje zasoby oraz umiejętności - od produktów, procesów produkcyjnych, ludzi i komunikacji z konsumentami – tak, aby wspierać ekologiczne działania. Aby naprawdę wyprzedzać trendy, opracowali listę zadań i praktyk proekologicznych na rzecz poprawy stanu środowiska, które przynoszą korzyści zarówno Tobie, jak i naszej planecie.